Toyota’nın hizmet robotu günlük işleri kolaylaştıracak

®
Çok Okunanlar

‘Hibrit ve elektrikli otomobil satışlarını yükseltmekte kararlıyız”

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Fuat Oktay, Türkiye'nin hibrit ve elektrikli otomobil satışları konusunda henüz emekleme aşamasında olduğunu belirterek, "Örneğin, geçtiğimiz yıl Türkiye'de 4 bine yakın hibrit, sadece...

İhracat yüzde 16 artarak 29,3 milyar dolara ulaştı…

Yılın ilk onaylık döneminde otomotiv ihracatı geçtiğimiz yılın aynı dönemine göre adet bazında yüzde 7 artarak 832 bin 80...

Otogazda 32 kuruş indirim…

Otogazın litre fiyatında gece yarısından itibaren geçerli olmak üzere 32 kuruşluk indirim yapılacak. Enerji Petrol Gaz İkmal İstasyonları İşveren Sendikasından (EPGİS)...

Toyota, farklı ihtiyaçlara cevap vererek insanların hayat kalitesini daha ileriye taşıyacak yeni servis robotlarını geliştirmek için Preferred Networks (PFN) şirketiyle iş birliği anlaşması imzaladı.

Toyota’dan yapılan açıklamaya göre, şirket, insanların gündelik işlerinde yardımcı olacak hizmet robotu geliştirmeye devam ediyor.

Endüstriyel alanlardan tıbbi bakımlara, engellilere, yardımdan lojistiğe kadar kullanım alanları çok genişleyen robotların bireysel hayatlara entegre edilmesi ve insanlığa katkı sağlaması Toyota için büyük önem taşıyor.

Toyota, robotlar konusundaki deneyimiyle günlük hayatı öğrenebilen ve çeşitli görevleri yerine getirebilen servis robotlarını da bu amaçla geliştiriyor.

İnsan Destek Robotu’nu kullanarak, farklı alanlarda hizmet veren robotlar üreten Toyota, bu amaçla Preferred Networks (PFN) ile de bir işbirliği anlaşması imzaladı.

Anlaşmaya göre Toyota, Preferred Networks şirketine bir dizi İnsan Destek Robotu tedarik ederken, her iki şirket bu yöndeki araştırma ve geliştirme faaliyetlerini üç yıl boyunca sürdürme kararı aldı.

Toyota ve PFN, mevcut birikimleri de dahil olmak üzere geliştirdikleri yenilikleri birbirleriyle paylaşacaklar. Her iki şirket de ortak araştırmalarını da uygun gördükleri alanda serbestçe yapabilecekler. Böylece Toyota ve PFN, günlük hayata hizmet edecek servis robotları gelişimini hızlandırmış olacak.

Toyota, 2004’ten itibaren robotlar geliştirerek, engellilere ve yaşlılara destek olarak günlük hayatlarına yardımcı olmaya sürdürüyor.

İnsan Destek Robotu da 13 ülkede 49 organizasyonda araştırma ve geliştirme için kullanılmıştı.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...