Yenilenen Nissan Juke ikonik sarı rengiyle geri döndü

®
Çok Okunanlar

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da piste çıkacak olan yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma noktalarından biri olan Equip...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor. Sportif karakterini korurken malzemeleri...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir yaya veya farklı bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31...

Avrupa dijital ön gösterimi 14 Şubat tarihinde yapılan yenilenen Juke, Nissan’ın Sunderland Fabrikasında üretiliyor

Nissan, 2010 yılından bu yana 1,3 milyondan fazla kullanıcı ile buluşturduğu Juke modelinin Avrupa ön gösterimini dijital ortamda gerçekleştirdi. Nissan, sevilen ilk nesil Juke’un ardından, müşteri beklentilerine cevap olarak, makyajla birlikte ikonik sarı gövde rengini yeniden sunuyor.

Makyajlanan Juke’un iç mekanında, yeniden tasarlanan orta konsol ve gösterge paneli ile aracın iç ambiyansı daha da ileriye taşınırken, yenilenen iç mekan aynı zamanda donanım, ergonomi ve konfora yönelik iyileştirmeler de içeriyor. Araç içi bilgi-eğlence sistemi özellikleri de daha büyük bir dokunmatik ekran ve ek özelliklerle güncelleniyor. Ayrıca makyajla birlikte N-Sport isimli yeni bir donanım seviyesi daha ürün gamına ekleniyor. Söz konusu yeni donanım seviyesi iç ve dış tasarım unsurlarıyla Juke’un dinamik karakterini daha da vurguluyor.

İlk nesil Juke’ta sevilen sarı gövde renginin yeniden sunulmasında müşteri beklentilerine cevap verilmesi hedeflendi. Yeni sarının renk tonu önceki nesil Juke’un renginden farklı. Önceki nesilde sunulan renk ile karşılaştırıldığında biraz daha soğuk olan sarı renk daha modern ve etkileyici bir görüntüye sahip.

Yeni N-Sport donanımında uygulanan siyah tavan, yan aynalar, çamurluk kemerleri, ızgara ile A – B sütunlarının oluşturduğu kontrast ile yeni sarının etkisi daha da artıyor. Böylece Juke’un havalı ve dikkat çekici etkisi güçleniyor.

“Juke’un ikinci neslini ilk tanıttığımızda bize en sık sorulan soru şuydu: ‘Sarı rengi de olacak mı?’”, sözleriyle değerlendirmesine başlayan Nissan AMIEO Bölgesi Ürün Stratejisi ve Fiyatlandırmadan Sorumlu Bölge Başkan Yardımcısı Arnaud Charpentier şöyle devam ediyor: “Tutkulu Juke müşterilerimizden gelen bu kadar net bir talebe kayıtsız kalamazdık. Sürücü ve yolcular için konforu, rahatlığı ve genel araç içi yaşam ortamını iyileştirecek diğer değişiklikleri yaparken müşterilerimizin talebine cevap vermek üzere bu fırsatı değerlendirdik.Yeni malzemeler kadar gelişmiş bağlantı, konfor ve rahatlık özellikleriyle Juke şehir içi crossover segmentinin öncüsü ve simgesi konumunu daha da güçlendiriyor.” sözleriyle görüşlerini tamamlıyor.

İç mekan güncellemeleri ve geniş ekranlar dikkat çekiyor

Juke ürün gamına göz alıcı sarı gövde renginin eklenmesi sadece bir başlangıç. Buna ek olarak Nissan’ın tasarım ve mühendislik alanlarında hayata geçirdiği önemli iyileştirmeler araç içi yaşam kalitesini de arttırıyor. Mevcut müşterilerin fark edecekleri ilk değişiklik merkezi multimedya ekranının artan boyutu. Yeni haliyle 12,3 inç büyüklüğünde bir ekran iç mekanı süslüyor. Ayrıca bu ekran en uzak noktadaki dokunmatik yüzeye bile erişimi kolaylaştırmak ve aynı zamanda Juke müşterilerinin sevdiği kokpit hissini geliştirmek adına sürücüye doğru 8o eğimli olarak tasarlandı.

Yeni pürüzsüz ve yumuşak deri direksiyon simidi ile kullanıcı konforlu bir sürüş deneyimi sunuluyor. Yenilenen Juke kullanıcılarına kablosuz Apple CarPlay ve kablosuz Android Auto özellikleri de sunuyor.

