Volvo Car Türkiye’den yeni bir rekor: 13.024 adet ile tüm zamanların en yüksek satışı

®
Çok Okunanlar

TOSFED Ralli Kupası Fethiye’ye Gitti

2025 Türkiye Ralli Şampiyonası dördüncü yarış olan Kapadokya Rallisi, Petrol Ofisi Takımı adına yarışan Kerem Kazaz-Corentin Silvestre takımının birinciliği...

Nissan Formula E Dünya Şampiyonluğunu ilan etti

Nissan Formula E Takımından Oliver Rowland , sezonun iki yarışıyla 2024/25 ABB FIA Formula E Dünya Şampiyonu olarak olağanüstü bir sezonla...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan...

Renault Grubu Duncan Minto’nu atadı…

Renault Group, Duncan Minto'nun vekaleten İcra Yönetim Kurulu Başkanı (CEO) olarak atandığını duyurdu... Renault Grubu'nun mevcut CFO'su Duncan Minto, Renault...

Borusan Otomotiv Motorsport Spa Francorchamps’te Zirvede

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunu üçüncü ayağını tamamladı. Belçika'nın dünyaca ünlü Spa-Francorchamps Pisti'nde 27 –...

Grabber X3 çamur kaya ve zeminlerde üstün performans

General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...

Volvo Car Türkiye, 30. Yılını tamamlarken  önemli bir başarıya imza attı: 2024 yılında 13.024 otomobil satışı ile yeni bir rekor kırdı ve pazar payını artırdı. Plug-in Hybrid segmentindeki liderliğinin yanı sıra SUV segmentindeki başarısını pekiştiren marka, elektrifikasyon vizyonuyla sürdürülebilir büyümeyi hızlandırıyor.

 Volvo Car Türkiye, 2024 yılı itibarıyla 31 yıllık tarihinde bir ilke imza atarak 13.024 otomobil satışı gerçekleştirdi ve tüm zamanların rekorunu kırdı. Bu başarı, şirketin pazar payını %1,20’den %1,33’e, premium segmentteki payını ise %12,12’den %12,78’e yükseltmesine olanak sağladı. Elektrifikasyon stratejisi çerçevesinde toplam 5.211 şarj edilebilir otomobil satışına ulaşan Volvo Car Türkiye, toplam satışlarının %40’ını  bu kategoriden gerçekleştirirken, 2023 yılındaki %22,36 olan oranını neredeyse iki katına çıkardı.

Volvo Car Türkiye, Premium Segmentte Plug-in Hybrid Satışlarında Lider
Volvo Car Türkiye, premium segmentte Plug-in Hybrid liderliğini 2.810 adetlik satışla devam ettirdi. Toplamda 10.007 adet SUV satışı gerçekleştirerek premium segmentte %22,85’lik önemli bir pay elde eden Volvo, bu alandaki konumunu güçlendirdi. Öte yandan, XC90 modeli ile E-SUV segmentinde %41,7’lik paya ulaşarak üst üste altıncı yılda da liderliğini sürdürdü.

Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Alican Emiroğlu, Volvo Car Türkiye’nin 2024 yılını, yeni satış rekorunu ve 2025 hedeflerini değerlendirdi. Emiroğlu; “2024 yılını, tüm zorluklara rağmen oldukça başarılı ve rekorlarla dolu bir şekilde geride bıraktık. Premium segmentte Plug-in Hybrid satışlarında liderliğimizi devam ettirirken, SUV satışlarında da güçlü konumumuzu koruduk. Elektrifikasyon stratejimiz doğrultusunda, toplam satışlarımızın %40’ını şarj edilebilir otomobiller oluşturdu. Bununla beraber, satışlarımızın %77’sini SUV modellerimiz oluştururken amiral gemimiz XC90 medelimiz bu sene de E-SUV segmentinde pazar lideri oldu.” dedi. 2025 yılı için ise şunları ekledi: “2025, yeniliklerin yılı olacak. Yılın ilk çeyreğinde yenilenen XC90, ikinci yarısında ise tamamen elektrikli EX30 modelini Türkiye pazarına sunacağız. Elektrifikasyon vizyonumuz doğrultusunda büyümeyi sürdürmeyi ve SUV segmentindeki gücümüzü artırmayı hedefliyoruz” diyerek 2025 hedeflerini dile getirdi.

Volvo Cars Uygulaması,  “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” Seçildi

Volvo’nun kullanıcı dostu dijital hizmetlerinden biri olan Volvo Cars Uygulaması, 2024 Gladyatörleri’nde ODMD Satış ve İletişim Ödülleri kapsamında “Yılın Dijital Deneyim Uygulaması” ödülüne layık görüldü. Kullanıcılara uzaktan kilitleme, iklimlendirme sistemi kontrolü, otomobil konumunu görüntüleme, şarj durumu takip etme ve gece şarj planlama gibi birçok özelliği sunan uygulama Volvo’nun müşteri deneyimini dijitalleşme ile nasıl geliştirdiğinin bir örneği. Volvo Car Türkiye Genel Müdürü Alican Emiroğlu, uygulamaya ilişkin yaptığı açıklamada, “Bağlanabilirlik çözümlerimizi sürekli geliştirerek, kullanıcılarımızın yaşamını kolaylaştırmayı ve otomobilleriyle kesintisiz bir bağ kurmalarını amaçlıyoruz. Volvo Cars Uygulaması üzerinden daha fazla dijital hizmet sunmayı hedefliyoruz. Ayrıca gelişmiş sim kart ve internet bağlantısı sayesinde Over the Air (OTA) teknolojisi üzerinden, kullanıcılar tüm yazılım güncellemelerini servise gitmeden otomatik olarak alıyor.” dedi.

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Mini Cooper S 2.0lt 204 beygir

Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor... Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...

Yeni Renault Austral Türkiye’de Satışa Sunuldu

Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...

Gücün ve Konforun Yeni Adı BMW X3 20

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...

Faruk Ertuğ: “Kapadokya, ralli için eşsiz bir sahneydi”

Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...

Renault Group, 2025 ilk yarı ön finansal rakamlarını açıkladı

Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...

Test Sürüşü: Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro

Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...

Meloni, Avusturya ile otomotiv sektöründe çalışmaya kararlı

Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.  İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...