Yenilenen Mercedes-Benz CLS Türkiye’de

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da tarihi bir başarı elde...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve...

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun süre iyi çalışması için...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve...

Yeni Mercedes-Benz CLS, 2021 itibarıyla çok daha keskin ve dinamik bir tasarıma kavuştu. Özellikle yeni radyatör ızgarası ve tamponuyla ön kısım, dört kapılı coupé modelin dinamizmini daha da güçlü kılıyor. Ayrıca iç mekân, ilave deri döşeme kombinasyonları ve yeni nesil direksiyon simidi ile iyileştirildi. Entegre marş alternatörüne sahip yeni nesil dizel motor seçeneği, ürün çeşitliliğini daha da zenginleştiriyor. Türkiye’de satışa sunulan 265 bg’lik Mercedes-Benz CLS 300 d 4MATIC AMG ve 330 bg’lik Mercedes-Benz CLS 400 d 4MATIC AMG’ye ek olarak, 435 bg’lik Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+, ürün gamının en sportif ve en özel versiyonu olarak öne çıkıyor. Daha önce devreye alınan; gelişmiş sürüş yardım sistemleri, MBUX (Mercedes-Benz Kullanıcı Deneyimi) bilgi-eğlence sistemi ve ENERGIZING Konfor güncellemeleri ile CLS, zaten teknolojik olarak son derece güncel bir otomobildi.

Mercedes-Benz und Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ (Kraftstoffverbrauch kombiniert 9,0-5,1 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert 206-135 g/km)*;Kraftstoffverbrauch kombiniert 9,0-5,1 l/100 km; CO2-Emissionen kombiniert 206-135 g/km*
Mercedes-Benz and Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+ (combined fuel consumption 9.0-5.1 l/100 km; combined CO2 emissions 206-135 g/km)*;Combined fuel consumption 9.0-5.1 l/100 km; combined CO2 emissions 206-135 g/km*

Bir rüya otomobilinin tasarımı

CLS bir coupé olarak, tüm roadster ve cabriolet modellerle birlikte Mercedes-Benz’in rüya otomobilleri kategorisine giriyor. Tercihini CLS’den yana kullanan müşterilerin öncelikli satın alma nedeni tasarım. Sportiflik bu segmentin en önemli önceliklerinden biri.

CLS, AMG dış mekan tasarım konseptiyle sportifliğini daha da vurguluyor. Bu versiyonda AMG tasarım unsurları devreye giriyor. Siyah “A-Wing”e sahip AMG’ye özel ön tampon, gümüş-krom ön eklenti ve dikey desteklerle parlak siyah aerodinamik kanatçıklara sahip sportif, dikkat çekici hava girişleri bunlardan bazıları. AMG tasarımlı yan marşpiyeler ve AMG bagaj üstü spoyleri, diğer görsel özellikler olarak öne çıkıyor. AMG dış mekan tasarım konseptiyle çift renk görünümlü tremolit gri veya parlak siyah, çok kollu 20 inçlik AMG jantlar seçilebiliyor.

Tüm versiyonlarda yeni bir ön ızgara devreye giriyor. Mercedes-Benz deseni (parlak krom yüzeyli üç boyutlu yıldız deseni), krom ek parçasına sahip parlak siyah çıta ve entegre Mercedes Yıldızı, bu ızgaranın özellikleri olarak öne çıkıyor. Metalik spektral mavisi, CLS’nin yeni renk seçeneği olarak sunuluyor.

Mercedes-Benz CLS 300 d 4MATIC (Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 5,8-5,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 153-144 g/km); Exterieur: designo hyazinthrot metallic, AMG Line; Leder Nappa schwarz;Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 5,8-5,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 153-144 g/km *
Mercedes-Benz CLS 300 d (combined fuel consupmtion (NEDC): 5.8-5.5 l/100 km, combined CO2-emissions: 153-144 g/km); exterior: designo hyacinth red metallic, AMG Line; interior: Nappa leather black;Combined fuel consupmtion (NEDC): 5.8-5.5 l/100 km, combined CO2-emissions: 153-144 g/km *

İç mekanda yenilikler var

Son derece gösterişli ve iddialı dış görünümün yanı sıra iç mekan da yenilendi. Açık damarlı kahverengi ceviz ağacı ve gri dişbudak ağacı olmak üzere orta konsol için iki yeni kaplama seçeneği sunuluyor. Deri koltuk seçenekleri de yenilendi. Neva grisi/magma grisi ve sienna kahvesi/siyah olmak üzere iki yeni renk kombinasyonu sunuluyor.

