Türkiye, Mayıs ayında Opel’in En Büyük İkinci Pazarı Oldu

®
Çok Okunanlar

Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van ve Hobi

Stellantis Pro One İtalya’daki Atessa Fabrikası’nda Cargo Box BEV Üretimine Başladı!  Stellantis Pro One’ın Yeni Aracı Cargo Box, Van...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Fiat Grande Panda 2025 Red Dot Tasarım Ödülü

FIAT'ın yeni küresel ürün gamının ilk modeli olan Grande Panda, 2025 Red Dot Ödülleri’nde özgün ve yenilikçi iç ve...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Sürdürülebilirlik Kategorisinde Continental Çok Sayıda Ödülün Sahibi

Continental dördüncü kez “Yılın Lastik Üreticisi” ödülüne layık görüldü.  Her iki kategoride de kıyasıya rekabet yaşanan değerlendirmede, ABD, İtalya ve...

Range Rover, Defender, Discovery ve Jaguar Rüzgarı

Dünyanın en prestijli otomobil etkinliklerinden Goodwood Festival of Speed, 10 – 13 Temmuz 2025 tarihleri arasında hız, tasarım ve...

Türkiye otomotiv pazarının güçlü oyuncularından Opel, satış performansını aydan aya geliştirmeye devam ediyor. Mayıs ayında ulaştığı 10 bin 671 adetlik satış rakamıyla tarihinin en yüksek aylık satışına ulaşan Opel, başarılı model ailesiyle Türkiye’nin tercihi oldu. Mayıs 2023’de Opel Mokka, hem B-SUV hem de elektrikli araç pazarının zirvesinde yer alırken; Corsa ve Astra kendi segmentlerinde yerli rakiplerinin ardından ikinci sırada konumlandı. 2022 yılını 36 bin 725 adetle kapattıklarını söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Geçen yıl toplamda yaptığımız satış adedine bu yılın ilk 5 ayında büyük oranda yaklaştık. Mayıs ayını 10 bin 671 adet satışla kapatarak 20 senedeki en yüksek satış rakamımıza ulaştık. Bu adetler bizi mayıs ayında yüzde 9,6 gibi başarılı bir pazar payına götürdü.  Yılın ilk 5 ayına baktığımızda ise toplamda 5 ayda 29 bin 609 adede ve yüzde 6,7’lik bir payına ulaştırmış oldu. 2023 hedeflerimiz doğrultusunda adım adım ilerlerken Opel pazarları arasındaki konumumuzu da güçlendirmeye devam ediyoruz. Mayıs ayındaki bu performansımız bizi Almanya’nın ardından en çok Opel satılan ülke konumuna yükseltti” dedi.

Otomotiv dünyasında üstün Alman kalitesi ve konforunu ulaşılabilir fiyatlarla sunan Opel, yenilikçi modelleri ve elektrikli araç pazarındaki çevreci ürün gamıyla büyümeye devam ediyor. Her kullanıcı ve yaş grubuna hitap eden geniş yelpazedeki modelleri ve ayırt edici kalite algısıyla Türkiye tüketicisinden yoğun ilgi gören Opel, bu durumu satış rakamlarına da yansıtıyor. Mayıs ayında Türkiye’deki en yüksek aylık satış rakamına ulaşan Opel, gerçekleştirdiği 10 bin 671 adetlik satışla toplam pazarın yüzde 9,6’sına hakim olmayı başardı. Daha önce 10 bin 185 adetle en yüksek satış hacmine Aralık 2013’te ulaşan Opel, yüksek performansıyla Türkiye’nin hem binek hem de toplam pazarda en fazla satış yapan ikinci markası olarak dikkatleri üzerine çekti. Mayıs ayındaki bu yüksek performans, Türkiye’yi Almanya’nın ardından en fazla Opel satılan ülke konumuna yükseltti.

B-SUV’un yeni lideri Mokka!

Opel, mayıs sonu itibarıyla gerçekleştirdiği 29 bin 609 adetlik satış rakamı ve yüzde 6,7’lik pazar payıyla 6’ncı sıradaki yerini sağlamlaştırdı. Marka, ticari araçta da güçlü konumunu koruyor. Opel, mayıs sonu itibarıyla binek araçta yüzde 6,9’luk payla ilk 5’te yer alırken ticari araçlarda da yüzde 5,7 pazar payıyla 6’ncı marka konumunda yer alıyor.

Opel’in başarı grafiğini günden güne yükselttiğini söyleyen Opel Türkiye Genel Müdürü Emre Özocak, “Bu başarıda en büyük katkı, segmentlerinin en iddialı modelleri olan Corsa ve Mokka’ya ait. Mayıs 2023’te Mokka, B-SUV segmentinde ilk sırada yerini alırken, Opel bu segmentin de lideri olarak öne çıktı.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...