Yeni makyajlı Civic, 14 Eylül’de satışa çıkacak…

®
Çok Okunanlar

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Stellantis 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor

Stellantis Yılın İlk Yarısında 74 Milyar Euro’dan Fazla Net Gelir Bekliyor... Türkiye’deki Hacim Artışı Stellantis’in Orta Doğu ve Afrika Bölgesindeki...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Hot Wheels™ Legends Turu İlk Kez Türkiye’de

Otomobil tutkunlarının kendi özel üretim araçlarını sergileyerek 1:64 değişiklikle bir Hot Wheels die-cast modeline dönüştürme imkanı yakalayacağı global etkinlik,...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Honda Civic Sedan‘ın yenilenen versiyonu kazandığı sportif görünümün yanı sıra ileri teknoloji sistemleri ile “içinde fazlası var” mottosuyla 14 Eylül‘de Türkiye’de satışa çıkacak.

Honda Civic Sedan’ın yenilenen versiyonunun tanıtımı, Bodrum’da yapıldı.

Honda Türkiye Başkanı Takuya Tsumura, tanıtımda yaptığı konuşmada, “Bugün bizim için çok önemli bir gün. Çünkü Türk tüketicisinin en sevdiği modellerin başında gelen Civic Sedan’ı daha sportif ve çok daha teknolojik şekilde tüketicilerin beğenisine sunuyoruz.” dedi.

“3 farklı donanım versiyonla daha geniş kitlelere hitap edecek”

İleri teknolojiye sahip sportif modelleri sürekli geliştirdiklerini ifade eden Tsumura, “Honda mühendislerinin çalışmaları sonucunda Civic Sedan’ın artık içinde fazlası var. Honda CRV’den tanıdığımız Honda gelişmiş güvenlik sistemi Honda Sensing, artık Civic Sedan’da da yer alıyor. Aynı zamanda sportif model vurgusu 1,5 litre VTEC Turbo dizel motorda 3 farklı donanım versiyonla sunularak artık daha geniş kitlelere hitap edecek.” ifadelerini kullandı.

“Yıl sonunda 300 bin binek ve 70-80 bin adet de ticari araç satışı bekliyoruz”

Honda Türkiye Genel Müdür Yardımcısı Bülent Kılıçer de toplantıda gazetecilerin sorularını yanıtlarken, Honda’nın Türkiye’de üretimi sonlandırmasının ardından da rekabetçi fiyatlarla pazar payı ve satış anlamında aynı çizgide devam etmeyi planladıklarını söyledi.

Türkiye otomotiv pazarına değinen Kılıçer, yıl sonunda 300 bin binek ve 70-80 bin adet de ticari araç satışı beklediklerini kaydetti. Bu beklentiyi bazı varsayımlara dayandırdıklarını belirten Kılıçer, “Nedir bu varsayımlar? Kredi faizleri biraz daha aşağı düşecek ve bundan sonraki süreçte de hafif bir yukarı doğru ivme olacağını düşünerek söylüyorum.” diye konuştu.

Kılıçer, Honda özelinde ise yıl sonu itibarıyla Türkiye’de yaklaşık 20 bin satış adedine ulaşmayı öngördüklerini ifade ederek, “Ağustos ayını da eklediğimizde 11 bin 500 civarına gelmiş durumdayız. Bundan sonraki süreçte 9 bin civarında bir satış adedine ulaşmayı hedefliyoruz. Toplamda pazar payımızı yüzde 5,4’lerden yüzde 6,5 seviyesine çıkarmayı hedefliyoruz.” değerlendirmesinde bulundu.

Kılıçer, satışların yüzde 75’ini Civic modellerin oluşturduğunu, yıl sonuna kadar yeni makyajlı Civic’ten 7 bin 200 civarında satış beklediklerini bildirdi.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...