Yine güncelleme kapsamında nappa deri çok işlevli yeni bir direksiyon simidi devreye giriyor. Direksiyon kolları, zarif, gümüş-krom çerçeveli parlak siyah olarak uygulanırken, vites değiştirme kulakçıkları gümüş-krom olarak sunuluyor. Sürücü, sürüş yardım paketi (opsiyonel donanım) kapsamında, DISTRONIC, Aktif Takip Yardımcısı ve Aktif Direksiyon Yardımcısı tarafından destekleniyor. Direksiyon simidi, sürücünün ellerini algılamak için kapasitif teknolojisini kullanıyor. Direksiyon simidi çemberinde iki bölgeli bir sensör yüzeyi bulunuyor. Direksiyon simidinin önündeki ve arkasındaki sensörler, direksiyon simidinin kavrama halinde olup olmadığını algılıyor. Artık, sürüş yardım sistemlerine aracın kontrol altında olduğunu bildirmek için bir direksiyon hareketi gerekmiyor. Bu, yarı otonom sürüşte kullanım kolaylığını artırıyor.

Mercedes-Benz CLS 300 d 4MATIC (Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 5,8-5,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 153-144 g/km); Exterieur: designo hyazinthrot metallic, AMG Line; Leder Nappa schwarz;Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 5,8-5,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 153-144 g/km *
Mercedes-Benz CLS 300 d (combined fuel consupmtion (NEDC): 5.8-5.5 l/100 km, combined CO2-emissions: 153-144 g/km); exterior: designo hyacinth red metallic, AMG Line; interior: Nappa leather black;Combined fuel consupmtion (NEDC): 5.8-5.5 l/100 km, combined CO2-emissions: 153-144 g/km *

Birçok detayla daha keskin: Mercedes-AMG CLS 53 4MATIC+

Mercedes-AMG, ailenin sportif üst modelini çok sayıda görsel vurgu ve çekici donanım paketleriyle güncelledi. Siyah kanatlı ve görünür hava perdeli “A-Wing” şeklindeki sportif AMG tampon ile yenilenen dikey desteklere sahip AMG imzalı ön ızgara, birçok noktası yenilenen CLS 53 4MATIC+’daki standart yeniliklerden bazıları. Cam çerçeve çıtaları cilalı alüminyum veya AMG Gece Paketiyle birlikte parlak siyah olarak sunuluyor. AMG Gece Paketi veya AMG Dış Mekan Karbon-Fiber Paketi II’ye sahip versiyonlarda sırasıyla parlak siyah ve karbon-fiber ayna kapağı sunuluyor. Mercedes-AMG sürücüleri CLS’yi yeni nesil nappa deri direksiyon simidi ve bilinen AMG direksiyon simidi kumanda tuşları ile kontrol edebiliyor.

Mercedes-Benz CLS 300 d 4MATIC (Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 5,8-5,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 153-144 g/km); Exterieur: designo hyazinthrot metallic, AMG Line; Leder Nappa schwarz;Kraftstoffverbrauch kombiniert (NEFZ): 5,8-5,5 l/100 km, CO2-Emissionen kombiniert: 153-144 g/km *
Mercedes-Benz CLS 300 d (combined fuel consupmtion (NEDC): 5.8-5.5 l/100 km, combined CO2-emissions: 153-144 g/km); exterior: designo hyacinth red metallic, AMG Line; interior: Nappa leather black;Combined fuel consupmtion (NEDC): 5.8-5.5 l/100 km, combined CO2-emissions: 153-144 g/km *

Opsiyon olarak sunulan iki paket, coupé otomobilin daha da sportif görünmesine katkı sağlıyor. AMG Gece Paketi ile birlikte sunulan AMG Gece Paketi II ile önde radyatör ızgarasında, arkada Mercedes Yıldızı’nda ve karakterlerde koyu tonda krom uygulanıyor.

