ZF ve WABCO Ağır Ticari Araç Servisleri Tek Çatı Altında

®
Çok Okunanlar

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

Leapmotor B05’in Dünya, B10’un ise Avrupa Prömiyerini Bir arada Gerçekleştirdi

Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

WABCO Service Partner ve ZF Service Point noktalarının birleştiği ZF [pro]Service konsepti tanıtıldı

Intermobil Otomotiv iş birliği ile düzenlenen toplantıda servis ağı temsilcileri ile bir araya gelinerek ZF [pro]Service konseptiyle ilgili detaylı bilgilendirme yapıldı

ZF [pro]Service, ZF Aftermarket markalarının ürün yelpazesini kapsayan ve tek bir kapsamlı servis ağını temsil ediyor

Bu sayede en son teknolojilere erişim desteği, pazarlama materyallerine erişim, filolara ve OEM’lere yönelik etkili ağ tanıtımı, bölgesel servis konferanslarına katılım ve servis atölyesi markalama hizmeti sunuluyor

Endüstriyel teknolojiler ve mobilite sistemleri tedarikçisi ZF ile ticari araç teknolojilerinin öncüsü WABCO’nun, ağır ticari araç servis ağları tek bir servis konsepti altında birleşiyor. Bu birleşmeyle WABCO Service Partnerleri ve ZF Service Point’leri, ZF [pro]Service konseptiyle bir araya gelerek sektörde güçlü bir sinerji oluşturulması amaçlanıyor. Bu stratejik iş birliği ile müşterilere daha etkili, kapsamlı ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunulması hedefleniyor.

ZF Aftermarket Türkiye ve WABCO’nun Türkiye’deki tek temsilcisi ve distribütörü Intermobil Otomotiv iş birliğiyle Antalya’da düzenlenen lansman etkinliğinde her iki firmanın üst düzey temsilcileri, ZF ve WABCO’nun ticari araç servis ağı temsilcileri ve sektörden 250’nin üzerinde katılımcı yer aldı.

Lansman etkinliğinde konuşan ZF Aftermarket Türkiye Genel Müdürü Selim Aydınlıoğlu, vurgulayarak, “Bu etkinlikte WABCO ve ZF servislerinin değerli temsilcileriyle bir arada olmak bize gurur veriyor. Bu birliktelik filolara ve ticari araç sahiplerine özel çözümler ve hizmetler sunma konusunda benzersiz fırsatlar yaratmamıza olanak tanıyacaktır. Ana hedefimiz, müşterilerimizi desteklemek ve servis ortaklarımızın en son pazar bilgisine ve profesyonel gelişimine olanak sağlamaktır. Bu sayede servislerimizin büyüyen ve değişen ticari araç pazarının gelecek zorluklarına daha iyi hazırlanmalarını ve servis hizmetlerinin kapsamını genişletmeyi amaçlıyoruz.” dedi.

Intermobil Otomotiv’in Genel Müdürü Rıfat Perahya ise açılış konuşmasında WABCO ve Intermobil Otomotiv arasındaki iş birliğinin gücünü vurgulayarak, “41 yıldır gururla taşıdığımız WABCO markasının ZF ile entegrasyonunun önemli bir adımı olan ticari araç hizmet portföyünün genişletilmesi, her zaman güçlü ve sürdürülebilir bir şekilde ilerleyerek, başarılarla dolu bir geleceği temsil ediyor. İki başarılı servis ağının birleşmesi, ticari araç sistemleri teknolojisi alanında inovasyon ve kapasite bakımından yeni bir döneme girişi simgeliyor. Lojistik sektörünün zorluklarına ve fırsatlarına karşı birlikte mücadele edeceğimiz için büyük bir heyecan içindeyiz.” dedi.

ZF [pro]Service nedir?

ZF [pro]Service, ZF Service Points ve WABCO Service Partner gibi mevcut servis ağlarını, tüm ZF Aftermarket markalarının ürün yelpazesini kapsayan tek bir kapsamlı servis ağında birleştiren benzersiz bir konsepttir. Bu yeni servis konsepti ile ZF, kamyon, treyler ve otobüsler için önde gelen yedek parça, teknoloji ve servis hizmetleri tedarikçisi olarak, kapsamlı deneyimini ve teknolojik bilgisini tüm servis ağlarına aktarmayı planlıyor. Şirketin ana hedefi, müşterilerini desteklemek ve servis ortaklarına en son pazar bilgisine ve profesyonel gelişime erişim sağlamaktır. Bu sayede servislerin büyüyen ve gelişen ticari araç pazarının geleceğine daha iyi hazırlanmaları ve servis hizmetlerinin kapsamını genişletmeleri amaçlanıyor.

ZF [pro]Service ortakları için avantajlar

Kapsamlı portföy ve servis hizmeti ile müşterilere geniş bir ürün yelpazesi sunulurken, geniş teknik bilgi birikimi ve gelişmiş destek ile teknolojik gereksinimlere uygun çözümler üretiliyor. Ayrıca, eğitim ve ekipman için özel koşullar sağlanarak atölye personelinin sürekli gelişimini destekleniyor. ZF [pro]Academy servislerine, en son teknolojilere erişim desteği, pazarlama materyallerine erişim, filolara ve OEM’lere yönelik etkili ağ tanıtımı, bölgesel servis konferanslarına katılım ve servis atölyesi markalama hizmeti sunularak sektörde lider bir hizmet deneyimi sunulması hedefleniyor. Bu sayede atölyeler, nitelikli distribütörler ve servis merkezleri aracılığıyla yaklaşık 70.000 parça numarasıyla tüm ZF ürün dünyasına erişebilecek. Buna yeniden üretilmiş yedek parçalar ve yedek üniteler de dahildir. Aktarma organları (şanzıman, debriyaj) ve şasiye (akslar, direksiyon, frenler) odaklanan ZF’nin ürün yelpazesi her yıl yüzlerce yeni ürünle büyümektedir.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...