Volvo Saf elektrikli C40 ve XC40 Şarj modellerinde yapılan revizyonlar

®
Çok Okunanlar

(OSD) 2024 yılının ilk çeyrek verilerini açıkladı

Yılın İlk Çeyreğinde Üretim Yüzde 3, İhracat Yüzde 1 Arttı Pazar Yüzde 24 Büyüdü!  Otomotiv Sanayii Derneği (OSD) 2024...

Continental, milyarları kaybettikten sonra kemer sıkma önlemlerini sıkılaştırdı

Otomobil endüstrisindeki kriz, şirketin yeniden yapılandırılması için yüksek maliyetler ve şimdi de üzerine birde Corona virüsü - Continental ünlü...

Türk otomotiv sektörü 1 milyar dolar ve üzerinde dış satıma ulaştı

İhracatta geçen yıl 31,6 milyar doları yakalayarak tüm zamanların rekorunu kıran Türk otomotiv sektörünün 1 milyar dolar ve üzerinde dış...

Volvo C40 ve XC40 Recharge pure elektrikli modellerinde yapılan teknik güncellemeler, ilk beklentilerin ötesinde sürüş menzili ve enerji verimliliğinde iyileştirmeler sağladı.

Revize edilen otomobiller için yeni yayınlanan homolog performans rakamları, tam şarjla karşılanabilecek mesafede 64 mile varan artışlar gösteriyor; bu, şimdi C40 crossover için 342 mil ve XC40 SUV için 334 mil. Bu, giden modellerin rakamlarında %24’e varan bir iyileşmeye eşittir.

Artık kWh başına 3,7 mil hıza ulaşabilen en verimli C40 ve XC40 versiyonları ile enerji verimliliği de arttı.

Kazançlar, her iki modelin tek motorlu Yeniden Şarj versiyonları için önden çekişe geçiş ve ikinci nesil sabit mıknatıslı bir elektrik motorunun benimsenmesi dahil olmak üzere bir dizi iyileştirme ile elde edildi. Bu e-motor, 231hp’den, 238hp sunar-ayrıca Volvo Cars’ta şirket içinde geliştirilen ilk e-motordur. Soğutma verimliliğindeki iyileştirmeler sayesinde pil performansı da iyileştirildi.

Çift motorlu C40 ve XC40 Recharge Twin’in söz konusu olduğu durumlarda, batarya kapasitesinin, giden versiyonlarda 78 Kwh’den (75 kWh kullanılabilir) nominal 82 Kwh’ye (79 kWh kullanılabilir kapasite) yükseltilmesinin bir başka yararı da vardır. Hem C40 hem de XC40 Şarj İkizi, daha önce her iki aksta da kullanılan 204hp ünitelerin yerine sırasıyla 150hp ve 258hp ile farklı ön ve arka e-motorları benimser. Toplam güç çıkışı ise 408hp.

Karşılaştırmalı veriler-homolog WLTP sürüş menzili
C40 Şarj – 297 mile kadar (önceden 272 mile kadar)
C40 Şarj İkizi – 342 mile kadar (önceden 278 mile kadar)
XC40 Şarj – 290 mile kadar (önceden 264 mile kadar)
XC40 Şarj İkizi – 334 mile kadar (önceden 278 mile kadar) 270 mil’e kadar)

Karşılaştırmalı veriler-verimlilik
C40 Şarjı – 3,7 mil/kwh’ye kadar (daha önce 3,5 mil/kwh’ye kadar)
C40 Şarj İkizi – 3,5 mil/kwh’ye kadar (daha önce 3,1 mil/kwh’ye kadar)
XC40 Şarjı-3,7 mil/kwh’ye kadar (daha önce 3,4 mil/kwh’ye kadar)
XC40 İkizi Şarj Edin – 3,5 mil/kwh’ye kadar (daha önce 3,0 mil/kwh’ye kadar)

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...