Yılın Basın Lansmanı” ödülüne layık görülen ilk marka

®
Çok Okunanlar

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Renault, ODMD Ödül Gecesinden 5 Ödülle Ayrıldı

Renault, Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) tarafından düzenlenen ODMD Gladyatör – Satış ve İletişim Ödülleri’nde 5 farklı ödüle birden layık görüldü. “Yılın Basın Lansmanı”, “Yılın Outdoor Uygulaması”,  “2024 Yılının En Çok Satılan Otomobil Markası” ile sahibinden.com ikinci el araç verilerine göre B segmentinde Clio ve C segmentlerinde Megane Sedan modelleriyle “En Çok İlgi Gören Marka” kategorilerinde ödül alan Renault, ödül gecesinde dikkatleri üzerine çekti.

Yılın En Çok Satan Otomobil Markası Renault Oldu

Bu yıl satışa sunduğu Renault Duster, Renault Rafale ve Yeni Renault Captur modelleriyle kullanıcılara yepyeni bir dünya sunan Renault; Megane ve Clio ile de önemli bir satış başarısına imza atarak, 2024 yılında toplam 117.919 satış adediyle Türkiye’nin en çok tercih edilen otomobil markası oldu. En yakın rakibiyle arasında 30 binden fazla fark bulunan Renault, elde ettiği bu satış adediyle pazardan %12,03’lük bir pay elde etti.

Üst Üste 3’üncü Kez “Yılın Basın Lansmanı” Ödülü

Şimdiye kadar hiç yapılmamış ve dikkat çekici lansmanlarla MAİS, ODMD tarafından üst üste 3’üncü kez “Yılın Basın Lansmanı” ödülüne layık görüldü. 2024 yılının Eylül ayında gerçekleştirdiği ve büyük beğeni toplayan Rafale lansmanıyla MAİS, otomotiv basınının değerli temsilcilerinin takdirleriyle, bu başarıyı üst üste 3’üncü kez elde eden ilk marka olmayı başardı.

Rafale ile “Rüzgâr Gibi” Bir Lansman

Renault Rafale Türkiye lansmanı, Ege’nin birbirinden güzel duraklarından oluşan harika bir rotada, üst düzey bir sürüş deneyiminin yaratıldığı lansman kurgusu ve #rüzgarınakapıl sloganıyla gerçekleştirildi. Özel olarak Rafale dünyasında kurgulanan Selçuk Efes Havaalanı’nda gerçekleştirilen uçak gösterisi, lansmana damga vuran en önemli an oldu.

Adını Renault’nun Fransız havacılık endüstrisindeki prestijli geçmişi ve 1934 yılında 445 km/s hıza ulaşan Caudron-Renault Rafale uçağından alan Renault Rafale’in bu özel geçmişine ithafen, Isparta’da özel olarak giydirilen ve üzerinde Renault ile Rafale’in logolarını taşıyan Extra 300 model akrobasi uçağı, lansman anında dikkat çekici bir gösteri gerçekleştirdi. Yeni Renault Rafale’ler ile apronda senkron bir şekilde gerçekleştirilen akrobasi gösterisinde, Hindistan’dan özel olarak getirilen ve Türkiye’de Rafale’in lansman rengi olan Alpine Mavisi dumanlar kullanıldı. Akrobasi gösterisinin bitiminde, havada bir anda görünen onlarca paraşütçü, her biri ayrı bir Rafale’e ait olan anahtarları gökyüzünden indirerek araçları kullanacak olan davetlilere teslim etti. Bu özel gösterinin her anını ise, Fransa’dan özel olarak getirilen prodüksiyon ve çekim ekipleri kayıt altına aldı.

