Yeni General Tire Grabber GT Plus

®
Çok Okunanlar

WRC’de Üst Üste İkinci Kez Şampiyon oldu…

Hyundai Motorsport takımı, Covid-19 salgını gölgesinde geçen zorlu 2020 sezonunda toplam 241 puan elde etti.  Uluslararası Otomobil Federasyonu FIA (Fédération...

Elektrikli mobilite dünyasında Audi: Yol Haritası E

Audi gelecekte elektrikli mobilite öngörüsünü ve çalışmalarını “Yol Haritası E (Road Map E) dokümanıyla kamuoyuyla paylaştı. Markanın her alanında...

’OPET’se fark eder’’

Akaryakıt dağıtım sektörünün en değerli ve en güçlü markası OPET, 15 yıl aradan sonra yeniden işbirliği yaptığı Cem Yılmaz’ın...

Mercedes-Benz’e Birincilik Ödülü

Türkiye’nin önde gelen IT kuruluşlarını, oyunun kurallarını değiştiren dijital dönüşüm girişimlerini kavramsallaştırma ve başarılı bir şekilde sunma çabalarını takdir...

Off-road 4×4 lastikleri uzmanı General Tire, SUV ve 4×4 araçlar için olan yeni deseni Grabber GT Plus yaz lastiğini pazara sundu. Grabber GT Plus, yuvarlanma direncini bilgide selefine yüzde 12 azaltken, kilometre taş yüzde 5 artıyor.

 General Tire‘ın aşamalı olarak Grabber GT’nin yerini alacak yeni yaz lastiği Grabber GT Plus, koşulda göze çarpan performans, daha fazla tasarruf ve güvenlik vaat ediyor. Lastik mühendisleri, Grabber GT Plus deseninin yuvarlanma direncini öğrenmek kanıtlamış olan selefine yüzde 12 oranında azaltmayı, kilometre performansında yüzde 5 artış elde etmeyi başardılar. Islak hava performansında somut bir artış sağladıkları düşünüldüğünde, bu özellik daha da önem kazanıyor. AB lastik etiketinde, ıslak zeminde kavrama yönünden A sınıfı performansa sahip olan Grabber GT Plus serisi, kuru yollarda selefine göre önemli ölçüde daha kısa fren mesafesi ve gelişmiş bir yol tutuş sunuyor.

Daha az izleme ile çevreye ve pilot fayda

Daha iyi bir hamur işi için daha iyi bir hamur işi hamuruna sahip son yazdırma deseni, ağırlıklı olarak karayolu için optimize edilerek yeniden tasarlandı. Silika ile zenginleştirilen yeni hamur bileşiminin özel sönümleme özellikleri, ıslak yollarda daha kısa fren mesafesine ulaşmada büyük rol oynuyor. Dengeli polimer matriksi sırt bloklarını sağlamlaştırarak özellikle parçaları yol tutuşunu geliştiriyor. Ayak izinde daha eşit yoğunluk dağılımının yanı sıra sıra altında yuvarlanma direncini azaltarak daha az aşınmaya neden oluyor. Bu da çevreye ve sürücünün cüzdanına olumlu bir şekilde yansıyor. Optimize edilen kılcal kanallar ve çentikli sırt olukları, ıslak ve kaygan yüzeylerde daha iyi kavrama için daha fazla sayıda kavrama kenarı oluşturuyor.

Daha az deformasyon yüksek hızda kavrama gücü artırıyor

Mühendisler için önemli konulardan biri de özellikle ağır bir şekilde karşılayan daha sağlam bir ürün sunmak. Bu sefer, Grabber GT’de kullanılan, lastiği arazide taşların keskin nesnelerin neden olduğu hasardan korumaya yardımcı olan DuraGen teknolojilerinden faydalanılıyor. Grabber GT Plus yüksek çekme dirençli çelik kuşakları, spiral şeklinde sarılan iki naylon üst sırt katıyla güçlendirildi. Sırt bloğu takviyeleri ile daha da güçlendirilen esnek sırt blokları, öncekinden daha büyük tasarlandı. Bu tasarım, lastiklerin kısıtlamasını sağlamak için kısıtlamakla kalmıyor, sağlamak ve dinamiklerin etkisi altında kalan son kalan deformasyonunu da azaltıyor. Daha az deformasyon, özellikle yüksek hızlarda kavrama gücü artırıyor.

Diş derinliğini izleme özelliği ile güvenli maliyete yardımcı

Üründe de Görsel Mekanik Ayar İşareti (VAI) üründe de üründe de üretilecek. Son bu iki isletme farklı noktalarda başka bir yerde küçük kılcal kanallar, yanlış aşınmaları ortaya çıkarıyor. İlk 1.000 kilometreden sonra lastiğin sadece bir tarafındaki kılcal kanallarda gezme görülmesi, sondaki iki yanının eşit oranda olmayan aşınmaya maruz kaldığı kalmak istiyor. Bu durumda rotasyon ve balans ayarı için servise götürülmesi gerekiyor. Bir diğer diş değiştirme göstergesi de lastiğin etrafını dolaşan merkezi sırt oluklarına başka yerde yerleştirildi: Diş derinliği 3 milimetreye ulaştığında “Lastik Değişim Göstergesi” ifadesi, “Lastiği Değiştir” olarak değişiyor.

Yeni Grabber GT Plus, ilk olarak yıl kadar 17 – 20 inç jantlar için yüzde 65 ile 45 arasında değişen dallar ile 16 ebatta üretilecek. Jant koruma oluklu bu lastikler, 215 -255 milimetre genişliklerde 300 km / saat hıza kadar onaylı. Ayrıca üründe daha yüksek yük kapasitesini gösteren XL işareti bulunuyor. 2021 yılında ürün yelpazesinin 215/70 R 16 H’den 305/30 R 23 W serisine kadar eklenecek 48 ebatla kademeli olarak genişletilmesi planlanıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...