Volvo Cars, Eylül ayında geçen yılın aynı ayına göre yüzde 4,5 artışla 49.536 otomobil satışı bildirdi. Şirketin otomobillerine yönelik genel temel talep, özellikle Recharge serisi saf elektrikli ve plug-in hibrit otomobiller için güçlü kalmaya devam ediyor.
Şirketin Recharge modelleri geçen ay satışların yüzde 31,9’unu temsil ederken, tam elektrikli araçlar satışların yüzde 12,6’sını oluşturdu. Eylül sonunda aktif abone sayısı geçen yılın aynı dönemine göre yüzde 67 arttı. Ve 2022’nin ilk dokuz ayında, çevrimiçi satılan Volvo otomobillerinin sayısı 2021’in aynı dönemine göre yüzde 46 arttı. Bu büyüme, daha fazla pazarda daha geniş bir teklifle birlikte müşteri talebiyle sağlandı.