ZF ve WABCO Ağır Ticari Araç Servisleri Tek Çatı Altında

®
Çok Okunanlar

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

WABCO Service Partner ve ZF Service Point noktalarının birleştiği ZF [pro]Service konsepti tanıtıldı

Intermobil Otomotiv iş birliği ile düzenlenen toplantıda servis ağı temsilcileri ile bir araya gelinerek ZF [pro]Service konseptiyle ilgili detaylı bilgilendirme yapıldı

ZF [pro]Service, ZF Aftermarket markalarının ürün yelpazesini kapsayan ve tek bir kapsamlı servis ağını temsil ediyor

Bu sayede en son teknolojilere erişim desteği, pazarlama materyallerine erişim, filolara ve OEM’lere yönelik etkili ağ tanıtımı, bölgesel servis konferanslarına katılım ve servis atölyesi markalama hizmeti sunuluyor

Endüstriyel teknolojiler ve mobilite sistemleri tedarikçisi ZF ile ticari araç teknolojilerinin öncüsü WABCO’nun, ağır ticari araç servis ağları tek bir servis konsepti altında birleşiyor. Bu birleşmeyle WABCO Service Partnerleri ve ZF Service Point’leri, ZF [pro]Service konseptiyle bir araya gelerek sektörde güçlü bir sinerji oluşturulması amaçlanıyor. Bu stratejik iş birliği ile müşterilere daha etkili, kapsamlı ve kişiselleştirilmiş hizmetler sunulması hedefleniyor.

ZF Aftermarket Türkiye ve WABCO’nun Türkiye’deki tek temsilcisi ve distribütörü Intermobil Otomotiv iş birliğiyle Antalya’da düzenlenen lansman etkinliğinde her iki firmanın üst düzey temsilcileri, ZF ve WABCO’nun ticari araç servis ağı temsilcileri ve sektörden 250’nin üzerinde katılımcı yer aldı.

Lansman etkinliğinde konuşan ZF Aftermarket Türkiye Genel Müdürü Selim Aydınlıoğlu, vurgulayarak, “Bu etkinlikte WABCO ve ZF servislerinin değerli temsilcileriyle bir arada olmak bize gurur veriyor. Bu birliktelik filolara ve ticari araç sahiplerine özel çözümler ve hizmetler sunma konusunda benzersiz fırsatlar yaratmamıza olanak tanıyacaktır. Ana hedefimiz, müşterilerimizi desteklemek ve servis ortaklarımızın en son pazar bilgisine ve profesyonel gelişimine olanak sağlamaktır. Bu sayede servislerimizin büyüyen ve değişen ticari araç pazarının gelecek zorluklarına daha iyi hazırlanmalarını ve servis hizmetlerinin kapsamını genişletmeyi amaçlıyoruz.” dedi.

Intermobil Otomotiv’in Genel Müdürü Rıfat Perahya ise açılış konuşmasında WABCO ve Intermobil Otomotiv arasındaki iş birliğinin gücünü vurgulayarak, “41 yıldır gururla taşıdığımız WABCO markasının ZF ile entegrasyonunun önemli bir adımı olan ticari araç hizmet portföyünün genişletilmesi, her zaman güçlü ve sürdürülebilir bir şekilde ilerleyerek, başarılarla dolu bir geleceği temsil ediyor. İki başarılı servis ağının birleşmesi, ticari araç sistemleri teknolojisi alanında inovasyon ve kapasite bakımından yeni bir döneme girişi simgeliyor. Lojistik sektörünün zorluklarına ve fırsatlarına karşı birlikte mücadele edeceğimiz için büyük bir heyecan içindeyiz.” dedi.

ZF [pro]Service nedir?

ZF [pro]Service, ZF Service Points ve WABCO Service Partner gibi mevcut servis ağlarını, tüm ZF Aftermarket markalarının ürün yelpazesini kapsayan tek bir kapsamlı servis ağında birleştiren benzersiz bir konsepttir. Bu yeni servis konsepti ile ZF, kamyon, treyler ve otobüsler için önde gelen yedek parça, teknoloji ve servis hizmetleri tedarikçisi olarak, kapsamlı deneyimini ve teknolojik bilgisini tüm servis ağlarına aktarmayı planlıyor. Şirketin ana hedefi, müşterilerini desteklemek ve servis ortaklarına en son pazar bilgisine ve profesyonel gelişime erişim sağlamaktır. Bu sayede servislerin büyüyen ve gelişen ticari araç pazarının geleceğine daha iyi hazırlanmaları ve servis hizmetlerinin kapsamını genişletmeleri amaçlanıyor.

ZF [pro]Service ortakları için avantajlar

Kapsamlı portföy ve servis hizmeti ile müşterilere geniş bir ürün yelpazesi sunulurken, geniş teknik bilgi birikimi ve gelişmiş destek ile teknolojik gereksinimlere uygun çözümler üretiliyor. Ayrıca, eğitim ve ekipman için özel koşullar sağlanarak atölye personelinin sürekli gelişimini destekleniyor. ZF [pro]Academy servislerine, en son teknolojilere erişim desteği, pazarlama materyallerine erişim, filolara ve OEM’lere yönelik etkili ağ tanıtımı, bölgesel servis konferanslarına katılım ve servis atölyesi markalama hizmeti sunularak sektörde lider bir hizmet deneyimi sunulması hedefleniyor. Bu sayede atölyeler, nitelikli distribütörler ve servis merkezleri aracılığıyla yaklaşık 70.000 parça numarasıyla tüm ZF ürün dünyasına erişebilecek. Buna yeniden üretilmiş yedek parçalar ve yedek üniteler de dahildir. Aktarma organları (şanzıman, debriyaj) ve şasiye (akslar, direksiyon, frenler) odaklanan ZF’nin ürün yelpazesi her yıl yüzlerce yeni ürünle büyümektedir.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...