AMG DYNAMIC PLUS paketi, dinamizmi farklı uygulamalarla artırıyor. Siyah AMG yazısına sahip kırmızı renkli fren kaliperleri, dış görünüme ek bir vurgu kazandırıyor. Nappa deri/DINAMICA mikrofiber veya alternatif olarak nappa deri AMG Performance direksiyon simidi, iç mekandaki sportifliği ve zarafeti güçlendiriyor. Drift moduna sahip “RACE” sürüş modu, sportif karaktere uygun pist performansını destekliyor.

CLS 53 4MATIC+, 435 bg (320 kW) güç üretimi ile sportif performans ve yüksek verimliliği bir arada sunuyor. Entegre marş jeneratörü anlık olarak ek 22 bg güç ve 250 Nm tork sağlarken 48 voltluk elektrik sistemini besliyor. Marş motoru ve alternatörü tek bir elektromotorda birleştiriyor ve motor ile şanzıman arasına entegre ediliyor. Elektrikli Yardımcı Kompresör (eZV) ve turbo besleme, tipik AMG performansı ve sürüş dinamiklerini sunarken aynı zamanda tüketimi ve emisyonları azaltmaya yardımcı oluyor. Son derece hızlı vites değiştiren AMG SPEEDSHIFT TCT 9G şanzıman, tamamen değişken AMG Performance 4MATIC+ dört tekerlekten çekiş sistem ve AMG RIDE CONTROL+ havalı süspansiyon da dinamik sürüş deneyimine katkıda bulunuyor.

Mercedes-AMG’nin Limited Edition modeli ile beklentileri yüksek kullanıcılar için yüksek performans

Yeni Limited Edition versiyonundan sadece 300 adet üretilmesi planlanıyor. Müşteriler, mat kaşmir beyazı ve designo mat selenit grisi arasında seçim yapabiliyor. Yan marşpiyelerin üzerine yarış şeritleri uygulanıyor. Bunlar mat kaşmir beyazı gövde renginde parlak metalik koyu gri olarak uygulanıyor. Designo mat selenit grisi gövde renginde ise şeritler parlak siyah olarak uygulanıyor. Her iki şeritte de parlak kırmızı vurgular bulunuyor.

20 inçlik 5 çift kollu, mat siyah boyalı ve beyaz çeperli hafif alaşım AMG jantlar, AMG Gece Paketi ve AMG Gece Paketi II standart sunuluyor. AMG Gece Paketi’nde; AMG ön tampon eki, yan ayna kapakları ve yan cam çıtaları parlak siyah sunuluyor. B sütunu sonrasında karartılmış arka ve arka yan camlar sunuluyor.

Limited Edition versiyonu aynı zamanda AMG DYNAMIC PLUS paketini de kapsıyor. Ön kapılar açıldığında, AMG logosu LED teknolojisi ile 3-Boyutlu olarak zemine yansıtılıyor.

İki tonlu, inci gümüşü / siyah nappa deri, AMG karbon-fiber süslemeler, nappa deri ve kırmızı kontrast dikişli DINAMICA direksiyon simidi, ayrıca AMG direksiyon simidi kumanda tuşları ve orta konsolda AMG yazısı, sportif özel versiyonun iç mekanına hayat veren diğer detaylar.

CLS’nin güçlü ve verimli motorları

2.0 litre dizel motora sahip CLS 300 d 4MATIC yarı hibrit teknolojisiyle donatılıyor. Dört silindirli dizel motor, ikinci nesil entegre marş-alternatörü ve 48 Volt besleme ile donatılıyor. Motor 195 kW (265 bg) güç ve 20 bg anlık elektromotor desteğini kullanıma sunuyor. Fren enerjisi geri-kazanım sistemi dışında motoru stop eden “süzülme fonksiyonu” ile bu motor son derece verimli bir seçenek olarak öne çıkıyor. Elektrik sistemi ayrıca klima sistemi için bir elektrikli soğutucu kompresörün kullanılmasına olanak sağlıyor.

