Yol Açık, Yola Çık!

®
Çok Okunanlar

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Doblo, temmuz ayı boyunca geçerli 400 bin TL’ye kadar 12 ay vadeli

FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI! Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Pandemi sonrasında özellikle bireysel araç kiralama alanında yaşanan artış, sektörü hareketlendirdi. Salgın öncesinde araç kiralama alışkanlığı bulunmayanların dahi tercih etmeye başladığı bireysel araç kiralama hizmeti, gittikçe günlük hayatın da bir parçası haline gelmeye başladı. Sektör verilerine göre sadece Haziran ayında kiralamalarda yüzde 60 yükseliş bekleniyor. Ancak hem şehir içi hem de şehirlerarası seyahatlerdeki talep fazlalığı; bireysel zevk ve ihtiyaca göre otomobil seçimini de zorlaştırıyor.

Geniş portföyü ve karşılaştırmalı çözümleri sayesinde misafirlerine en uygun aracı kolaylıkla seçme şansı tanıyan araç kiralama platformu Yolcu360, tam da bu noktaya işaret eden yeni reklam filmi ile ekranlarda yerini aldı.

Misafirlerinin beklenti ve isteklerini dinleyip, onlara yönelik çözümler sunmayı hedefleyen platformun; farklı yaş, tarz ve ihtiyaçlara karşılık veren geniş araç gamına vurgu yapan reklam filmi, markanın emsallerinden ayrıştığı ana nokta olan hızlı ve kolay altyapısını da gözler önüne seriyor. Kullanılan “Yol Açık, Yola Çık” sloganıyla hem normalleşme dönemine hem de kiralama kolaylığına dikkat çekiliyor.

İlk günden bu yana misafir mutluluğu odaklı hareket ettiklerini belirten Yolcu360’ın CEO’su Umut Yıldırım, “Yolcu360’ı ziyaret edenler istedikleri segmentte, ihtiyaçlarına yönelik otomobili, en uygun fiyatla dakikalar içinde kiralayabiliyor. Misafirlerimiz, strese ve masrafa girmeden binlerce marka ve model arasından seçim yapabiliyor. Yeni reklam filmimizde de sunduğumuz bu avantajlara vurgu yapmak istedik. Platformumuzun hızlı, dinamik ve seçeneği geniş alt yapısını misafirlerimize kurumumuz gibi genç ve renkli bir dille anlatmaya çalıştık. Normalleşme döneminde yola çıkmaya hazır herkesin sunduğumuz çözümlerle yanındayız” dedi.

“Kurumsal kanalda da iddialıyız…”

Sadece bireysel kiralamalarda değil, sundukları kurumsal çözümlerle de önemli bir iş ortağı olduklarını anlatan Yıldırım, “İster bireysel ister kurumsal ihtiyaçlara yönelik her talebe cevap verebilecek bir altyapıya sahibiz. Tüm kanallara yönelik hızlı ve ekonomik çözümler sunuyoruz. Geniş araç portföyümüz sayesinde sadece bireysel değil, operasyonel kiralamalarda da iyi bir çözüm ortağıyız” dedi.

Global internet ölçme ve karşılaştırma Similarweb.com sıralamasına göre dünyada 31, Türkiye’de ise ilk sıraya oturan Yolcu360 hakkında daha geniş bilgi için www.yolcu360.com adresini ziyaret edebilirsiniz.

 

Reklam Künyesi

Reklamveren: Yolcu360

Reklamveren Yetkilileri: Gökhan Karaoğlu, M. Caner Çolakoğlu

PR Ajansı ve Yetkilisi: TimePR, Sevda Solak

Reklam Ajansı: Yok

Yaratıcı Ekip: Nilay Tuncay, Gökhan Karaoğlu, M. Caner Çolakoğlu

Marka Ekibi: Umut Yıldırım, Gökhan Karaoğlu, Selçuk Ersoy

Stratejik Planlama Ekibi: Tayfur Sonkaya, Gökhan Karaoğlu, Selçuk Ersoy

Prodüksiyon Ekibi: Hacıyatmaz Film

Prodüksiyon Şirketi: Hacıyatmaz Film

Post Prodüksiyon: Hacıyatmaz Film

Yönetmen: Ali Can Zeren

Kullanılan Mecralar: TV, Dijital Medya, Radyo

Medya Ajansı: Speed Medya

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...