Pazartesi, Haziran 2, 2025

Yeni Citroën C3 modern ve gösterişli…

®
Çok Okunanlar

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel...

Tırmanmada Sıradaki Durak Eskişehir…

AVIS 2025 Türkiye Tırmanma Şampiyonası 3. ayağı Eskişehir Tırmanma Yarışı 31 Mayıs-01 Haziran tarihlerinde Eskişehir Otomobil Spor Kulübü (ESOK)...

Elektrikli araç ve C-SUV segmentinde zirvede

Togg, bu yıl en değerli ve güçlü markalar arasında Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, “Türkiye 125-Türkiye'nin...

Lexus, ES Sedan modelinin Avrupa prömiyeri

Şirketin çok yönlü elektrifikasyon stratejisini temsil eden modelin, 2026'da Türkiye yollarına çıkması planlanıyor. Lexus'un lüksü kişiselleştirme anlayışını merkeze alarak geliştirdiği...

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da... 12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika...

Brisa, 1.150 Araçlık Filo İçin Uçtan Uca Mobilite

Brisa ve Çiftay'dan Güçlü İş Birliği: Brisa, 1.150 Araçlık Filo İçin Uçtan Uca Mobilite Çözümleri Sunacak  Lastik sektöründe mobilite yönetimine liderlik...

AB ülkelerinde Tesla satışları nisanda sert düştü

Avrupa Otomobil Üreticileri Birliği (ACEA), Avrupa ülkelerinin ocak-nisan dönemine ilişkin yeni otomobil tescil verilerini açıkladı. Buna göre, ABD'li milyarder Elon Musk'ın sahibi...

Citroën Türkiye, markanın tüm dünyada en çok satan modeli olan C3’ünyenisinisatışa sundu. Üçüncü nesil C3, 2016 yılından bu yana gerçekleştirmiş olduğu 850.000 adetlik satış performansıyla başlı başına bir başarı hikâyesi yazmıştı.Yeni Citroën C3 modern ve gösterişli bir görünüme sahip, başka hiçbir otomobile benzemiyor. Renkli bir kişilik ve benzersiz konfor seviyesi ile sınıfındaki diğer otomobillerden ayrışıyor.

Yeni konsept otomobillerden ilham alınan ve yeni LED farlarla desteklenen ve tamamen yeni Citroën kimliğini yansıtan karakterli bir ön görünümü beraberinde getirirken; zengin dış görünüm kombinasyonu, üç yeni tavan dekoru, yeni alaşım jantı ve ikisi de yeni olmak üzere ikifarklı iç ambiyans alternatifi ile yeni Citroën C3 son derece zengin bir özelleştirme ve kişiselleştirme potansiyeli sunuyor. Markanın yeni görsel imzası niteliğinde olan yeni Airbump® tasarımları modern ve çekici bir görünümü beraberinde getiriyor. Daha çok üst segmentlerde kullanıma sunulan yeni Advanced Comfort koltuklar tamamen yeni bir araç içi konfor deneyimi sunarken, 12 farklı ileri sürüş destek sistemi, yedi inç dokunmatik ekranı ve akıllı telefon ekran yansıtması için Mirror Screen de dahil olmak üzere birçok internet bağlantılı hizmet gibi özellikler günlük hayatı kolaylaştırıyor ve benzersiz bir sürüş deneyimini beraberinde getiriyor.Yüksek verimlilik seviyesine sahip Euro 6 normuna uygun motor seçenekleriyle yeni Citroën C3, 22Eylül itibariyle 156.500TL’den  başlayan fiyatlarla Citroën Yetkili satıcılarında tutkunlarını bekliyor.

Satışa sunulduğu günden bu yana yaklaşık 4,5 milyon adet satan C3, Aralık 2019 sonu itibariyle Citroën ürün gamının en çok satan modeli Avrupa B segmentinin en çok satan ilk beş modelinden birisi oldu. C3, benzersiz tasarımı, renkli kişiliği ve Citroën konforu ile son derece rekabetçi bir segmentte varlığını güçlendirmeye devam ediyor. 2016 yılında yollara çıkan C3, tüm dünyada 850.000 kişi tarafından tercih edilerek büyük bir başarıya imza attı. Diğerlerinden farklı olma misyonuyla yollara çıkan yeni Citroën C3, hatchback segmentinin en çok kişiselleştirme olanağı sunan ve en konforlu otomobili olarak öne çıkıyor.

ÖZGÜN BİR KİŞİLİK

Çok yönlü bir şehir otomobili ve bir satın alma sembolü olan üçüncü nesil Citroën C3, satışa sunulduğu günden bu yana tüm dünyada 850.000’den fazla müşteriyi kendine çeken birçok avantaja sahip. 2016 yılından bu yana kullanılan ve C3 Aircross SUV, Berlingo and C5 Aircross SUV gibi güncel modellerde de kullanılan tasarım dili 2020 yılı için yenilendi. Yeni Citroën C3, benzersiz tasarımı kadar zengin kişiselleştirme seçenekleri ve gelişmiş sürüş teknolojileriyle de sınıfının en özel otomobillerinden biri olarak öne çıkıyor.

TAMAMEN YENİ BİR ÖN TASARIM DİLİ

Yeni Citroën C3, yeni ön tasarımıyla Citroën ürün gamının tasarım dilini tamamen yeni bir noktaya taşıyor. Söz konusu yeni ön tasarım 2016 yılında Paris Otomobil Fuarında sergilenen CXPERIENCE konsept otomobilinden esintiler taşıyor. Söz konusu esintiler yeni Citroën C3’e yeni ve daha heybetli bir görünüm kazandırıyor. Yeni Citroën kimliğini yansıtan yeni ön görünüm kaput yüksekliğini vurguluyor. Markaya ait logo ile birlikte krom bir şerit LED gündüz farları arasında boylu boyunca uzanıyor ve otomobilin genişlik algısına katkı sağlıyor. Ayrıca tüm donanım seviyelerinde LED teknolojisiyle donatılan yeni ön farlar daha teknolojik bir görünüm sergiliyor. Bunun dışında alt bölümdeki renkli krom çerçeveleri yeni Citroën C3’e modern ve havalı bir görünüm kazandırıyor.Airbump®’daki kapsül tasarımını andıran yeni arka yan panel desenleri otomobilin geneline hakim modern ve havalı görünümü tamamlarken, 3-Boyutlu tasarıma sahip stop lambaları da modern ama aynı zamanda daha teknolojik bir görünümü beraberinde getiriyor. Bagaj kapağının ortasındaki krom çerçeveli parlak siyah marka logosu arka kısımdaki modern görünümü tamamlıyor.

GÜÇLÜ VE KENDİNDEN EMİN BİR GÖRÜNÜM

Yeni Citroën C3 bünyesindeki tasarım detaylarıyla daha güçlü ve kendinden emin bir görünüm sergiliyor. Yüksek ve yatay bir mimariye sahip ön bölüm, 3,99 metre ile aslında kompakt bir otomobil olan C3’e daha kendinden emin bir görünüm kazandırıyor. Motor kaputu ile aynı hizada cam çizgileri ve siyah direk kaplamaları havada süzülen tavan hissine neden oluyor.Versiyona bağlı olarak sunulan yan Airbump® sadece farklı bir görünüm ve markaya özgü bir imza olmakla kalmıyor, aynı zamanda olası küçük göçük ve çiziklere karşı otomobil yan gövdesini koruyor. Yeniden tasarlanan ve müşterinin seçtiği Renk Paketine uygun bir renkle çevrelenen bu bölüm üç kapsülden oluşuyor. Versiyona bağlı olarak 640 mm’ye kadar ulaşan büyük çaplı tekerlekler yeni Citroën C3’ün yola daha iyi oturmasını sağlıyor ve yeni C3’ün güçlü görünümüne katkı sağlıyor. Geniş tamponlar ve marşpiye kaplamaları belirgin çamurluk ağızlarının tasarımını tamamlıyor, otomobilin güçlü ve dinamik görünümünü destekliyor. Yine bu geniş kaplamalar ek koruma hissi de sağlıyor.

ZENGİN KİŞİSELLEŞTİRME SEÇENEKLERİ

 C3, 2016 yılında satışa sunulduğunda bu segmentte bu kadar zengin bir kişiselleştirme seçeneği sunan ilk modeldi. Bu ilk devam eden süreçte markanın diğer modellerine de yansıdı. Müşterilere çok daha fazla seçenek sunan yeni C3 kişiselleştirme konusunu daha da ileriye taşıyor. Söz konusu zengin kişiselleştirme seçenekleri müşteriye satın alacağı otomobili kendi kişisel zevkine ve karakterine uygun olarak şekillendirme imkânı sunuyor. Yine bu kişiselleştirme seçenekleriyle hem dış tasarımda, hem de iç mekânda çok daha canlı, çok daha renkli bir görünüm elde edilebiliyor. Örneğin Renk Paketi ile birlikte Airbump® ve sis lambalarının çevresi renkleniyor.