Davetliler, gösterinin tamamlanmasının ardından Yeni Renault Rafale’ler ile birlikte Selçuk’tan Bodrum’a uzanan ve mavi ile yeşilin birleştiği nefes kesici bir rotada test sürüşü gerçekleştirdiler. Selçuk Efes Havaalanı’ndan başlayan test sürüşü Bafa Gölü etrafından devam ederek, Rafale kurgusuyla baştan sona tekrar dekore edilmiş olan Bodrum Xuma Village’daki Rafale deneyimiyle son buldu.

Kenan Doğulu da Yeni Renault Rafale’in #RüzgarınaKapıl’dı!

Kenan Doğulu da Yeni Renault Rafale’in #RüzgarınaKapıl’dı ve kendini gökyüzüne bıraktı. Lansmanın en dikkat çekici anı, şüphesiz ünlü sanatçı Kenan Doğulu’nun uçaktan paraşütle atladığı andı. 4.000 metre yükseklikten 50 saniyelik serbest düşüşle paraşüt atlayışı yapan Kenan Doğulu, profesyonel manevralarla Selçuk Efes Havaalanı’na alkışlar eşliğinde başarılı bir iniş gerçekleştirdi.

“Yılın Outdoor Uygulaması” Ödülü

Renault’nun 3 – 10 Aralık tarihleri arasında, tarihi Haydarpaşa Garı’nda gerçekleştirdiği ve yeni SUV dünyasını sergilediği 3D Mapping Gösterisi, ODMD tarafından “Yılın Outdoor Uygulaması” ödülüne layık görüldü. Türkiye’de 2024 yılında yapılan en özel outdoor çalışmalarından olan “Renault X Haydarpaşa Garı 3D Mapping Gösterisi”, 7 gün boyunca her akşam 18.15’te Haydarpaşa Garı’nın tarihi dokusunda hayat buldu. İstanbul Boğazı’nın en fazla görülen ve dikkat çeken noktalarından olan Haydarpaşa Garı’nda gerçekleştirilen uygulama, milyonlarca insan tarafından izlenerek büyük bir etkileşim yarattı. Bu gösterinin bir benzeri ise, “Renault X Haydarpaşa Garı 3D Mapping Gösterisi”nden yalnızca birkaç gün sonra, tarihi Notre Dame Kilisesi’nin restorasyon sonrası ilk açılışında Paris’te gerçekleştirildi.

Renault’dan Tarihi Haydarpaşa Garı’nda Muhteşem Bir 3D Mapping Gösterisi

Bir buçuk asırdan fazla bir süre boyunca İstanbul’un en simge ulaşım noktalarından biri olan tarihi Haydarpaşa Garı, ulaşımı; teknoloji, konfor ve sürüş keyfiyle birleştiren Renault’ya ev sahipliği yaptı. Restore edilmiş yepyeni görünümüyle ulaşım tarihinin mihenk taşı olan Haydarpaşa Garı, “Renaulution” planı doğrultusunda Renault’nun hayata geçirdiği yeni stratejisini, yeni dünyasını ve yeni SUV ailesini zamana meydan okuyan dokusunda yansıttı. Haydarpaşa Garı’nın tarihi bloklarının üzerinde gerçekleştirilen bu 3D mapping gösterisiyle Renault, “Renaulution” stratejisini tüm Türkiye’ye duyururken aynı zamanda ulaşım tarihinin geçmişini ve bugününü bir kesişim noktası olarak kullandı. Markanın en yeni SUV’leri Rafale, Duster, Austral ve Captur; 3D mapping gösterisiyle birlikte kullanıcılarıyla buluştu.

3 – 10 Aralık tarihleri arasında her akşam 18.15 itibarıyla Haydarpaşa Garı’nda gerçekleşen 3D mapping gösterisi, tarihi mekanın görülebildiği her noktadan izlendi. Bu çalışma ile milyonlarca kişiye ulaşmayı başaran Renault, hem otomotiv hem de iletişim sektörüne yeni bir soluk getirerek bir kez daha “yeniliklerin ve düşünülmeyenin markası” olduğunu kanıtladı.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...