ZF Aftermarket – yarının tarım teknolojisi hizmetleri için bugünden çalışıyor

®
Çok Okunanlar

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Çin ve Meksika arabalara uygulanan gümrük vergileri konusunda iki kez düşünüyor

Çin, otomobillerinin ithalatına %50 gümrük vergisi getirilmesi olasılığını değerlendiren Meksika'ya sert bir uyarıda bulunuyor. Ticaret Bakanlığı, Orta Amerika ülkesini devam...

Opel’in Hafif Ticari Araç Ailesi Roadshow ile 3 Büyük Şehirde

Opel, 15 Eylül’de başlayıp 3 Ekim tarihine kadar sürecek ve Türkiye’nin 3 büyük şehrindeki 6 noktayı kapsayacak, hafif ticari...

Avrupa lansmanları yapılan yeni modeller FORTHING S7 REEV

DONG FENG MOTOR BÜNYESİNDEKİ FORTHING YENİ MODELLERİNİN LANSMANLARI İLE 2025 MÜNİH AUTOSHOW’DA TÜM DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ Çin’in lider otomobil üreticilerinden...

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

Katrin Adt, Dacia’nın CEO’su olarak atandı

Dacia markasının CEO'su olarak atandığını duyurdu. Şirketten ayrılan Denis Le Vot'un yerini alan Katrin Adt, grubun Yönetim Komitesine katılıyor ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de...

ZF Aftermarket, Hannover – Almanya’da düzenlenendünyanın önde gelen tarım makineleri fuarı Agritechnica 2019’da, geleceğe yönelik OtoyolServis hizmet yelpazesini sunarken tarımekipmanlarında gitgide artan dijitalleşmenin daha iyi hizmetler sunmaya yönelik çok sayıda imkanı beraberinde getirdiğini gösterdi. ZF Aftermarket, teknolojik gelişmeleri akıllıca kullanarak, klasik tamirhane ve yedek parça sektörünün ötesinde müşteri hizmetleri sunuyor.

ZF Aftermarket, araçları yeni dijital gelişmelerle bağlantılı kılan hizmetler üzerinde çalışıyor. Buna paralel olarak, gelecekte sunulacakservis hizmetleri daha kapsamlı; mekana ve zamana ise daha az bağımlıolacak. Bulut tabanlı ve ağ bağlantılı çözümlerle, spesifik durumlarda gerekli bilgi birikimine sahip ZF uzmanları, dünyanın her yerinde aktif bir şekildesorunlarla ilgilenebiliyor ve hızlı çözümler sunabiliyorlar. Tüm bu imkanlar, araçlar tarafından sağlanan verideki hacim artışı sayesinde geliştiriliyor. Bu bilgi zenginliği; veri kullanıcılarının, üreticilerinin ve servis sağlayıcılarınınhizmetlerini planlarken veya filo yönetimi gibi işlemleri otomatize ederken daha stratejik bir şekilde çalışmalarını sağlıyor.

Openmaticsile optimum filo yönetimi Genel iş değerlendirmesini ve süreç kontrolünü optimize etmek, özellikle çok sayıda makinenin bulunduğu büyük çiftlikler açısından önemlidir. Bu amaçla, ZF kendi geliştirdiği telematik platformu Openmatics’i bulut ile bağlantılı hale getirdi. Bu bağlamda telematik donanımını uzaktan güncellenebilir olarak sunuyor. Bu yaklaşım, makine filolarının (parkurlarının) optimum bir şekilde yönetilmesini, izlenmesini, kullanımını ve tahsisini sağlamaktadır. Örnek olarak, makine üstlenicileri tahsis işlemlerine ve fatura belgelerine ilişkin kayıtları kolayca ve basitçe oluşturabiliyorlar.

Hızlı, dijital ve konumdan bağımsız yardım ZF Aftermarket, aynı zamanda belgelendirmeye yönelik akıllı bir çözüm üzerinde çalışıyor: Tech Docu 4.0 portalı, bir servis talebi için gerekli tüm teknik bilgileri istediğiniz zaman, istediğiniz yerde ve yapılandırılmış dijital formda sağlayan bir sistem. TechDocu 4.0; kullanıcıya özel erişim, hızlı ve ücretsiz metin araması, sezgisel arama filtreleri ve sürekli güncellenen içerikler gibi özellikleri net ve özgünbir şekilde sunuyor.

ZF Aftermarket, sahadaki bir servis teknisyenin bireysel desteğe ihtiyaç duyduğu durumda video aracılığıyla uzaktan destek sağlayabiliyor. Uzman servis mühendisleri, görüntülü telefon konuşması üzerinden iletişim kurup teknik sorun çözümlerini gerçek zamanlı olarak, pahalı ve zaman alan iş seyahatlerine gerek kalmadan yapabiliyorlar. Bir kamera ileuzaktan görüşme bağlantısı yardımıyla dünyanın herhangi bir yerinde ve herhangi bir anında etkili destek sağlayabiliyorlar.

Uzun süreli akıllı diyagnostik ve durum gözetimi ZF Aftermarket aralıklarla meydana gelen ve servis noktalarındatekrarlanamayan arızaların veya hataların nedenlerini belirlemek üzere dijital bir çözüm sunuyor. Bir veri kaydedici, aracı günlük kullanımı için uzun süre izliyor. Daha sonra değerlendirme ve kök neden analizi gerçekleştirmek için ilgili verileri kaydediyor. Bu çözüm, gereksiz kesinti sürelerini ve servis noktalarındauzun kontroller yapılmasını önlüyor.

Durum İzleme ve Tahmini/Önleyici Bakım gibi akıllı analiz araçları ve bulut teknolojisi yardımıyla filo operatörleri, şanzıman yağı veya debriyaj diskleri gibi önemli münferit aksamların mevcut durumunuizleyebiliyor. Sonuç olarak bakım, öngörüye dayalı planlanabiliyor. Araçlarınyolda kalma süreleri kısaltılabiliyor ve arızaların önüne geçilebiliyor. Bu yaklaşım maliyetleri düşürürken güç aktarma organı aksamlarının kullanım ömrü uzuyor. Durum izleme; aşınma, yıpranma ve tüketimi minimize etmek amacıyla sürüş davranışını optimize etmek için de kullanılabiliyor.

Benzersiz teklif ZF Aftermarket, bu akıllı hizmetleri ZF ürün portföyüyle birleştirdi. Hızlı ve orijinal parça tedariğinden teknik servis, danışmanlık ve eğitime kadar hızlı, doğrudan ve güvenilir hizmet sunuluyor.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...