Yenilenen Nissan Juke ikonik sarı rengiyle geri döndü

®
Çok Okunanlar

Brisa, CEO Water Mandate imzacısı oldu

Türkiye lastik sektörü lideri Brisa, Birleşmiş Milletler Küresel İlkeler Sözleşmesi (UNGC) girişimi olan CEO Water Mandate’in destekçileri arasına katıldı....

NISSAN Türkiye’de Genel Müdür Değişimi…

Genel Müdür Sinan ÖZKÖK’ün NISSAN Hindistan Başkanı olarak görevlendirilmesinin ardından, son görevi Citroen Türkiye Genel Müdürü olan Emre DOĞUERİ,...

Dört Ödül Birden Kazandı…

Hyundai Motor Company, “2020 GOOD DESIGN” ödüllerinde tam dört ödül birden kazandı. Dünyanın en eski tasarım ödüllerinden biri olarak...

En Yaygın Şarj Ağı Olan IONITY’ye Katıldı…

Hyundai, stratejik ve yenilikçi atılımlarına, ortak ve hissedar olarak katıldığı IONITY elektrik şarj istasyonlarıyla devam ediyor. Avrupa’nın en güçlü...

Avrupa dijital ön gösterimi 14 Şubat tarihinde yapılan yenilenen Juke, Nissan’ın Sunderland Fabrikasında üretiliyor

Nissan, 2010 yılından bu yana 1,3 milyondan fazla kullanıcı ile buluşturduğu Juke modelinin Avrupa ön gösterimini dijital ortamda gerçekleştirdi. Nissan, sevilen ilk nesil Juke’un ardından, müşteri beklentilerine cevap olarak, makyajla birlikte ikonik sarı gövde rengini yeniden sunuyor.

Makyajlanan Juke’un iç mekanında, yeniden tasarlanan orta konsol ve gösterge paneli ile aracın iç ambiyansı daha da ileriye taşınırken, yenilenen iç mekan aynı zamanda donanım, ergonomi ve konfora yönelik iyileştirmeler de içeriyor. Araç içi bilgi-eğlence sistemi özellikleri de daha büyük bir dokunmatik ekran ve ek özelliklerle güncelleniyor. Ayrıca makyajla birlikte N-Sport isimli yeni bir donanım seviyesi daha ürün gamına ekleniyor. Söz konusu yeni donanım seviyesi iç ve dış tasarım unsurlarıyla Juke’un dinamik karakterini daha da vurguluyor.

İlk nesil Juke’ta sevilen sarı gövde renginin yeniden sunulmasında müşteri beklentilerine cevap verilmesi hedeflendi. Yeni sarının renk tonu önceki nesil Juke’un renginden farklı. Önceki nesilde sunulan renk ile karşılaştırıldığında biraz daha soğuk olan sarı renk daha modern ve etkileyici bir görüntüye sahip.

Yeni N-Sport donanımında uygulanan siyah tavan, yan aynalar, çamurluk kemerleri, ızgara ile A – B sütunlarının oluşturduğu kontrast ile yeni sarının etkisi daha da artıyor. Böylece Juke’un havalı ve dikkat çekici etkisi güçleniyor.

“Juke’un ikinci neslini ilk tanıttığımızda bize en sık sorulan soru şuydu: ‘Sarı rengi de olacak mı?’”, sözleriyle değerlendirmesine başlayan Nissan AMIEO Bölgesi Ürün Stratejisi ve Fiyatlandırmadan Sorumlu Bölge Başkan Yardımcısı Arnaud Charpentier şöyle devam ediyor: “Tutkulu Juke müşterilerimizden gelen bu kadar net bir talebe kayıtsız kalamazdık. Sürücü ve yolcular için konforu, rahatlığı ve genel araç içi yaşam ortamını iyileştirecek diğer değişiklikleri yaparken müşterilerimizin talebine cevap vermek üzere bu fırsatı değerlendirdik.Yeni malzemeler kadar gelişmiş bağlantı, konfor ve rahatlık özellikleriyle Juke şehir içi crossover segmentinin öncüsü ve simgesi konumunu daha da güçlendiriyor.” sözleriyle görüşlerini tamamlıyor.

