Yeni Lastik-Bulucu ile Continental

®
Çok Okunanlar

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi...

Tesla Mobil Container Store, ilk kez Türkiye’de Akbatı’da

Akbatı, 14’üncü yıl kutlamaları kapsamında Türkiye’nin ilk Tesla Mobil Container Store mağazasına ev sahipliği yapıyor. 31 Aralık tarihine kadar...

Opel’in Hafif Ticari Araç Ailesi Roadshow ile 3 Büyük Şehirde

Opel, 15 Eylül’de başlayıp 3 Ekim tarihine kadar sürecek ve Türkiye’nin 3 büyük şehrindeki 6 noktayı kapsayacak, hafif ticari...

OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Renault’nun Bursa üssünde üretim hattını inceledi

Oyak Renault’nun Bursa’daki üretim üssünü ziyaret eden OYAK Genel Müdürü Murat Yalçıntaş, Duster, Clio ve Boreal modellerinin üretim hatlarını...

Taşımacılık ve lojistik sektöründe lastikler CO2 emisyonlarını azaltan ve filo verimliliğini artıran bir kaldıraç görevi görüyor. Premium lastik üreticisi Continental yeni Lastik-Bulucu hizmeti ile filo yöneticilerinin uzun yol veya şehirlerarası dağıtım faaliyetlerine uygun lastikleri seçmelerine yardımcı oluyor. Continental ayrıca hizmete sunduğu   bir mikrosite aracılığı ile de lastiklerin yakıt tüketimini ve toplam filo işletme maliyetlerini azaltacak bilgiler paylaşıyor.

 AB verilerine göre, Avrupa genelinde karayolu taşımacılığından kaynaklanan CO2   emisyonlarının yüzde 25’i ağır vasıtalardan salınıyor. Ağır vasıtalar için CO2 emisyonu performans standartlarını belirleyen 2019 Avrupa Yönetmeliği uyarınca, araç üreticilerinin yönetmelik kapsamına giren araçlarının CO2 emisyonlarını 2025’e kadar (2019 Temmuz ayına kıyasla) yüzde 15 ve 2030’a kadar (2020 Haziran ayına kıyasla) yüzde 30 azaltmaları gerekiyor. Kamyon üreticileri ve filo operatörlerinin AB’nin bu iddialı emisyon hedeflerine ulaşma çabalarında en önemli faktörlerden biri ise lastik seçimi. Çünkü bir filonun karbondioksit emisyonları, yakıt tüketimi ve lastiklerinin yuvarlanma direnci ile doğrudan ilgili. Yuvarlanma direnci, yakıt maliyetlerini etkileyen temel faktörlerden biridir. Yakıt maliyeti ise filonun toplam işletme maliyetlerinin yüzde 30’una ulaşabilir. Continental, oluşturduğu bir mikrosite ile yuvarlanma direncinin ve onu etkileyen faktörlerin tam olarak ne olduğunu ve hangi lastik parametrelerini etkilediğini açıklıyor. Hazırlanan videoda, yuvarlanma direncinin yakıt tasarrufuna ve dolayısıyla emisyonları azaltmaya nasıl yardımcı olduğu örneklerle açıklanıyor.

     Lastik Bulucu doğru lastikleri tespit etmeye yardımcı olur Yeni Lastik-Bulucu ile Continental müşterilerine çok özel bir hizmet sunuyor. Bu platform,   filo yöneticilerinin uzun yol veya şehirlerarası dağıtım faaliyetlerine uygun lastikleri seçmelerine yardımcı oluyor. Lastik Bulucu uygun bir lastik serisi önermeden önce filolarının temel ihtiyaçlarını iki adımda analiz ediliyor. İlk adımda, yakıt verimliliği ve lastiklerin kilometre performansı arasında ayrım yapılıyor. İkinci adım, günlük çalışma profilini dikkate alıyor: Filo ağırlıklı olarak otoyollarda mı yoksa şehirlerarası yollarda mı görev yapıyor? Kamyon genellikle uzun yola mı yoksa kısa yola mı çıkıyor? Lastik Bulucu, müşteriyi lastik portföyü ve farklı lastiklerin özellikleri hakkında da bilgilendiriyor. Müşteri bundan sonra faaliyetleri için en uygun lastiğin hangisi olduğuna karar veriyor. 

VECTO simülasyonu ile ilgili detaylı bilgiler de Continental web sitesinde

CO2 emisyonlarının 2030 itibariyle radikal bir şekilde düşürülmesi için harekete geçen Avrupa Komisyonu da VECTO simülasyon aracını uygulamaya koydu. VECTO farklı kamyon konfigürasyonlarının CO₂ emisyonu ve yakıt tüketimini simüle edebiliyor. Premium lastik üreticisi Continental web sitesinde düzenli güncellediği bilgilerle VECTO’nun nasıl çalıştığını, hangi araçlara uygun olduğunu ve lastiklerin yakıt tüketimini ve toplam filo işletme maliyetlerini azaltmaya nasıl yardımcı olabileceğini açıklayarak, merak edilen sorulara yanıt veriyor.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...