Yeni 2 tonluk Ford Transit, düşük işletme maliyetleri için yüzde 7’ye kadar yakıt verimliliği artışı ve yeni 185 PS seçeneği sunan 2.0 litrelik EcoBlue dizel motorunu piyasaya sürdü.
Segment-birinci EcoBlue Hybrid güç aktarma organı, yüzde 8 daha fazla yakıt verimliliği artışı sağlamak için 48 volt hafif hibrit teknolojisini kullanıyor. Transit taşıma kapasitesi, daha fazla verimlilik için 80 kg’a kadar iyileştirildi. 7.000 kg’a kadar brüt tren kütlesi, 3.500 kg’a kadar çekme kapasitesi sağlar. Yeni FordPass Connect yerleşik modem, hareket halindeki bağlantıyı geliştirir ve işletmelere araç kullanımını iyileştirme ve işletme maliyetlerini optimize etme konusunda yardımcı olur. Mevcut 10 vitesli otomatik şanzıman ve standart Seçilebilir Sürüş Modları ile sürüş kolaylaştırıldı. Yeni Sınırlı seri, müşterilerine en yüksek teknik özelliklere sahiptir Transit.
Ford, işletmelerin modern bir işletme ortamında büyümesine yardımcı olmak için geliştirilen en akıllı, yakıt tasarruflu, yetenekli ve üretken 2 tonluk Transit minibüsünü piyasaya sürüyor.
Gelişmiş güç aktarma organları ve sürücü destek teknolojilerinin yanı sıra 4.600’den fazla yükseltilmiş bileşen, daha fazlasını taşıyabilen, daha az yakıt kullanan ve sürüş ve çalıştırması daha kolay olan yeni bir Ford Transit’e katkıda bulunuyor.
Ford’un sofistike EcoBlue dizel motorlarının geliştirilmiş versiyonları, Transit’in yeni EcoBlue Hybrid güç motorları tarafından sunulan yüzde 8’e kadar yakıt tasarrufu – 48 volt’luk ilk yumuşak-hibrid teknolojisi olan% 8’e varan yakıt tasarrufu sağlayarak işletme maliyetlerini azaltmaya yardımcı oluyor segmente tanıtılacak.
Havacılık endüstrisi bilgisayar destekli tasarım (CAD) kullanan yeni Transit için kapsamlı bir ağırlık tasarrufu programı, 80 kg’a kadar yük taşıma kapasitesine yardımcı olur. Ek olarak, yeni FordPass Connect yerleşik modem teknolojisi gibi gelişmiş bağlantı özellikleri operatörlerin araç verimliliğini ve kullanımlarını en üst düzeye çıkarmasına yardımcı olur.
Gelişmiş sürücü destek teknolojileri, sürücülerin eller serbest park etmelerine, hız sınırları dahilinde kalmalarına ve yoğun şehir ortamlarındaki çarpışmaların etkilerini önleme veya azaltmalarına yardımcı olur.
Transit global genel müdür program mühendisi Michael McDonagh, “İkonik Ford Transit, işletmelere verimliliği artırmak, artan taşıma kapasitesi, daha fazla yakıt verimliliği ve her boyuttaki şirkete operasyonel verimliliği en üst düzeye çıkarmak için araçlar sağlayacak gelişmiş bağlantı imkanı sağlamak için bir kez daha çıtayı yükseltiyor” dedi. , Ford Avrupa’nın “Ford ayrıca, teslimatlar için ideal olan segment birinci hafif hibrit güç aktarma organları ile elektrifikasyondaki hızını belirliyor.”
Yeni Ford Transit şu anda Avrupa genelinde satışta ve Transit etiketinin hem Avrupa hem de Kuzey Amerika’daki segmentinde lider olarak kurulmasına yardımcı olan, giden modelin başarısına dayanıyor. Avrupa’daki satış büyümesi, 2019’da 2018’in ikinci çeyreğine göre yüzde 2,7 artarak 68900 satışın ikinci çeyrek rekorunu kıran Ford Transit serisinde devam etti.
Ford ayrıca , gelişmiş bağlantı ve sürücü destek teknolojilerinin yanı sıra, optimize edilmiş yakıt verimliliği için yeni EcoBlue dizel, EcoBlue Hybrid ve Plug-In Hybrid güç aktarma teknolojilerine sahip, pazarın lideri 1 tonluk Transit Custom minibüsünü geliştirdi.
Gelişmiş yakıt verimliliği. Daha çok seçenek
Ford’un güçlü, yakıt tasarruflu ve zarif 2.0 litrelik EcoBlue dizel motoru, WLTP gerçek dünya sürüş döngüsüne dayanan Ford verilerine göre yüzde 7’ye varan yakıt tasarrufu sağlamak için daha da optimize edildi. Ford’un altı vitesli düz şanzımanına sahip yeni Transit, 200 g / km’den CO 2 emisyonu ve 7,6 l / 100 km WLTP’den yakıt verimliliği sağlıyor.
Gelişmiş yakıt verimliliği, daha verimli yanma için tepe basıncını 2,200 bar’a yükselten yükseltilmiş bir yakıt enjeksiyon sistemi ile desteklenir. Motordaki sürtünmeyi azaltmak için, yeni çelik pistonlar, dökme alüminyumdan daha ince bir etek tasarımına sahiptir. Değişken debili bir yağ pompası, yağ dağıtımını talebe göre uyarlayarak parazit kayıplarını azaltır.
