TürkTraktör Faz IIIB ve Faz IV

®
Çok Okunanlar

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

EGEA 944 bin 964 TL’den başlayan iddialı fiyatıyla

Türkiye’nin 6 yıldır aralıksız pazar lideri markası unvanını koruyan FIAT, temmuz ayı boyunca yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

TürkTraktör uzun yıllardır ihracatını yaptığı, Türkiye’de ise Nisan 2021’de Faz IIIB ve Ekim 2021’de Faz IV emisyon standartlarına geçişi olacak motorlar için hazırlıklarına son hız devam ediyor.

 Yerli üretim Faz V emisyon standartlarındaki motorlara sahip traktörlerini Ağustos 2020’de Avrupa’ya ihraç etmeye başlayan TürkTraktör, 2021’de kademeli olarak Türkiye’de yürürlüğe girecek olan Faz IIIB ve Faz IV emisyon standartlarına geçiş için de hazırlıklarına son hız devam ediyor.

 Faz IIIB motorların geçişine hazır olan TürkTraktör, yürüttüğü 5 adet Faz IIIB projesinin tamamını tamamladı. Toplam 3 adet Faz IV projesinin ise çalışmaları sürüyor. Projelerin onayları 2021’de düzenleme yürürlüğe girmeden önce tamamlanacak.

 Çevre, enerji ve iklim değişikliğiyle mücadele odağıyla sürekli iyileştirmelerine devam eden TürkTraktör, bugüne kadar yerli üretim 500 bini aşkın motor üretti. 

TürkTraktör Faz IIIB ve Faz IV motorlarıyla tarımda verimlilik artışına ve çevrenin korunmasına destek vermeye devam ediyor

 Faz IIIB ve Faz IV emisyon seviyesine sahip ürünlerin Avrupa ve Kuzey Amerika’da 2014 yılından bu yana kullanıldığını söyleyen TürkTraktör Genel Müdürü Aykut Özüner,Türkiye’de bu emisyon standartlarındaki ürünlere geçişle yaşanacak değişimleri ise şöyle değerlendirdi: “Bir traktörün tüm fonksiyonlarını sağlıklı şekilde yerine getirmesi için motorunun performansı ve verimliliği çok önemlidir. Motorun gerekli gücü üretirken kullandığı teknoloji seviyesi, yakıt tüketimi, sağladığı tork ve zor koşullara verdiği tepki çiftçilerimizin en çok önem verdiği konular.”

Özüner, yeni faz standartlarına uyum sağlayan motorlarda daha teknolojik bir elektronik yakıt kontrol sistemi kullanımı gerekliliğinin olduğunu ifade ederek ‘’Common Rail’’ teknolojisi olarak da bilinen bu sistemle traktörlerin daha verimli çalışması sağlanırken; üretilen daha fazla tork ve güçle de çiftçilerin memnuniyeti artıyor. Ancak tüm bunlardan daha önemli olan nokta, bu emisyon seviyesine sahip motorlar çevre sağlığı ile çevrenin korunmasına büyük bir katkı sağlıyor.” diye açıkladı.

 Motor üretiminde ve pazara sunulan traktörde faz geçişleri tamamlanacak

TürkTraktör Genel Müdürü Aykut Özüner, Türkiye’de Faz IIIB ve Faz IV emisyon standartlarına geçişle birlikte tesislerinde yapılacak üretim değişimi konusunda da bilgi vererek açıklamalarını şöyle tamamladı: “Sahip olduğumuz son teknoloji motor üretim tesisimizdeki Faz IIIA motor üretimimizin çok büyük bir bölümünü, Faz IIIB ve Faz IV motor üretimimize kaydıracağız. Buna ek olarak; motorlarımızın Türkiye pazarındaki faz geçişlerine uygun şekilde kademeli olarak tüm ürünlerimizin faz geçişlerini de sağlayacağız. Aynı zamanda, Türkiye traktör parkının neredeyse yarısını oluşturan 25 yaş ve üstü araçların daha çevreci traktörler ile değişimine öncülük etmiş olacağız.”

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...