London Escorts sunderland escorts asyabahis.org dumanbet.live pinbahiscasino.com sekabet.net www.olabahisgir.com maltcasino.net faffbet-giris.com asyabahisgo1.com www.dumanbetyenigiris.com pinbahisgo1.com sekabet-giris2.com www.olabahisgo.com maltcasino-giris.com faffbet.net betforward1.org www.betforward.mobi 1xbet-adres.com 1xbet4iran.com romabet1.com www.yasbet2.net www.1xirani.com www.romabet.top www.3btforward1.com 1xbet https://1xbet-farsi4.com بهترین سایت شرط بندی betforward

NISSAN Türkiye, müşteri ilişkilerinde zirvede

®
Çok Okunanlar

PEUGEOT, yeni 7 kişilik SUV modeli E-5008 ile “Altın Direksiyon”

YENİ PEUGEOT E-5008 2024 ALTIN DİREKSİYON ÖDÜLÜ’NE LAYIK GÖRÜLDÜ! Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT,...

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye “Deprem Destekleri” projesi

Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye, Otomotiv Sanayii Derneği’nin gelenekselleşen ‘Başarı Ödülleri’nin Kurumsal Sosyal Sorumluluk alanında ödül almaya hak kazandı. Toyota...

Yeni Nesil Kiosk Modeli Şarj İstasyonu EVCharge

Türkiye’de Bir İlk: Elektrikli Araçlara Özel Yeni Nesil Kiosk Modeli Şarj İstasyonu EVCharge Show Fuarı’nda!  Ülkemizin en büyük elektrikli araç...

Mercedes-Benz Türk’ten Dikkat Çeken 4 Yeni Reklam

Ağır ticari araç endüstrisinin öncü firması Mercedes-Benz Türk, pazarlama iletişimi çalışmalarıyla da dikkat çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda Mercedes-Benz...

NISSAN Türkiye, satış ve servis alanlarındaki başarısını müşteri ilişkileri alanında da sürdürüyor. Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu Şikayetvar.com tarafından oluşturulan sıralamada otomotiv sektöründe son üç yıldır olduğu gibi 2018’de de “Gold Award” ödülünü kazanan NISSAN Türkiye, ayrıca 2018 yılında ilk kez katıldığı “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nde de liderliği elde etti.

Türkiye’deki 25. Yılını kutlayan NISSAN, müşteri ilişkileri alanında iki önemli ödül aldı. 3,7 milyon bireysel üyesi ile Türkiye’nin en yaygın kullanılan tüketici platformu olan şikayetvar.com tarafından yapılan değerlendirmeler sonucunda, otomotiv sektöründe 3 yıldır üst üste Müşteri Deneyimi Başarısı alanında ödül kazanan NISSAN, 2018 yılı müşteri deneyim endeksinde “Gold Awards” ödülüne layık görüldü. Bunun yanında müşteri teşekkür oranında sektör ortalaması yüzde 16 iken, gerçekleştirdiği yüzde 59’luk başarı ile çıtayı en üst seviyelerde tutmaya devam etmektedir.

2018 yılında Şikayetvar.com platformunda NISSAN markası ile temas eden müşteri sayısının 164 bin olduğunu belirten NISSAN Türkiye Genel Müdürü Sinan ÖZKÖK, gerçekleştirdikleri mükemmel müşteri deneyimi sayesinde şikayetvar.com bünyesinde gerçekleşen tüm başvuruların yalnız yüzde 4,5’nin şikayete dönüştüğünü, geri kalanının ise potansiyel ya da marka araştırması yapanların olduğunu ifade etti. “Müşterilerimizin ihtiyaçlarını ve sorunlarını önemsiyor buna yönelik çözümler geliştiriyoruz. Son yıllarda satış ve servis hizmetlerinde yükselen bir grafik çizdik. Bunu müşteri ilişkileri alanında aldığımız iki ödülle taçlandırdığımız için oldukça mutluyuz. Yeni dönemde de bu vizyonla müşterilerimize kulak vermeye, onların sorunlarına çözüm üretmeye devam edeceğiz.”

“Çağrı Merkezi Kalite Ligi”nin de şampiyonu NISSAN

NISSAN Türkiye ayrıca, CC Academia Türkiye tarafından düzenlenen ve çağrı merkezlerine yönelik gerçekleştirilen gizli müşteri çalışmalarına göre puanlama yapılan bir platform olan “Kalite Ligi”nde de birinci olarak önemli bir başarıya imza attı. 2018 yılında “Çağrı Merkezi Kalite Ligi”ne katılan NISSAN Türkiye, henüz ilk yılında 94,7 puan alarak 33 marka arasından “Türkiye’nin En İyi Çağrı Merkezi” seçildi.

Türkiye’de 9 yıldır düzenlenen ve bankacılık, sigorta, otomotiv, bilişim, emeklilik, gıda, turizm, telekomünikasyon, ulaşım gibi sektörlerden markaların yer aldığı Çağrı Merkezi Kalite Ligi’nde, ayda 15 gizli müşteri çok farklı konularda markaların Çağrı Merkezlerini arayarak 13 kriteri puanlıyor ve en iyi müşteri deneyimini yaşatan çağrı merkezleri değerlendiriliyor.

Diğer Haberler

Meksika’daki Araçlar Gümrük Tarifelerinden Etkilenebilir

ABD başkanlık seçimleri Trump'ın zaferinden sonra, büyük Japon otomobil üreticileri arasında endişe nedeniyle otomobil üretim sistemlerinin elden geçirilmesi Washington'un ekonomi politikalarındaki değişiklikler yapılması gereği...

Petrol devlerinden iklimle kriziyle mücadeleye 500 milyon dolar ortak yatırım

TotalEnergies, bp, Equinor ve Shell’in üst düzey yetkilileri, Bakü'de devam eden Birleşmiş Milletler (BM) İklim Değişikliği Çerçeve Sözleşmesi 29. Taraflar Konferansı (COP29) kapsamında ortak...

BYD Türkiye, Türkiye’de satışa sunacağı 4 modelini tanıttı

BYD Türkiye Genel Müdürü İsmail Ergun, yeni modellerin satışına kasım sonunda başlayacaklarını belirterek, "Kasım'ın son haftasında araçları teslim edebileceğimizi düşünüyoruz. Dolayısıyla kasım sonundan itibaren...

Yeni Opel Grandland 2024 Altın Direksiyon Ödülü’nü Kazandı

Alman otomobil devi Opel’in birinci sınıf SUV modeli yeni Grandland, 2024 Altın Direksiyon Ödülü’ne layık görüldü. Yeni Grandland, AUTO BILD ve BILD am SONNTAG...

Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği

Shell ve UND, Uluslararası Taşımacılıkta Güç Birliği ile Yenilikçi Çözümler Sunuyor Shell Filo Çözümleri ve Uluslararası Nakliyeciler Derneği (UND) arasında iş birliği anlaşması imzalandı. Anlaşma...

Mercedes-Benz Türk’ten Lüks Artvin Seyahat’e 5 Adet

Mercedes-Benz Tourismo 16 RHD 2+1 Otobüs Teslimatı! Mercedes-Benz Türk, Lüks Artvin Seyahat ile uzun süredir devam eden iş birliğini yeni bir teslimat ile taçlandırdı....

Ford Trucks, Slovak Mobility ile iş birliği

SLOVAKYA'DA HİDROJENLİ KAMYON FORD TRUCKS DESTEĞİ İLE HAYATA GEÇTİ   Ford Trucks, Slovak Mobility & Innovation Production s.r.o. ile iş birliği kapsamında Avrupa Birliği yönetmeliklerine...