Uyumlu sarı iç kaplama

N-Sport versiyonunun iç mekanı, dış tasarımdaki göz alıcı sarı rengi yansıtan, bumerang tasarımlı sarı iç detaylar içeriyor. Bu detaylar gösterge panelinin üst kısmı boyunca uzanıyor, aşağıya doğru kıvrılıp yeni merkezi multimedya ekranının tabanını çerçeveliyor ve havalandırma ızgaralarında son buluyor.

N-Sport koltuklar, yeni gövde rengiyle uyumlu sarı geri dönüştürülmüş Alcantara® parçalarla göz alıcı temayı sürdürüyor.

Daha da gelişmiş iç mekan konforu

Yenilenen tüm Juke versiyonlarının iç mekanını 7,8 litreye ulaşan geniş bir torpido gözü süslüyor. Açılabilir kol dayama kısmı ise artık daha da fazla destek sağlayacak şekilde yeniden tasarlandı. Asimetrik tasarım, bardak tutuculardan ödün vermeden erişimi 25 mm arttırıyor ilaveten artık üç kredi kartı klipsi sunuyor.

Tüm Juke donanım seviyelerinde elektronik el freni yer alıyor. Böylece ön koltukların arasında ek kullanım alanı oluşuyor. Yenilenen Juke ile kullanıcılara büyük bir akıllı telefonu barındırabilecek kablosuz şarj pedi sunuluyor ve ön-arka koltuklarda oturanlar için A-Tipi ve C-Tipi USB girişleri sunuluyor.

Yeni gövde renkleri

Yenilenmiş Nissan Juke  ikonik sarı gövde renginin yanı sıra daha saf beyaz bir görünüm içeren yeni inci beyazı rengi ve yeni metalik siyah renk şeçenekleri ile sunulacak. Bunun dışında Juke ürün gamında yeni jant seçenekleri mevcut. Teknik ve görünüm açısından tasarımları farklı olan jantların görünümleri özgün.

Geliştirilmiş sürüş destek teknolojileri

Akıllı Şerit Takip Asistanı yenilenen Juke’ta standart güvenlik özelliği olarak sunuluyor.

Yenilenen Juke’un geri görüş kamerası da 1,3 megapiksele yükseltildi. Böylece düşük ışık koşullarında daha net bir görüntü oluşuyor. Bu da geri manevraları daha güvenli hale getiriyor. Manevralar için otomobilin kuş bakışı görünümünü oluşturmak üzere otomobilin etrafındaki dört kameradan gelen görüntüyü birleştiren Çevre Görüş Monitörü kullanıcılara sunuluyor. Ayrıca önde beklenmedik ani bir durum oluştuğunda fren lambaları da otomatik yanıyor.

115 PS güç ve 200 Nm anlık maksimum tork üreten güç-aktarma sistemi 

Üç silindirli 1,0 litre hacimli DIG-T turbo benzinli motor Juke’ta yer alıyor. Bu motor 115 PS güç ve 200 Nm anlık maksimum tork üretiyor.  Altı vitesli manuel şanzıman dışında 7 vitesli çift kavramalı (DCT) şanzıman sunuluyor. Direksiyon üzerindeki vites kulakcıkları manuel vites değiştirme olanağı sağlıyor. Eko, Standart ve Sport sürüş modları sürüş karakterini sürüş koşullarına anlık olarak uyarlıyor.

13 yıllık İngiltere üretimi

Makyajlı Juke ilk yollara çıktığı 2010 yılından bu yana 1,3 milyondan fazla üretildiği Nissan Sunderland Fabrikasında üretiliyor. Otomobil, Qashqai ile birlikte tesisin ikinci üretim hattında üretilecek.

  Karma yakıt tüketimi WLTP Karma emisyon seviyesi WLTP
Juke DIG 5,9-6,2 lt/100km* 133-141 gr/km*

Diğer Haberler

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde etti. Kamiloğlu ve takımı, hem...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...

TOBFED ve TOLDER İş Birliğiyle…

Tüm Otomotiv Lastikçileri Derneği (TOLDER), Türkiye Otomotiv Bakım Dernekleri Federasyonu’nu (TOBFED) ziyaret ederek sektörel gelişmeler, standartlar...