Toyota “Evde Yeni Bir Gün Başlıyor”

®
Çok Okunanlar

Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen Otomobil Üreticisi Chery

Chery 2025 Yılında 152 Basamak Birden Yükseldi Fortune Global 500’de 233’üncü Sıraya Yerleşti!  Fortune Global 500’ün En Hızlı Yükselen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis...

Ferrari, Roma’nın yerini alacak olan Amalfi

Dünyanın önde gelen spor otomobil üreticisi Ferrari, ön-ortadan, çift turbo V8 motorlu, 2+ coupési Amalfi’yi tanıttı.Ferrari’nin yüksek performansını günlük...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

COVID-19 salgını nedeniyle 17 Mart tarihinden itibaren “evden çalışma” sistemine geçen Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş., yönetici ve çalışanların motivasyonunu artırmak ve sürece adaptasyonunu sağlamak amacıyla ilk günden bu yana çalışmalarına aralıksız devam ediyor.

Evden çalışmayı verimli hale getirmenin yanı sıra, salgın süresince sağlıklı kalmak ve motivasyonu artırmak için bir dizi proje geliştirilirken, çalışanların morallerini en üst düzeyde tutmaları hedefleniyor. Çeviklik anlayışının büyük önem taşıdığı ve öne çıktığı bu süreçte, şartlara uyum sağlayarak birçok iyileştirme çalışması da çok kısa bir sürede devreye alındı.

Toyota Türkiye İnsan Kaynakları Direktörlüğü, öncelikli olarak tüm yönetici ve çalışanlara “home ofis modun nasıl?” başlıklı bir anket gönderdi. Anket ile evden çalışmaya geçildiği günden bu yana tüm çalışanların kendilerini iyi hissetmelerini sağlamak ve motivasyon konusunda farkındalık yaratmak amaçlandı. Tüm toplantı ve görüşmelerin görüntülü olarak yapıldığı bu dönemde “Görüntülü Görüşme Adab-ı Muaşeret” adı altında eğlenceli bir doküman da tüm çalışanlara gönderilerek bu görüşmelerde nelere dikkat edilmesi gerektiğinin altı çizildi.

Bunun yanında iş hayatının ve çalışanların gelişim programlarının kesintiye uğramadan devam ettiğini hissetmeleri için çevirim içi mentorluk çalışmaları ve kişisel gelişim eğitimleri de düzenlendi. Evden çalışmayı hem eğlenceli hale getirmek hem de çalışanların fiziksel ve ruhsal zindeliğini sağlamak amacıyla birçok önerinin yer aldığı “Evde Yeni Bir Gün Başlıyor” broşürü yayınlandı. Ayrıca İnsan Kaynakları Instagram (@toyotaturkiyeik) hesabı üzerinden çalışanların aktif olarak yer aldığı atölyeler düzenleyen Toyota Türkiye İnsan Kaynakları Direktörlüğü, hem bilgi paylaşımını hem de bu süreçte takipçilerine de destek olmayı amaçlıyor. Bu kapsamda İnsan Kaynakları Instagram (@toyotaturkiyeik) hesabı üzerinden yapılan canlı yayınlarla bir Toyota çalışanı tarafından yoga dersleri verilerek mental ve fiziksel sağlıkla ilgili yönlendirmeler yapılıyor. Bu tür atölyelerle kendi çalışanlarının yetkinliklerini de değerlendiren İnsan Kaynakları Direktörlüğü, yoga ile birlikte farklı alanlarda da bu tür eğitimleri sürdürecek. Eğlenceli bir çalışma ortamı için şarkı listelerini bizzat Toyota çalışanlarının oluşturduğu 7 farklı kategorideki Spotify Listeleri de @toyotaturkiyeik Instagram hesabı üzerinden çalışanlar ve takipçiler ile paylaşıldı.

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış A.Ş. İnsan Kaynakları Direktörlüğü, bu süreçte Performans Gelişim Sistemine de devam ediyor. Her ay, çalışanlar ve yöneticilerin birebir yaptığı görüşmelerin ilk konusu gündeme uygun olarak “Yeni Normal’leri Keşfet!” teması olarak belirlendi. Yönetici ve çalışanların; alışkanlıkları ve normallerinin yeni boyutlar kazanacağı bu döneme hızlı bir şekilde adapte olabilmenin yolları konuşulurken, yöneticilere de “Yeni Dönem Liderin Başucu Notları” adı altında değişen liderlik anlayışı ile ilgili kullanabilecekleri öneriler sunuldu. Bu süreçte çeviklik ilkesi doğrultusunda birçok faaliyeti hızlıca devreye alan Toyota Türkiye İnsan Kaynakları Direktörlüğü, evden çalışma kültürünü desteklemek amacıyla yönetici ve çalışanların evde vakitlerini nasıl geçirdikleri ve daha önce denemedikleri yeni neleri denedikleri şeklindeki soruların yer aldığı mini bir anket çalışması da yapacak. Alınan yanıtlar @toyotaturkiyeik Instagram hesabından yayınlanacak.

Diğer Haberler

Opel Grandland Kullanıcı Dostu Aksesuarları

Alman otomobil üreticisi Opel’in SUV’daki amiral gemisi Grandland, cesur, yalın ve heyecan verici tasarımının yanı sıra; esnek, pratik ve zarif aksesuar seçenekleri ile çok...

Suzuki Üstün 4×4 Teknolojisi ile 55 Yıl

Üstün arazi yeteneklerine sahip sağlam modelleriyle öne çıkan Suzuki, 4x4 teknolojisindeki 55 yıllık köklü mirasını devam ettiriyor. İlk kez 1970 yılında pazara sunulan Jimny...

Ferrari, Roma’nın yerini alacak olan Amalfi

Dünyanın önde gelen spor otomobil üreticisi Ferrari, ön-ortadan, çift turbo V8 motorlu, 2+ coupési Amalfi’yi tanıttı.Ferrari’nin yüksek performansını günlük kullanımda çok yönlülükle bir araya...

Jeep Markası Jurassic World ile Yeniden Doğuş

80 yılı aşkın süredir SUV segmentinde küresel lider konumundaki Jeep®, Universal Pictures ve Amblin Entertainment efsanevi ortaklığını sürdürüyor ve bu yaz Jurassic Park serisinin...

TAYSAD Yönetim Kurulu Başkanı Yakup Birinci

Türkiye otomotiv tedarik sanayinin tek temsilcisi olan TAYSAD, 225 firmanın katılımıyla gerçekleştirdiği Rekabetçilik Anketi ile sektörün mevcut durumunu ve öncelikli sorunlarını ortaya koydu. Ankete...

PEUGEOT cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyası

Otomotivde yenilikçi teknolojileri, göz alıcı tasarım ve benzersiz sürüş keyfiyle birleştiren PEUGEOT, cazip avantajlarla dolu ağustos ayı kampanyasını başlattı. Segmentlerinde hep bir adım önde...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini yeniden yorumluyor. Yeniden tasarlanan ikonik ızgara;...