Yılın En İtibarlı Motosiklet Markası Seçildi!

®
Çok Okunanlar

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

1.899.000 TL’den başlayan fiyatlarla Nissan Qashqai

Sınırlı sayıda Qashqai 1.899.000 TL’lik fiyatıyla dikkat çekiyor C-SUV segmentinin yaratıcısı Nissan Qashqai için özel kampanyalar Nissan sahibi olmak isteyenleri...

Tesla Mobil Container Store, ilk kez Türkiye’de Akbatı’da

Akbatı, 14’üncü yıl kutlamaları kapsamında Türkiye’nin ilk Tesla Mobil Container Store mağazasına ev sahipliği yapıyor. 31 Aralık tarihine kadar...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka...

Leapmotor B05’in Dünya, B10’un ise Avrupa Prömiyerini Bir arada Gerçekleştirdi

Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir...

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

Motosiklet dünyasının efsanevi ismi Suzuki, sektörde elde ettiği başarıların ardından yeni bir ödüle daha layık görüldü. Bu kapsamda Suzuki, Marketing Türkiye’nin düzenlediği The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde bu sene de “Yılın En İtibarlı Motosiklet Markası” seçilerek, üç yıl üst üste bu ödülün sahibi oldu. Konu hakkında açıklamalarda bulunan Suzuki Motosiklet Marka Direktörü Emre Acar, “Suzuki Türkiye olarak 70 yıla yaklaşan motosiklet tarihinden ilham alarak oluşturduğumuz marka stratejisini, 2021 yılında lansmanını yaptığımız Hayabusa ile daha da güçlendirerek, halk oylaması ile üç sene üst üste yılın en itibarlısı ödülüne layık görülmemiz bizim için çok kıymetli” dedi.

Suzuki, elde ettiği başarıları ödüllerle taçlandırmaya devam ediyor. Dünyanın önde gelen Japon üreticilerinden Suzuki, Marketing Türkiye ve pazar araştırmaları şirketi Akademetre iş birliğiyle düzenlenen The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri çerçevesince ödüle layık görüldü. İtibar ve Marka Değer Performans Ölçümü araştırması baz alınarak düzenlenen etkinlik; bu yıl 70’e yakın kategoride gerçekleştirildi. The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri’nde yıl içinde itibarını en çok artıran markalar ve iş ortakları, 12 ilde toplam 1.200 kişiyle yüz yüze gerçekleştirilen görüşmeler sonucunda belirlendi. Suzuki de The ONE Awards Bütünleşik Pazarlama Ödülleri kapsamında halk jürisi tarafından “Yılın En İtibarlı Motosiklet Markası” seçildi.

“Suzuki motosiklet tarihimizden ilham alarak, marka stratejimizi oluşturuyoruz”

Konu hakkında açıklamalarda bulunan Suzuki Motosiklet Marka Direktörü Emre Acar, “Tüm marka stratejimizi, Suzuki’nin 70 yıla yaklaşan motosiklet tarihinden ilham alarak şekillendiriyoruz. 2021 yılında sokaklara geri dönen efsane Hayabusa, Suzuki’nin imajını daha da güçlendirdi. Japon teknolojisini motosiklet dünyasına katan Suzuki, motosiklet tutkunları ile güçlü bağlar kurmamızı ve sadakati yüksek bir müşteri portföyü oluşturmamızı sağlıyor. Pandemi döneminde yaşanan tüm olumsuz koşullara karşın, özellikle bireysel mobiliteye olan eğilim sebebiyle motosiklet pazarında yaşanan olumlu artışta Suzuki’yi motosiklet severlerle buluşturduğumuz için mutluyuz. Bu ödülü almamıza katkısı geçen tüm ekip arkadaşlarıma, değerli ajanslarımıza ve Marketing Türkiye’ye çok teşekkür ederiz. Halk oylaması sonucunda üç yıldır üst üste layık görüldüğümüz bu ödül, bizim için çok kıymetli. Başarılarımıza yenilerini eklemeye ve sektörde fark yaratmaya devam edeceğiz” diye konuştu.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...