Yeni bir krank mili ile strok, 94 mm’ye ve buna bağlı olarak hacim 1.993 cc’ye ulaşıyor. Ayrıca daha önce 2.500 bar olan enjeksiyon basıncı 2.700 bara çıktı. Her ikisi de değişken türbin geometrisine sahip iki adet su soğutmalı turbo besleme, hızlı gaz tepkileri dışında devir bandına bağlı homojen güç dağılımı sunuyor. Çelik pistondaki sodyum dolgulu soğutma kanalları piston çanağındaki sıcaklık tepe noktalarının daha iyi dağılmasına katkı sağlıyor.

Konu egzoz emisyonlarını arındırmak olduğunda da dört silindirli dizel motor yenilikçi çözümlerden yararlanıyor. Motora yakın konumlandırılan NOX katalitik konvertörü, nitrojen oksitleri azaltıyor. Özel bir kaplamaya sahip dizel partikül filtresi (DPF) azot oksit miktarını azaltıyor. AdBlue enjekte edilen bir SCR katalitik konvertörü (Seçici Katalitik İndirgeme) dışında aracın altında yine belirli miktarda AdBlue enjekte edilen ek bir SCR katalitik konvertör daha bulunuyor.

Hayatı kolaylaştıran ve sürüş güvenliği sağlayan teknolojiler

Yeni Mercedes-Benz CLS, birçok gelişmiş teknoloji ile daha güvenli bir sürüş sunuyor ve sürücünün hayatını kolaylaştırıyor. Otonom olarak fren yaparak kazaları önleyen veya etkilerini en aza indiren Aktif Fren Yardımcısı, hız sınırını harita bilgileri veya trafik işareti tanımlama sistemi bilgilerine göre otomatik ayarlayan Aktif Hız Sınırına Otomatik Uyarlama Yardımcısı, 60 km/s hıza kadar şerit ve mesafeyi otomatik olarak ayarlayan Aktif Dur-Kalk Yardımcısı, park etmeyi ve park yerinden çıkmayı kolaylaştıran Otomatik Park Yardımcısı, benzersiz bir kabin içi deneyim sunan MBUX (Mercedes-Benz kullanıcı Deneyimi) ve kabin içindeki birçok konfor işlevini bir birine bağlayan ENERGIZING bunlardan bazıları.

Teknik özellikler dizel:

    CLS 300 d 4MATIC CLS 400 d 4MATIC
Motor Tipi OM 654 M OM 656
Silindir Dizilimi Adedi Sıralı 4 Sıralı 6
Hacim cc 1.993 2.925
Güç bg/kW 265/195 330/243
Devir sayısı d/d 4.200 3.600-4.200
ISG ile ek güç bg/kW 20/15
Maksimum tork Nm 550 700
Devir sayısı d/d 1.800-2.200 1.200-3.200
ISG ile ek güç   200
Karma koşullarda yakıt tüketimi, NEFZ lt/100 km 5,8-5,5 6,5-6,2
Karma koşullarda CO2 emisyonu, NEFZ gr/km 153-144 172-163
Hızlanma 0-100 km/s sn 6,4 5,2
Maksimum hız km/s 250 250
Karma koşullarda yakıt tüketimi, WLTP lt/100 km 6,6-5,8 7,4-6,7
Karma koşullarda CO2 emisyonu, WLTP gr/km 172-153 194-175

 

Teknik özellikler benzin:

    CLS 53 4MATIC+
Motor Tipi M 256
Silindir Dizilimi Adedi Sıralı 6
Hacim cc 2.999
Güç bg/kW 435/320
Devir sayısı d/d 5.500-6.100
ISG ile ek güç bg/kW 22/16
Maksimum tork Nm 520
Devir sayısı d/d 1.800-5.800
ISG ile ek güç   250
Karma koşullarda yakıt tüketimi, NEFZ lt/100 km 9,0-8,7
Karma koşullarda CO2 emisyonu, NEFZ gr/km 206-199
Hızlanma 0-100 km/s sn 4,5
Maksimum hız km/s 250
Karma koşullarda yakıt tüketimi, WLTP lt/100 km 9,6-9,2
Karma koşullarda CO2 emisyonu, WLTP gr/km 219-209

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior, tutkularınızı uyandıracak ve aşkı yeniden keşfetmenizi sağlayacak. İleri teknolojisi,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...