Volkswagen Binek Araç’tan dijital pazarlamada bir ilk daha…

®
Çok Okunanlar

Renault yeni pick-up modeli Alaskan’ın ilk gösterimini gerçekleştirdi

Renault yeni pick-up modelini gün yüzüne çıkarıyor: ALASKAN Renault, pick-up segmentine taptaze bir soluk getiren ve enerjik ön tasarımıyla göz...

Michelin ‘Doğru Hava Basıncı’ etkinlikleri başladı!

Michelin tarafından her yıl geleneksel olarak düzenlenen ‘Doğru Hava Basıncı’ etkinlikleri bu yıl da hız kesmeden devam ediyor. Türkiye...

Citroën, temmuz ayında da birbirinden özel kredi koşulları

Citroën, çok yönlü ve üstün konfora sahip modellerini temmuz ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve çok özel fiyat...

Warhol’un M1’i ile 40 Yıl Sonra Yeniden…

Borusan Otomotiv’in Türkiye Distribütörü olduğu BMW, BMW Group tarafından düzenlenen BMW Classic Sosyal Medya Yarışması ile genç nesli 40...

Volkswagen Binek Araç, Google’ın da desteklediği en yeni teknolojilerinden biri olan AMP Story uygulamasını Türkiye’de kullanan ilk marka oldu. Türkiye’de dijital medya ve dijital pazarlamada hayata geçirdiği başarılı örnekler ile Volkswagen dünyasında da öne çıkan Volkswagen Türkiye, dijital pazarlamada global ölçekte de trend haline gelen AMP Story uygulamasını Türkiye’de kullanan ilk marka oldu.

Volkswagen’in EO Tech Media ile işbirliğinde ve EO Tech’in Storyim ürünü ile hayata geçirilen yeni uygulama, mobil web sitelerinin içeriklerini otomatik olarak AMP Story formatına çeviriyor.Böylece markaya Google aramalarında, sosyal medya mecralarında aşina oldukları Story içeriklerini hatırlatan içeriklerle hedef kitleye ulaşmalarını sağlıyor.

 

Volkswagen Binek Araç Dijital Pazarlama Ekibi de“Bugün Günlerden Volkswagen” adlı Satış ve Satış Sonrası Hizmetler kampanyasını, Storyim ürünü ile AMP Story formatında duyurmayı seçti.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...