ZF Aftermarket’e Yeni Başkan…!

®
Çok Okunanlar

Maceracı Ruhlar İçin Hyundai INSTER Cross Satışta

Hyundai Motor Türkiye, A-SUV segmentindeki kompakt elektrikli modeli INSTER’dan sonra INSTER Cross’u da satışa sunarak elektrikli araç pazarındaki varlığını...

Alfa Romeo’nun Yeniden Doğan Efsane Modeli 33 Stradale Kuzey Amerika’da

Tarzın ve tutkunun markası Alfa Romeo, efsanevi modeli 33 Stradale’yi, üretiminin 58’inci yılında yeniden yollara çıkardı. Bir efsanenin yeniden...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

2016 yılından bu yana MAİS A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Dr. Berk Çağdaş, görevini Bahaettin Tatoğlu’na devretti. OYAK Otomotiv...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de...

Tesla Mobil Container Store, ilk kez Türkiye’de Akbatı’da

Akbatı, 14’üncü yıl kutlamaları kapsamında Türkiye’nin ilk Tesla Mobil Container Store mağazasına ev sahipliği yapıyor. 31 Aralık tarihine kadar...

Suzuki Swift 10 Milyon Satış Adedini Geride Bıraktı…

Japon otomotiv devi Suzuki, Kasım 2004’te tanıttığı ve bugün 4. nesliyle yollarda olan Swift modelinde 10 milyonluk küresel satış...

Philippe Colpron, 1 Ocak 2021’de ZF’nin Aftermarket bölümünün Başkanı olarak yeni görevine başlayacak. Colpron, ZF’nin Ticari Araç Kontrol Sistemleri bölümünün (eski WABCO) Filo Çözümleri birimini yönetmeye aynı zamanda devam edecek. Sektörün tecrübeli ismi, bu iş biriminin gelecekteki gelişimini ve gereksinimlerini öngörmek, ZF Aftermarket’in zengin ürün portföyünü genişletmek ve müşteri odaklı çözümlerde yeni ilerlemeler sağlamayı ve müşterileri otomotiv endüstrisinde son dönemde yaşanan benzeri görülmemiş değişime karşı proaktif olarak desteklemeyi hedefliyor.

 Colpron, “Otomotivin geleceği, alternatif akıllı sürüş konseptleri, bağlı araç teknolojileri ve otonom sürüş gibi değişen müşteri beklentilerini karşılamak üzere değişiyor.” sözüyle günümüzün zorluklarını işaret ediyor ve sözlerine “ZF Aftermarket olarak bu dönüşümü müşterilerimiz ile güçlü bir bağlantı kurmak için bir fırsat olarak değerlendiriyoruz. Sürdürülebilir bir toplumda Yeni Nesil Mobilite için Satış Sonrası Yenileme Pazarı’nı şekillendiren geniş bir ürün ve çözüm portföyü, küresel bir hizmet ağı ve amaca yönelik dijital çözümlerin ikna edici bir kombinasyonunu daha da genişletmek en büyük hedefimiz.” şeklinde devam ediyor.

Daha önce Valeo’da farklı görevlerde bulunan Philippe Colpron, kariyerine 2007 yılında Stratejik Kaynak Kullanımı Direktörü olarak WABCO‘da başladı. 2010 yılından itibaren, küresel organizasyon içinde sıfır kaza konseptli bir geleceğe yönelik yeni nesil mobilite çözümleri, yakıt tasarrufu ve operasyonel verimliliğe yönelik bağlı eko sistemler için yeni dijital çözümler geliştirmek üzere Satış Sonrası Yenileme dünyasında çeşitli üst düzey yönetim pozisyonlarını devraldı.

2018 yılında Philippe Colpron, WABCO’nun Dijital Müşteri Hizmetleri ve Satış Sonrası Yenileme gibi en dinamik iki biriminin yöneticisi olarak Global Filo Çözümleri liderliğine atandı. Philippe Colpron’un selefi Helmut Ernst, 1 Ocak 2021 tarihinden itibaren “Satış Sonrası İlişkiler” rolünü üstlenecek ve şirketi satış sonrası derneklerde temsil edecek, stratejik projelere liderlik edecek.

Helmut Ernst, TRW birleşmesinden sonra yeni ZF Aftermarket organizasyonunu tanımlanmasına ve uygulanmasına liderlik etti. Bu başarılı entegrasyon ve satış sonrası faaliyetlerimizin müteakip gelişimi, gelecekteki büyüme için bir temel oluşturmaktadır. Asya-Pasifik ve Hindistan, Otomobil Şasi Teknolojileri ve Aftermarket Pazarından Sorumlu ZF Yönetim Kurulu Üyesi Dr. Holger Klein, “Helmut Ernst’e değişimi her zaman desteklediği için teşekkür ederiz.” sözlerine devam eden Dr. Klein: “Otomotiv Yenileme Pazarı, gelişen müşteri beklentileri, teknolojik yeniliklerin hızlanması ve rekabet gücündeki değişimlerle dramatik değişiklikler geçiriyor. Philippe Colpron ile bu eğilimleri hızla benimseyen ve ZF’nin güvenli ve sürdürülebilir mobilite vizyonunun yanı sıra teknolojimizin öncü dijitalleşme vizyonunu yaşayan deneyimli, uluslararası alanda tanınmış bir lider kazandık. Satış Sonrası Yenileme (Aftermarket) işimizi ZF’nin müşteri merkezli vizyonunun yol gösterici ilkesi olarak, Yeni Nesil Mobilite doğrultusunda hızla geliştireceğiz.” dedi.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...