Yoğun talep, doğru karar verdiğimizi gösteriyor

®
Çok Okunanlar

Brisa’dan Toyota Corolla Hybrid için çevre dostu Bridgestone Ecopia

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Türkiye’nin en çok satan hibrit aracı Toyota Corolla için Bridgestone Ecopia EP150 çevre dostu...

“Yılın 4×4Ödülleri”nde İki Ödül Birden Aldı

Jeep®, 2021 yılına hızlı bir başlangıç yaptı.  İngiltere’de yayınlanan 4X4 Magazine isimli derginin “Yılın 4x4 Ödülleri’nde JeepWrangler özel Off-Road...

‘Putin’in limuzini’ Aurus, IDEX 2019’da tanıtıldı…

Birleşik Arap Emirlikleri’nin (BAE) başkenti Abu Dhabi’de düzenlenen IDEX 2019 Uluslararası Savunma Fuarı'nda Rusya Devlet Başkanı Vladimir Putin’in makam...

Yeni Mercedes-Benz Vito Panelvan ve Tourer Türkiye’de

Güvenilir ve son derece çok yönlü: 25 yılı aşkın bir süredir zanaatkarlık, ticaret ve hizmet sektörlerinde bir uzman olarak kendini...

Citroën’in 2021 yılı Aralık ayının sonundan bu yana kurumsal müşterilere satışını gerçekleştirdiği %100 elektrikli mobilite aracı Ami’yi perakende satışa sunmasından kısa bir süre sonra ilk 50 araçlık parti tükendi. Online satışa açılmasından 25 dakika sonra ilk parti araçların tamamı tükenerek her 1 dakikada 2 Citroën Ami satışı gerçekleştirilmiş oldu. Citroën’in yeni şehir içi mobilite çözümü Ami, Türkiye yollarına 219.000 TL’lik fiyat etiketi ile çıktı.

100 yıllık köklü bir geçmişe sahip olan ve bu süre içerisinde ikonik bir marka haline gelen Citroën, ulaşım gereksimlerine çözüm üretme ilkesiyle yenilikleri ortaya koymaya devam ederken bir  ilke daha imza attı. Hem ürünleriyle hem de hizmetleriyle kullanıcılarının hayatını kolaylaştıran marka, geçmişten gelen bu geleneğini tamamen elektrikli Ami – 100% ëlectric modelini online satışa açarak yeni bir dönem başlatarak geleceğe taşıdı. Online olarak satışa çıkmasından çok kısa bir süre sonra ise 50 adetlik ilk parti Citroën Ami’ler tükendi. Yalnızca 25 dakika içerisinde satışa çıkan tüm araçlar alıcısını bulurken, her 1 dakikada 2 adet Ami satışı gerçekleşmiş oldu. 2021 Aralık ayında Türkiye yollarına kurumsal müşterilerle çıkan Citroën Ami, online satış yoluyla 219.000 TL fiyat etiketiyle Citroën müşterileriyle buluştu.

“Yoğun talep, doğru karar verdiğimizi gösteriyor”

Ami’nin her yaştan kullanıcı için uygun bir çözüm olmasıyla bambaşka bir deneyim sunduğunu vurgulayan Citroën Türkiye Genel Müdürü Selen Alkım, “Ami modelimizi de Türkiye pazarına sunarken ne kadar doğru bir iş yaptığımızı aldığımız karşılıkla görüyoruz. Şehir içi mobilite çözümü Citroën Ami, ilk günden bu yana çok ciddi bir talep görüyor. Lansmanımızdan bu yana 400 adet kurumsal satış gerçekleştirmiştik. Perakende tarafında da ilk parti araçlarımızın online satış sistemimiz aracılığıyla 25 dakika içerisinde tükenmiş olması gelecekte bu modelin çok daha başarılı yerlere gelebileceğinin ve hedeflerimizin de üzerine çıkabileceğimizin bir göstergesi. Online kanallar üzerinden satışını gerçekleştirdiğimiz %100 elektrikli mobilite çözümümüz Ami’nin, ilk yılında önemli bir başarı elde ederek 1000 adet seviyelerinde toplam satışa ulaşmasını hedefliyoruz” dedi.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...