Chery OMODA 5, “cross platform, cross işlev ve cross tasarım” gibi özelliklere sahip bir model olarak pazarın yeni gereksinimlerini karşılama amacı ile ortaya çıkarıldı. Genç kullanıcılara daha fazla sürüş keyfi sunması ve genç kullanıcıların isteklerine, gereksinimlerine tam olarak cevap vermesiyle dikkat çekiyor. Chery’nin OMODA olarak adlandırdığı seri, kurulduğu andan itibaren, pazarı derinlemesine analiz etmek ve kullanıcıların ihtiyaçlarını anlamak için dünya genelinde 20’nin üzerinde ülkede/bölgede 1.000’in üzerinde anket gerçekleştirdi. “Kullanıcı odaklı ve küresel modeli birlikte yaratma” konseptiyle, tüm dünyadaki kullanıcılardan gelen gerçek geri bildirimlere dayanarak, tasarım, güç-aktarma sistemleri, teknoloji yapılandırması ve hatta ürün ismi dahil olmak üzere pek çok önemli süreç, bu veriler doğrultusunda şekillendirildi. Ayrıca “Art In Motion” tasarım konsepti de yine kullanıcılardan elde edilen geri bildirim doğrultusunda oluşturuldu.Hatta OMODA ismi bile dünya çapında 600’ün üzerinde öneri arasından, yine kullanıcılar tarafından seçildi. OMODA, “Modern” yaşam tarzı nedeniyle güzel görünümü ve ileri teknoloji algısını ön plana çıkarıyor. Kullanıcıların birlikte yaratma ruhunu temsil ediyor, ayırt edici, şık ve geleceğin ileri teknolojisini, moda trendine yönelik benzersiz anlayışı gösteriyor.