2020’de iki Gold ödüle layık görüldü

®
Çok Okunanlar

Operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü

İmperial Group Enerji, operasyonel gücünü 10 MAN çekiciyle büyüttü.... Geleceğin enerjisini bugünden inşa etme vizyonuyla çalışmalarını sürdüren yenilenebilir enerji sektörünün...

Elektrikli Araç Şarj İstasyonu ve Teknolojileri FuarıEV Charge Show

Elektrikli araç şarj dünyasının en büyük buluşması EV Charge Show 2025, yoğun bir katılımla geride kaldı. Bu yıl 4’üncüsü...

JAECOO’dan Aralık Ayına Özel 1 Milyon TL’ye Varan Cazip Kredi

Premium off-road SUV markası JAECOO, aralık ayında sunduğu cazip satın alım fırsatlarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda...

Togg ve Firefly elektrikli araç pazarını sarsıyor

Türkiye'nin en yeni otomobil şirketi Togg'un ilk iki Avrupa modeli, Euro NCAP güvenlik testlerinde olağanüstü sonuçlar elde etti. Elektrikli aile...

Brisa ve Enerjisa Üretim’den Karbon Yönetiminde Yapay Zeka

Türkiye’nin mobilite lideri Brisa ile enerji sektörünün öncüsü Enerjisa Üretim’in kurumsal karbon ayak izi hesaplama uygulaması QuickCarbon, karbon yönetiminde...

Yeni PEUGEOT 308 2026’nın ikinci yarısında Türkiye’de…

PEUGEOT ürün gamında gerçek bir marka imzası niteliğinde aydınlatmalı logoya sahip ilk model olan yeni 308,  yeni ön cephesi...

2025’in en güvenilir markası artık Toyota değil

Yıllardır “en güvenilir marka” unvanını kimseye kaptırmayan Toyota, bu yıl şaşırtıcı bir şekilde tahtını kaybetti. 2025 güven endeksi sonuçlarına...

Petrol Ofisi ‘Maximus Kabin’ ve ‘Siftah Liderden’ kampanyaları ile
İstanbul Marketing Awards 2020’de Gold ödüllere layık görüldü…

Türkiye’nin prestijli pazarlama ve iletişim platformlarından İstanbul Marketing Awards 2020’de kazananlar belli oldu. Markaların pazarlama süreçlerine katkı sağlayan başarılı çalışmaların ödüllendirildiği organizasyonda Petrol Ofisi, madeni yağlar alanındaki iki farklı projesi ile “Müşteri Sadakat Çalışmaları” ve “Doğrudan Pazarlama Aktiviteleri” kategorilerinde iki Gold ödüle birden layık bulundu.

İstanbul Marketing Awards 2020’de ödüller; ‘Ürün Geliştirme’, ‘Satış Ortamı’, ‘Satış Sonrası’, ‘Marka İletişimi’ ve ‘Kurumsal İletişim’ olmak üzere 5 ana başlık altında, farklı kategorilerde verildi.

Petrol Ofisi’nin, ünlü mimar Selim Yuhay ile şoförlerin iş ve yaşam alanı olan kamyon kabinlerini yenilediği “Maximus Kabin” projesi, İstanbul Marketing Awards 2020 jürisi tarafından “Müşteri Sadakat Çalışmaları” kategorisinde Gold ödüle layık görüldü.

Petrol Ofisi’ne ikinci ödül de Madeni Yağlar tarafından geldi. Haziran ayında çarkların yeniden dönmesine katkı sağlamak üzere 17 bin ustaya koşulsuz olarak, Maxima ve Maximus ürünleri dağıtılarak yaklaşık 3 milyon liralık katkı sağlayan “Siftah Kampanyası” da, yarışmada “Doğrudan Pazarlama Aktiviteleri” kategorisinde Gold ödülü aldı.

“İyi günde kötü günde müşteri ve paydaşlarımızın yanındayız”

İyi günde olduğu gibi kötü günlerde de müşterilerinin, paydaşlarının yanlarında olmaya büyük özen gösterdiklerine vurgu yapan Petrol Ofisi Madeni Yağlar Direktörü Sezgin Gürsu, sözlerine şöyle devam etti:

“Türkiye’nin köklü ve lider firması olarak, ileri teknolojili ürünlerimiz ve yüksek hizmet kalitemizle birlikte, her alanda müşterilerimize, paydaşlarımıza odaklanmış bir şirketiz. Bu anlayışımızla, her birinde 6-7 bin usta ile buluştuğumuz Maxima ve Maximus Usta Buluşmaları gibi farklı ve lidere yakışır projeler ile çeşitli saha aktiviteleri gerçekleştiriyoruz.

Maximus Kabin ile şoförlerin yaşam alanları olan kabinleri yeniledik

Örneğin ağır ticari araç şoförlerine biz; ‘Maximus Adam’ diyoruz ve onlarla sürekli temas halindeyiz. Nasıl yaşarlar, çalışma şartları nelerdir, dertleri, sıkıntıları nedir çok iyi biliyoruz. Adeta onlarla birlikte yaşıyor ve çalışıyoruz. Bu nedenle Maximus Kabin projesini geliştirerek, kamyon şoförlerinin hem çalışma hem de yaşama alanı olan kabinlerini yeniledik. Şoför arkadaşlardan büyük ilgi gören bu projemiz, pandemi koşullarına göre de evrildi, şimdi genişleterek tekrar devam ediyoruz.

