500 milyon euro tasarruf hedefliyor…

®
Çok Okunanlar

Yeni Nissan Qashqai’nin Reklam Filmi Yayında

C-SUV segmentinin öncüsü, şehirli crossover modeli Nissan Qashqai’nin “Lider Duruşu.”nu gösteren yeni reklam filmi dijital mecralar ve televizyonlarda yayımlanmaya...

Alfa Romeo belgesel dizisi ‘Beyond the Visible’ın ilk bölümü

Alfa Romeo belgesel dizisi 'Beyond the Visible'ın ilk bölümü, halkı Alfa Romeo F1 Team ORLEN'in perde arkasına alarak yayında....

HSBC Advantage’tan Motorlu Taşıtlar Vergisi’ne 3 taksit fırsatı…

Motorlu Taşıtlar Vergisini HSBC Advantage ile ödeyenler 3 taksit avantajından yararlanıyor... Motorlu Taşıtlar Vergisi; HSBC Advantage Kredi Kartı kullanılarak www.gib.gov.tr...

Bölüm-1: Kitle Üretimi ve Otomobil…

Akış prosesleriyle ilgili eğilime paralel olarak, başta otomobil olmak üzere, diğer sanayilerde de değiştirilebilen parçalar ve montaj hattı tekniklerinin...

Continental, bu sene sanal ortamda gerçekleştirdiği 2020 Yılı Hissedarlar Toplantısı’nda rekabete ve geleceğe dönük teknolojileri sürdürülebilir büyümeyle destekleyeceğini açıkladı. 2020 ve sonraki yıllarda sağlıklı bir mobilite ekosistemine odaklanacağını belirten Continental, 2023 yılından itibaren yılda yaklaşık 500 milyon euro tasarruf hedeflediğini belirtti.

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçisi Continental, bu sene sanal ortamda gerçekleştirdiği 2020 Yılı Hissedarlar Toplantısı’nda dijitalleşme, asistanlı ve otomatik sürüş ve bu konseptlere dayanan otonom sürüşün yanı sıra emisyonsuz sürüş sistemleri olmak üzere üç farklı teknolojiye odaklandığını açıkladı. İklim korumasına yönelik çözümlerini ise ekoloji, sosyal ve ekonomik olmak üzere üç farklı disiplinde masaya yatırdığını belirtti. Toplantı kapsamında rekabete ve geleceğe dönük teknolojileri sürdürülebilir büyümeyle destekleyeceğini açıklayan Contiental, 2020 ve sonraki yıllarda sağlıklı bir mobilite ekosistemine odaklanarak 2023 yılından itibaren yılda yaklaşık 500 milyon euro tasarruf hedeflediğinin altını çizdi.

“2050 itibarıyla değer zincirimizin her aşamasında CO2 emisyonlarını ortadan kaldıracağız”

Toplantı kapsamında açıklamada bulunan Continental CEO’su Dr. Elmar Degenhart, Continental’in rekabete ve geleceğe dönük teknolojileri sürdürülebilir büyüme stratejisiyle desteklediğini vurguladı. Degenhart “Continental olarak kalbimiz sağlıklı bir mobilite ekosistemi için atıyor. Bu sistem, ekolojik, ekonomik ve sosyal olmak üzere üç önemli özelliğin dengede olduğu bir sistemdir. Çevresel korumayı artıran, karbon nötralitesini destekleyen, maliyetleri azaltan ve bireylerin hareket kabiliyetini kolaylaştıran Continental çözümleri, bu sisteme zemin hazırlıyor. Dolayısıyla bu büyük görev bizimle başlıyor. Bu yıl en yakın zamanda, dünya genelindeki tüm fabrikalarımıza yalnızca onaylanmış yenilenebilir kaynaklardan elektrik satın alacağız. Bu kapsamda da 2040 yılında üretimimiz karbon nötr olacak, 2050 itibarıyla değer zincirimizin her aşamasında CO2 emisyonlarını ortadan kaldıracağız” açıklamasında bulundu.

Yazılım ve güvenli ve çevre dostu sürüş sistemleri alanında büyüme

Continental’in dijitalleşme ve yazılımın gücü sayesinde karlı ve sürdürülebilir bir büyüme yakaladığını açıklayan Degenhart “Tamamıyla yeni hizmetlerin temelini oluşturan yazılım, sektörün oksijenidir. Yazılımla değer yaratma, her yıl iki basamaklı bir yüzde ile büyüme kaydediyor. Aynı zamanda dijitalleşme, yeni mobilite hizmetleri için de aynı derecede önemli. Neredeyse tüm ürünlerimizin akıllı olmasına dikkat ediyoruz ve örneğin lastik ve hava yastığı sistemlerini dijitalleştiriyoruz. Dijital hizmetlerimiz aracılığıyla filo operatörlerine gönderilen lastik verilerine şimdiden çok fazla talep gelmeye başladı. Bu yüzden, filo satışlarımız artarak yılda yaklaşık bir milyar euroya ulaştı. Dolayısıyla bizce, dijitalleşme önümüzdeki yıllarda üretimde verimliliği arttırmaya yönelik en büyük potansiyele sahip. Şu an, bu alanda insan meslektaşlarıyla el ele 1.600 işbirlikçi robot hizmet veriyor” açıklamasında bulundu.

Continental’in büyüme gösterdiği bir diğer alanın ise asistanlı ve otomatik sürüş sistemleri olduğunu aktaran Degenhart “Yollarda sıfır kaza ve sıfır ölüm vizyonuyla bu teknolojileri geliştiriyoruz. Sürücü destek sistemlerinde, başka bir alanda şimdiye kadar görülmemiş bir büyüme yaşanıyor. Ayrıca, Continental günümüzde pasif güvenlik alanında yıllık 350 milyon adet sensör satışı yapıyor. Hedefimiz 2023 yılına kadar 40 milyon yüksek entegre fren sistemi üretmek” dedi.

Continental çevre dostu sürüş sistem teknolojilerine odaklanıyor

Degenhart, “E-mobilitedeki ‘e’ harfi sadece ‘elektrikli’ anlamına gelmiyor. Aynı zamanda ’emisyonsuz’ demek. İster akülü, ister yakıt hücreli araçlarda, e-mobilite çok fazla büyüyecek bir pazar. Bu yüzden, Vitesco Teknolojileri için büyük bir potansiyele sahip. Bu farkındalıkla Continental, önümüzdeki beş yıl içerisinde sürüş sistemleri pazarındaki pek çok ürünün satışlarında yıllık yaklaşık yüzde 30 oranında bir büyüme bekliyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...