Türkiye’de bir ilke imza attı…

®
Çok Okunanlar

Vosmer Otomotiv’in Spora Desteği Sürüyor

Otomotiv sektörünün önde gelen temsilcilerinden olan Vosmer Otomotiv, yenilikçi, dinamik ve güvenilir bir marka olarak doğduğu şehre değer katmayı...

Yeni OMODA 7 Nisan Sonunda Yollara Çıkıyor

Çinli SUV markası OMODA, küresel boyuttaki ikinci modeli OMODA 7’yi yollara çıkarmaya hazırlanıyor. Pekin Uluslararası Otomobil Fuarı’nda uluslararası otoritelerin...

Batarya maliyetleri 15 yıldan kısa bir sürede yüzde 90 geriledi

Londra Uluslararası Enerji Ajansının (IEA) Bataryalar ve Güvenli Enerji Dönüşümleri Özel Raporu'na göre, düşen maliyetler, inovasyondaki ilerleme ve destekleyici endüstriyel...

Türkiye’de Anadolu Grubu çatısı altında faaliyet gösteren KIA, müşteri ilişkileri yönetiminde Medja Ajansı MG Media ile birlikte Türkiye’de bir ilke imza attı. Programatik açıkhava reklamlarında, otomobil ihtiyacı olan potansiyel müşterilerini hedefleyerek modelleriyle ilgili bilgilendirme gerçekleştiriyor.

Stonic, Sportage ve CEED ile 2019 yılında hedef büyüten KIA, müşteri ilişkilerinde Türkiye’de bir ilki gerçekleştirdi. KIA, Digital açıkhava ünitelerinde  kullandığı yapay zekayla; KIA’nın açıkhava reklamlarının önünden geçen ve sadece aktif olarak otomobil satın almayı düşünen otomobilseverlere reklamlarını gösteriyor.

KIA, müşteri ilişkileri kapsamında gerçekleştirdiği bu çalışmayı, data partnerler aracılığıyla son 1 ayda otomotiv bayiilerini ziyaret eden izinli veri tabanı üzerinden tüketicilere gerçekleştiriyor.

Son Haberler

Volvo Car Turkey’de Pazarlama Direktörlüğü’ne Yeni Atama

Kurulduğundan bu yana teknolojisini geliştirirken her zaman insanı odağına alan İsveçli otomobil üreticisi Volvo Cars’ın Türkiye operasyonunda üst düzey...

Diğer Haberler