 ZENGİN DIŞ GÖRÜNÜM KOMBİNASYONLARI

Müşterilerine sunduğu kişiselleştirme olanaklarını geliştirmeye devam eden yeni Citroën C3, gövde renklerinden, çift renk uygulamasına, sis farları ve Airbump® çevresinde yeni renkli süslemeler ve tavan kapsülünü süsleyen renk uygulamaları da dahil olmak üzere çok zengin kombinasyon çeşitleri sunabiliyor. Yeni C3; yedigövde rengi, Airbump® ve sis lambalarını çevreleyen dört Renk Paketi, dört tavan rengi seçeneği, üç tavan dekoru rengi dışında 16 inç yeni jant modeli ile sgmentinin en kişiselleştirilebilir otomobili.

FARKLI İÇ MEKÂN TEMALARI

Kişiselleştirme programı, La Maison Citroën (Techwood renk teması) ve huzur veren İskandinav tarzı iç mekânda da devam ediyor. Standart olarak sunulan renk teması dışında biri daha sıcak ve şık, diğeri daha dinamik olmak üzere iki renk seçeneği daha bulunuyor. Yeni C3, rahat ve konforlu bir iç mekân sunuyor. Kapı panellerinde ve koltuklarda kullanılan renk ve malzemelerin birbiriyle uyumu sıcak ve huzurlu bir ambiyansı beraberinde getiriyor. Zümrüt ambiyans, koyu renkler ve zümrüt renk dokunuşlarıyla kontrast oluşturuyor. Dinamik bir görünüm sergileyen kaliteli malzemelerle bezenen iç mekânda uygulanan renkli şeritler kalite hissini daha da yukarıya taşıyor. Dokunma hissi uyandıran yumuşak malzemelerin yoğun olarak kullanıldığı Techwood ambiyans açık renk ahşap uygulamalarla şık bir görünüm ve sıcaklık sunuyor.

Diğer Haberler

Hyundai Motor Türkiye, “İSO 500” listesinde ilk 10

Hyundai Motor Türkiye CEO'su Alex Kim, "Küresel ticaret dinamiklerinin ve ekonomik gelişmelerin hızla değiştiği bir süreçten geçerken İSO 500 listesinde elde ettiğimiz bu başarının,...

Stellantis’in yeni CEO’su Antonio Filosa oldu

Stellantis'in yeni Üst Yöneticisi (CEO) Antonio Filosa, 23 Haziran'da göreve başlayacak. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Stellantis NV, Yönetim Kurulu Özel Komitesi'ni topladı ve şirketin yeni...

EQUIP AUTO PARIS 2025 fuarı…

Otomotiv Endüstrisinin Geleceğine Yön Veren Uluslararası Buluşma, 50. Yılını Kutluyor 14-18 Ekim 2025 | Paris Expo Porte de Versailles Konuşma Yapanlar: Claude Cham- Fransa Araç...

Bayramda Yola Çıkacakları Uyarıyor

Türkiye'nin lider lastik üreticisi Petlas, Kurban Bayramının yaklaşmasıyla birlikte yola çıkacak olanlarla uyarı ve önerilerini paylaştı... Bayram sadece sevdiklerimizle bir araya gelmenin değil, aynı zamanda...

Elektrikli araç ve C-SUV segmentinde zirvede

Togg, bu yıl en değerli ve güçlü markalar arasında Türkiye'nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, “Türkiye 125-Türkiye'nin En Değerli Markaları” listesinde bir...

Auto King Oto Servis Gelecek Rotasını Belirledi

Auto King Oto Servis Bayi Toplantısında Gelecek Rotasını Belirledi... Araç bakım ve onarım hizmetlerinde Türkiye’nin öncü markalarından Auto King Oto Servis, 'Yenilenen Auto King, Güçlü...

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika

Alpet Madeni Yağları Yeni Vizyonu İle Automechanika İstanbul’da... 12–15 Haziran tarihleri arasında TÜYAP Fuar ve Kongre Merkezi’nde gerçekleşecek olan Automechanika İstanbul fuarı, bir kez daha...