Elektrik destekli direksiyon (EPAS) teknolojisinin 2 ton Transit’e ilk kez getirilmesiyle daha fazla yakıt verimliliği artışı sağlandı; kapsamlı ağırlık tasarrufu; düşük yuvarlanma direnci olan lastiklerin kullanımı; ve aerodinamik geliştirmeler. Yakıt tasarrufu sağlayan Otomatik Başlat-Durdur teknolojisi, standart olarak standart kalır.
Yeni EcoGuide teknolojisi – ilk kez ticari bir araca tanıtıldı – sürücülerin yakıt tasarrufu yapmasını kolaylaştırıyor. Teknoloji, kavşaklar, hız limitleri ve tepeler gibi ilerideki ve hatta görüş dışı durumlara bağlı olarak viteslerin ne zaman yavaşlatılacağını ve değiştirileceğini belirtmek için GPS konumlandırmayı kullanır.
Yeni Transit, 415 Nm tork sunan yeni bir 185 PS varyantının eklenmesiyle mevcut 105 PS, 130 PS ve 170 PS 2,0 litre EcoBlue güç sınıfını genişletiyor. Tüm derecelendirmeler, öncekinden daha geniş bir hız aralığında daha geniş bir tork yayılımı sağlamaya yardımcı olan gelişmiş bir turboşarj tasarımından yararlanır.
İlkbahar 2020’den itibaren, önden çekişli sürüş modellerinde halihazırda mevcut olan altı vitesli otomatik şanzımana ek olarak, arkadan çekişli Transit’ler, Ford’un bireysel sürüşü değerlendirebilecek Adaptif Vites Değiştirme Zamanlaması özelliğine sahip verimli ve hızlı tepki veren 10 vitesli otomatik şanzımanı ile birlikte sunulacak. vites değiştirme zamanlamalarını optimize etmek için stiller.
Segment-birinci EcoBlue Hybrid teknolojisi
Yenilikçi EcoBlue Hybrid 48 volt hafif hibrid dizel güç aktarma teknolojisi önden çekişli ve arkadan çekişli Transit modelleri için bir seçenek olarak sunulmakta ve eşdeğer 2.0 litrelik EcoBlue dizel ile karşılaştırıldığında ortalama yüzde 3 yakıt verimliliği artışı sağlamaktadır. WLTP analizine dayalı model. Sürüş koşullarının maksimum enerji rejenerasyonuna izin verdiği durumlarda yüzde 8’e varan artan faydalar elde edilebilir.
Transit EcoBlue Hybrid modelleri, yakıt verimliliğini en üst düzeye çıkarmak için özel olarak ayarlanmıştır ve standart yavaşlatan alternatörü değiştiren ve araç yavaşlamaları sırasında 48 voltluk lityum-iyon hava soğutması için enerjinin geri kazanılmasını ve depolanmasını sağlayan kayış tahrikli bir entegre marş / jeneratör özelliğine sahiptir. Pil paketi. Depolanan enerji, normal sürüş ve hızlanma altında motora tork desteği sağlamak ve ayrıca aracın elektrikli yardımcılarını çalıştırmak için kullanılır.
Daha az ağırlık, daha fazla yük
Yeni Ford Transit, araç ağırlığını optimize etmek için kapsamlı bir programla daha yüksek verimlilik için geliştirilmiş yük getirirken, operatörlerin en yeni güvenlik sistemlerinden ve sürücü destek teknolojilerinden faydalanmalarını sağlar.
Ağırlık azaltma, bileşenlerin havacılık endüstrisi CAD yazılımı kullanılarak ağırlık, güç ve dayanıklılık için optimize edildiği “marjinal kazançlar” yaklaşımı kullanılarak sağlandı. Örneğin, yeni Transit arkadan çekişli 350 GVM, L3 H2 modeli, karşılaştırılabilir dıştan takma modelden 80 kg daha hafif ve eşdeğer önden çekişli minibüs ise 48 kg’a kadar daha hafif; 3,5 tonluk modeller için net yük kapasitesi 1.418 kg’a kadar çıkabilmektedir.
Yeni Transit’in hafif alüminyum kaputu, çelikten eşdeğer bir güçle karşılaştırıldığında 5.4 kg tasarruf sağlıyor, dayanımdan ödün vermeden 14.7 kg büyük tasarruf sağlanmış ve arka aks tahrik modeli için arka aks yeniden tasarlandı. Yeni yüksek mukavemetli, hafif kompozit bölme çelik eşdeğeri ile karşılaştırıldığında 4,4 kg tasarruf sağlar.
Yeni Transit’in çelik jantları, daha az metal kullanarak daha fazla güç sağlayan bir iplik üretim tekniği kullanılarak da üretiliyor. Bu yaklaşım, yedek dahil olmak üzere beş tekerlek üzerinde Transit için toplam 5.5 kg tasarruf sağlar.
“Yük taşıma, iş üretkenliği için kritik öneme sahip. Daha hafif yakıt verimliliği ve CO geliştirir 2 öncelikli olarak mukavemet ve dayanıklılık korunurken Ford Transit takımının her parçası, bir ağırlık tasarrufu hedefe çalışan emisyon,”McDonagh söyledi.