UEFA Süper Kupa Finali’ne NISSAN Damgası

®
Çok Okunanlar

Trafik sigortasında hasar maliyet endeksi uygulaması

Yeni uygulamayla trafik sigortasında bu dönem kapandı ve hasar maliyet endeksi uygulamasına geçildi. Yine trafik sigortasında primleri devlet belirleyecek...

Yeni Renault Duster Türkiye’de Satışa Sunuldu…

“Renault Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında, Türkiye'yi hem Avrupa pazarı hem de uluslararası ihracatta merkez haline getirmeyi amaçlayan en...

Hyundai’den Pekin Otomobil Fuarı’nda Performans

Hyundai Motor Company, yüksek performanslı ilk elektrikli modeli IONIQ 5 N, Yeni SANTA FE ve Yeni TUCSON'u 2024 Pekin...

Otomotivde İhracat yüzde 5 artışla 9,2 milyar dolar oldu

Yılın ilk çeyreğinde otomotiv ihracatı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre adet bazında yüzde 1 artarak 256 bin 511 adet...

Liverpool ve Chelsea arasında İstanbul’da oynanan UEFA Süper Kupa Finali’nin resmi sponsorları arasında yer alan NISSAN, UEFA’nın resmi aracı unvanıyla, UEFA Süper Kupa Finali’nin tüm ulaşım ihtiyaçlarını karşıladı. UEFA Şampiyonlar Ligi’nin de resmi sponsoru olan NISSAN, SUV kategorisinde liderliğini sürdüren NISSAN QASHQAI ve dünyanın en çok satan SUV modeli NISSAN X-TRAIL modellerinin sunduğu konforla yetkililerin ve özel konukların İstanbul’da rahat ulaşım gerçekleştirmelerini sağladı. 

Dünyanın en heyecan verici ve en çok izleyiciye sahip spor etkinlikleri arasında yer alan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi sponsoru NISSAN, bu yıl İstanbul’un ev sahipliğinde Beşiktaş Park’ta oynanan UEFA Süper Kupa maçına NISSAN Intelligent Mobility özellikleriyle donatılan NISSAN QASHQAI ve NISSAN X-TRAIL’ler ile damga vurdu.

 2018-19 UEFA Şampiyonlar Ligi Şampiyonu Liverpool ve UEFA Avrupa Ligi Şampiyonu Chelsea takımlarının karşı karşıya geldiği UEFA Süper Kupa Finali’ne bu yıl İstanbul ev sahipliği yaparken, UEFA Şampiyonlar Ligi resmi sponsoru NISSAN, yetkililer ve özel konukların şehir içindeki ulaşımlarını keyfe dönüştürdü.

 NISSAN, bu yıl İstanbul’da gerçekleştirilen UEFA Süper Kupa Finali’nin tüm ulaşım ihtiyaçlarını karşılarken, yetkililer ve özel konukların ulaşımlarını 90 araçlık, Türkiye’nin en çok tercih edilen ve yüzde 21’lik SUV segmenti pazar payı ile 2018’de de liderliğini sürdüren QASHQAI ve NISSAN SUV ailesinin en prestijli üyesi ve dünyanın en çok satan modeli X-TRAIL’lerden oluşan filo ile UEFA’nın resmi aracı oldu.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler