ZF Aftermarket – yarının tarım teknolojisi hizmetleri için bugünden çalışıyor

®
Çok Okunanlar

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

OSS Derneği, 2025’in İkinci Çeyreğini Değerlendirdi

Otomotiv satış sonrası pazarında yaşanan 2024 yılındaki durağan seyir, 2025’in ikinci çeyreğinde de gözlemlendi. 2025 yılının ikinci çeyreğinde satış,...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

ZF Aftermarket, Hannover – Almanya’da düzenlenendünyanın önde gelen tarım makineleri fuarı Agritechnica 2019’da, geleceğe yönelik OtoyolServis hizmet yelpazesini sunarken tarımekipmanlarında gitgide artan dijitalleşmenin daha iyi hizmetler sunmaya yönelik çok sayıda imkanı beraberinde getirdiğini gösterdi. ZF Aftermarket, teknolojik gelişmeleri akıllıca kullanarak, klasik tamirhane ve yedek parça sektörünün ötesinde müşteri hizmetleri sunuyor.

ZF Aftermarket, araçları yeni dijital gelişmelerle bağlantılı kılan hizmetler üzerinde çalışıyor. Buna paralel olarak, gelecekte sunulacakservis hizmetleri daha kapsamlı; mekana ve zamana ise daha az bağımlıolacak. Bulut tabanlı ve ağ bağlantılı çözümlerle, spesifik durumlarda gerekli bilgi birikimine sahip ZF uzmanları, dünyanın her yerinde aktif bir şekildesorunlarla ilgilenebiliyor ve hızlı çözümler sunabiliyorlar. Tüm bu imkanlar, araçlar tarafından sağlanan verideki hacim artışı sayesinde geliştiriliyor. Bu bilgi zenginliği; veri kullanıcılarının, üreticilerinin ve servis sağlayıcılarınınhizmetlerini planlarken veya filo yönetimi gibi işlemleri otomatize ederken daha stratejik bir şekilde çalışmalarını sağlıyor.

Openmaticsile optimum filo yönetimi Genel iş değerlendirmesini ve süreç kontrolünü optimize etmek, özellikle çok sayıda makinenin bulunduğu büyük çiftlikler açısından önemlidir. Bu amaçla, ZF kendi geliştirdiği telematik platformu Openmatics’i bulut ile bağlantılı hale getirdi. Bu bağlamda telematik donanımını uzaktan güncellenebilir olarak sunuyor. Bu yaklaşım, makine filolarının (parkurlarının) optimum bir şekilde yönetilmesini, izlenmesini, kullanımını ve tahsisini sağlamaktadır. Örnek olarak, makine üstlenicileri tahsis işlemlerine ve fatura belgelerine ilişkin kayıtları kolayca ve basitçe oluşturabiliyorlar.

Hızlı, dijital ve konumdan bağımsız yardım ZF Aftermarket, aynı zamanda belgelendirmeye yönelik akıllı bir çözüm üzerinde çalışıyor: Tech Docu 4.0 portalı, bir servis talebi için gerekli tüm teknik bilgileri istediğiniz zaman, istediğiniz yerde ve yapılandırılmış dijital formda sağlayan bir sistem. TechDocu 4.0; kullanıcıya özel erişim, hızlı ve ücretsiz metin araması, sezgisel arama filtreleri ve sürekli güncellenen içerikler gibi özellikleri net ve özgünbir şekilde sunuyor.

ZF Aftermarket, sahadaki bir servis teknisyenin bireysel desteğe ihtiyaç duyduğu durumda video aracılığıyla uzaktan destek sağlayabiliyor. Uzman servis mühendisleri, görüntülü telefon konuşması üzerinden iletişim kurup teknik sorun çözümlerini gerçek zamanlı olarak, pahalı ve zaman alan iş seyahatlerine gerek kalmadan yapabiliyorlar. Bir kamera ileuzaktan görüşme bağlantısı yardımıyla dünyanın herhangi bir yerinde ve herhangi bir anında etkili destek sağlayabiliyorlar.

Uzun süreli akıllı diyagnostik ve durum gözetimi ZF Aftermarket aralıklarla meydana gelen ve servis noktalarındatekrarlanamayan arızaların veya hataların nedenlerini belirlemek üzere dijital bir çözüm sunuyor. Bir veri kaydedici, aracı günlük kullanımı için uzun süre izliyor. Daha sonra değerlendirme ve kök neden analizi gerçekleştirmek için ilgili verileri kaydediyor. Bu çözüm, gereksiz kesinti sürelerini ve servis noktalarındauzun kontroller yapılmasını önlüyor.

Durum İzleme ve Tahmini/Önleyici Bakım gibi akıllı analiz araçları ve bulut teknolojisi yardımıyla filo operatörleri, şanzıman yağı veya debriyaj diskleri gibi önemli münferit aksamların mevcut durumunuizleyebiliyor. Sonuç olarak bakım, öngörüye dayalı planlanabiliyor. Araçlarınyolda kalma süreleri kısaltılabiliyor ve arızaların önüne geçilebiliyor. Bu yaklaşım maliyetleri düşürürken güç aktarma organı aksamlarının kullanım ömrü uzuyor. Durum izleme; aşınma, yıpranma ve tüketimi minimize etmek amacıyla sürüş davranışını optimize etmek için de kullanılabiliyor.

Benzersiz teklif ZF Aftermarket, bu akıllı hizmetleri ZF ürün portföyüyle birleştirdi. Hızlı ve orijinal parça tedariğinden teknik servis, danışmanlık ve eğitime kadar hızlı, doğrudan ve güvenilir hizmet sunuluyor.

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...