İç mekan güncellemeleri ve geniş ekranlar dikkat çekiyor

Juke ürün gamına göz alıcı sarı gövde renginin eklenmesi sadece bir başlangıç. Buna ek olarak Nissan’ın tasarım ve mühendislik alanlarında hayata geçirdiği önemli iyileştirmeler araç içi yaşam kalitesini de arttırıyor. Mevcut müşterilerin fark edecekleri ilk değişiklik merkezi multimedya ekranının artan boyutu. Yeni haliyle 12,3 inç büyüklüğünde bir ekran iç mekanı süslüyor. Ayrıca bu ekran en uzak noktadaki dokunmatik yüzeye bile erişimi kolaylaştırmak ve aynı zamanda Juke müşterilerinin sevdiği kokpit hissini geliştirmek adına sürücüye doğru 8o eğimli olarak tasarlandı.

Yeni pürüzsüz ve yumuşak deri direksiyon simidi ile kullanıcı konforlu bir sürüş deneyimi sunuluyor. Yenilenen Juke kullanıcılarına kablosuz Apple CarPlay ve kablosuz Android Auto özellikleri de sunuyor.

Uyumlu sarı iç kaplama

N-Sport versiyonunun iç mekanı, dış tasarımdaki göz alıcı sarı rengi yansıtan, bumerang tasarımlı sarı iç detaylar içeriyor. Bu detaylar gösterge panelinin üst kısmı boyunca uzanıyor, aşağıya doğru kıvrılıp yeni merkezi multimedya ekranının tabanını çerçeveliyor ve havalandırma ızgaralarında son buluyor.

N-Sport koltuklar, yeni gövde rengiyle uyumlu sarı geri dönüştürülmüş Alcantara® parçalarla göz alıcı temayı sürdürüyor.

Daha da gelişmiş iç mekan konforu

Yenilenen tüm Juke versiyonlarının iç mekanını 7,8 litreye ulaşan geniş bir torpido gözü süslüyor. Açılabilir kol dayama kısmı ise artık daha da fazla destek sağlayacak şekilde yeniden tasarlandı. Asimetrik tasarım, bardak tutuculardan ödün vermeden erişimi 25 mm arttırıyor ilaveten artık üç kredi kartı klipsi sunuyor.

Tüm Juke donanım seviyelerinde elektronik el freni yer alıyor. Böylece ön koltukların arasında ek kullanım alanı oluşuyor. Yenilenen Juke ile kullanıcılara büyük bir akıllı telefonu barındırabilecek kablosuz şarj pedi sunuluyor ve ön-arka koltuklarda oturanlar için A-Tipi ve C-Tipi USB girişleri sunuluyor.

Yeni gövde renkleri

Yenilenmiş Nissan Juke  ikonik sarı gövde renginin yanı sıra daha saf beyaz bir görünüm içeren yeni inci beyazı rengi ve yeni metalik siyah renk şeçenekleri ile sunulacak. Bunun dışında Juke ürün gamında yeni jant seçenekleri mevcut. Teknik ve görünüm açısından tasarımları farklı olan jantların görünümleri özgün.

Geliştirilmiş sürüş destek teknolojileri

Akıllı Şerit Takip Asistanı yenilenen Juke’ta standart güvenlik özelliği olarak sunuluyor.

Yenilenen Juke’un geri görüş kamerası da 1,3 megapiksele yükseltildi. Böylece düşük ışık koşullarında daha net bir görüntü oluşuyor. Bu da geri manevraları daha güvenli hale getiriyor. Manevralar için otomobilin kuş bakışı görünümünü oluşturmak üzere otomobilin etrafındaki dört kameradan gelen görüntüyü birleştiren Çevre Görüş Monitörü kullanıcılara sunuluyor. Ayrıca önde beklenmedik ani bir durum oluştuğunda fren lambaları da otomatik yanıyor.

115 PS güç ve 200 Nm anlık maksimum tork üreten güç-aktarma sistemi 

Üç silindirli 1,0 litre hacimli DIG-T turbo benzinli motor Juke’ta yer alıyor. Bu motor 115 PS güç ve 200 Nm anlık maksimum tork üretiyor.  Altı vitesli manuel şanzıman dışında 7 vitesli çift kavramalı (DCT) şanzıman sunuluyor. Direksiyon üzerindeki vites kulakcıkları manuel vites değiştirme olanağı sağlıyor. Eko, Standart ve Sport sürüş modları sürüş karakterini sürüş koşullarına anlık olarak uyarlıyor.

13 yıllık İngiltere üretimi

Makyajlı Juke ilk yollara çıktığı 2010 yılından bu yana 1,3 milyondan fazla üretildiği Nissan Sunderland Fabrikasında üretiliyor. Otomobil, Qashqai ile birlikte tesisin ikinci üretim hattında üretilecek.

  Karma yakıt tüketimi WLTP Karma emisyon seviyesi WLTP
Juke DIG 5,9-6,2 lt/100km* 133-141 gr/km*

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...