Volkswagen Golf 50. Yılını Kapadokya’da kutladı

®
Çok Okunanlar

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

“Lezzetlerin enfesti” dedirten tatlar artık OPET’te

Akaryakıt istasyonlarını, müşterilerinin keyifle vakit geçirebileceği yaşam alanları haline dönüştürmeyi hedefleyen OPET, Ultramarket’lerine “Fasty” markasıyla sağlıklı içeceklerden soğuk sandviçlere...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Volkswagen, Golf modelinin 50. yılını uluslararası bir organizasyonla Türkiye’de kutladı. Kapadokya’daki kutlamalarda, yıl dönümü için hazırlanan özel tasarımlı bir sıcak hava balonunun havalandırılması, bölgenin büyüleyici atmosferini daha da güzelleştirdi. Kapadokya’nın meşhur gün doğumu siluetiyle birleşen bu balon, yüzlerce diğer balonla birlikte gökyüzünü renklendirdi ve bu eşsiz manzara, izleyenlere unutulmaz bir görsel şölen sundu.

Volkswagen’in küresel anlamda en çok satan modeli olan Golf, 50. yılını 14 ülkeden 60 gazetecinin katıldığı uluslararası bir etkinlikle Kapadokya’da kutladı. Dünya’da mutlaka görülmesi gereken yerlerden biri olarak kabul edilen Kapadokya’da düzenlenen etkinliklerde, Golf için özel olarak tasarlanmış bir sıcak hava balonu, Kapadokya’nın Aşk Vadisi’nden gökyüzüne yükseldi. Kapadokya’nın eşsiz manzarasıyla etkileyici bir görsel şölen yaşandı.

Volkswagen’in tasarım ikonu olan Golf, geçen 50 yıl içerisinde sınıfında referans noktası olmayı başardı ve dünyanın en çok tercih edilen hatchback modeli haline geldi. Golf’ün 1974 yılında başlayan serüveni, dünya genelinde 37,5 milyonun üzerinde satış adedi ve elde edilen sayısız ödüllerle tam bir başarı hikayesine dönüştü.

50. yılında yenilenen tasarımı ile en iyi formunda

Yarım yüzyıldır Volkswagen markasının kalbinde yer alan Golf, yenilenen dış tasarımıyla dikkat çekiyor. Ön tarafta, LED farlar daha düz, görsel olarak daha çarpıcı ve iç kısımlara doğru çok daha dar olacak şekilde yeniden tasarlandı. Ayrıca yeni farlar, opsiyonel olarak dünyanın en iyi aydınlatma sistemlerinden biri olan IQ.LIGHT LED matrix farlarla birleştiğinde daha da göz alıcı hale geliyor. IQ.LIGHT LED matrix farlar, geceleri 500 metreye kadar menzile sahip yeni bir spot uzun far modülü ile donatılıyor. Opsiyonel olarak sunulan bu far paketi ayrıca yeni geliştirilen üç boyutlu LED “High” arka aydınlatma grubunu da içeriyor. Animasyonlu LED arka aydınlatma grubu bilgi-eğlence sistemi üzerinden bireysel olarak kişiselleştirilebiliyor.

Avrupa’da bir ilk olma unvanına sahip aydınlatmalı Volkswagen logosu, Yeni Golf’te diğer dikkat çeken özellikler arasında yer alıyor. V ve W harfleri dışında bu harflerin etrafındaki çember de zarif LED ışık konturuyla çevreleniyor. Böylece ön tarafta dikkat çekici ve benzersiz bir ışık silüeti oluşuyor.

Yeni bilgi-eğlence sistemi

Kalite algısının ileri derecede artırıldığı makyaj operasyonunda şüphesiz ilk göze çarpan özellik, yenilenen bilgi-eğlence sistemi ekranları oluyor. Dördüncü nesil modüler bilgi-eğlence yazılımı (MIB4) ile donatılan sistemin kullanımı, tamamen yeni grafikler ve yeni bir menü yapısıyla önemli ölçüde iyileştirildi ve basitleştirildi.

Yeni özelliklerden biri olan IDA sesli asistan, doğal dil desteğiyle iklimlendirme, telefon ve navigasyon gibi işlevleri yönetiyor. Pratik bir kullanım sunan yeni MIB4 ekranlarında, ısı ve ses kontrolüne ait dokunmatik kaydırıcılar geliştirilerek kullanım daha ergonomik hale getirilmiştir. Ayrıca, yeni eklenen aydınlatma kumandaları sayesinde, kullanım kolaylığı daha da geliştirilmiştir. Son derece sezgisel olan bilgi-eğlence sistemi iki farklı boyutta 16:9 ekran formatında sunuluyor. Tüm donanım seviyelerinde standart olarak sunulan 10,3 inç “Composition Media Plus” bilgi eğlence sistemine ilave olarak, 12,9 inç “Discover Pro” navigasyon sistemi opsiyonel olarak sunuluyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...