Siftah Liderden ile 17 bin ustaya motor yağlarımızı koşulsuz olarak dağıttık

Pandemi döneminde özel yetkili servisler ve oto sanayi sitelerinde çarkların yeniden dönmesine katkı sağlamak üzere yaptığımız Siftah Kampanyası da büyük takdir ve talep gördü. Haziran ayı içinde Türkiye’nin dört bir yanında toplam 17 bin ustaya, koşulsuz olarak, Maxima ve Maximus motor yağlarımızı dağıttık. Ustalarımıza, hizmet verdikleri araç tipine göre 4 ile 7 litrelik motor yağlarımızı, maskeler ve pandemiye karşı bilgilendirme broşürleriyle birlikte dağıttık. Siftah liderden ile oto sanayi siteleri ve özel servislerine, işlerin hareketlenmesi, çarkların yeniden hızlanabilmesi için toplamda 3 milyon TL civarında bir katkı sağladık.”

Diğer Haberler

2025 Ralli Sezonu Kocaeli’de Sona Eriyor…

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası’nın 7. ve son yarışı olan 42. Kocaeli Büyükşehir Rallisi, 05-07 Aralık tarihleri arasında Kocaeli Otomobil Spor Kulübü tarafından düzenleniyor. Kocaeli Büyükşehir Belediyesi,...

JAECOO’dan Aralık Ayına Özel 1 Milyon TL’ye Varan Cazip Kredi

Premium off-road SUV markası JAECOO, aralık ayında sunduğu cazip satın alım fırsatlarıyla dikkatleri üzerine çekmeye devam ediyor. Bu kapsamda benzersiz arazi performansı ve gelişmiş...

“Uzun Menzil” versiyonunu Türkiye’de 1 milyon 704 binTL fiyat ile

Otomotiv dünyasının, ismi konforla özdeşleşen markası Citroën, yeni ë-C3 Aircross modelinin 54 kWh batarya kapasitesi ile WLTP verilerine göre ortalama 399 km menzil sunan...

Petlas’tan motorsporları Tosfed’e destek devam ediyor

“Türkiye lastik sektörünün lider markası Petlas, bu yıl 7’ncisi başarıyla tamamlanan ‘TOSFED Yıldızını Arıyor’ projesiyle motor sporlarına olan güçlü desteğini bir kez daha gösterdi....

TEXACO Team AMS, Türkiye Pistlerindeki Tüm Şampiyonlukları Kazandı

2025 Türkiye Pist Şampiyonası beşinci ayak final yarışları, 29-30 Kasım tarihlerinde TOSFED İstanbul Park’ta düzenlenen final organizasyonu ile tamamlandı. Texaco Team AMS, tarihi bir başarıya...

2025’in en güvenilir markası artık Toyota değil

Yıllardır “en güvenilir marka” unvanını kimseye kaptırmayan Toyota, bu yıl şaşırtıcı bir şekilde tahtını kaybetti. 2025 güven endeksi sonuçlarına göre, tüketicilerin güvenini en çok...

Skoda 100.000 adet tam elektrikli Elroq kompakt SUV üretti

Škoda Auto, yıl başında üretime başladığından beri 100.000 adet tam elektrikli Elroq kompakt SUV üretti. Yıldönümü arabası Hyper Green renkte Elroq vRS. Markanın Modern...
AADA, bayi riskine ilişkin endişelerin ortasında tüketici hukuku incelemesini başlattı

AADA, bayi riskine ilişkin endişelerin ortasında tüketici hukuku incelemesini başlattı

Avustralya Otomotiv Bayileri Birliği (AADA), Avustralya Tüketici Yasasının (ACL) otomotiv sektöründe nasıl uygulandığına ilişkin bir...
Jaguar'ın Type 00 konseptinden sorumlu tasarım şefini kovduğu bildirildi

Jaguar’ın Type 00 konseptinden sorumlu tasarım şefini kovduğu bildirildi

Bunu söylemek jaguarTam olarak bir yıl önce ortaya çıkan Type 00 konsepti tartışmalıydı, yüzyılın yetersiz...
Gordon Murray S1 LM süper otomobili 20,6 milyon dolara rekor fiyata satıldı

Gordon Murray S1 LM süper otomobili 20,6 milyon dolara rekor fiyata satıldı

S1 LM, Las Vegas müzayedesinde 20.630.000 milyon dolara satıldı - dünyanın şimdiye kadarki en yüksek...
bu Güç Paketi

bu Güç Paketi

Sanal motor sporları hayranları bunu kutluyor ve yarın, 4 Aralık 2025'te, uzun zamandır beklenen DLC...
Pininfarina şaşırtıcı Tensei'yi ortaya koyuyor

Pininfarina şaşırtıcı Tensei’yi ortaya koyuyor

90'lı yılların tartışmasız ikonu ve Ferrari'yi komplekssiz bir şekilde karşılayarak sektörde devrim yaratan süper otomobil...
Kia çarpıcı Stinger halefiyle dalga geçiyor

Kia çarpıcı Stinger halefiyle dalga geçiyor

O gün, <a href="https://google.co.uk/search?q=KIA">KIA Stinger, otomobil üreticisinin serisinde ilgi çekici, arkadan çekişli yol tutuşu ile...