Tour de France’ın Ana Sponsorları Arasında

®
Çok Okunanlar

“Can.ai ile mobilitenin ötesini yeniden kurguluyoruz”

Münih’teki IAA Mobility 2025’e ürün, tasarım ve teknolojileriyle katılan Togg, Microsoft Türkiye iş birliğiyle geliştirdiği yapay zekâ platformu Can.ai’yi...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse...

MAİS A.Ş. Genel Müdürü Bahaettin Tatoğlu oldu

2016 yılından bu yana MAİS A.Ş. Genel Müdürü olarak görev yapan Dr. Berk Çağdaş, görevini Bahaettin Tatoğlu’na devretti. OYAK Otomotiv...

Audi Formula 1 Takımı’nın resmi giyim ortağı adidas

Audi Formula 1 Takımı'nın resmi giyim ortağı adidas oluyor. Her iki marka arasında gerçekleştirilen uzun vadeli iş birliği doğrultusunda, takım...

Dünyanın en büyük uluslararası lastik ve orijinal ekipman tedarikçilerinden Continental, bu sene koronavirüs salgını sebebiyle 29 Ağustos’ta gerçekleşecek olan Tour de France’in ana sponsorları arasında yer alıyor. Bu yıl 107. Kez düzenlenmesi planlanan 21 etaplık tur Nice kentinden başlayarak Paris’te sonlanacak…

Dünyanın en prestijli bisiklet sporu yarışması olarak kabul edilen Tour de France’in bu seneki ana sponsorlarından biri Continental oldu. Geçen sene sponsorluğunu bir üst düzeye taşıyarak ana sponsor olan Continental’in bu seneki turda altı takıma vereceği tedarik hizmetiyle öne çıkıyor. Bu kapsamda Sunweb, Groupama-FDJ, Bahrain McLaren, ArkéaSamsic ve geçen sene takımlar klasmanının kazanını Egnal Bernal ve Movistar’ın takımı the INEOS’a destek verecek. Bunun yanı sıra “Continental Brigade” araçları taraftarlara yol kenarında ücretsiz lastik kontrolleri sunacak.

Tur başlamadan önce tüm destek araçlarının sürücülerine sürücü güvenliği eğitimi veren Continental bunun yanı sıra turda kullanılacak tüm resmi araçlar için PremiumContact 6 ile destek olacak. Bu sene ADAC testinden şampiyon olarak çıkan PremiumContact 6’nın yağmurda sağladığı son derece kısa fren mesafesi ve ıslak zeminde yol tutuş özellikleriyle güvenli sürüş deneyimi hedefleniyor. Bu kapsamda PremiumContact 6’yı geliştiren Andreas Schlenke,’PremiumContact 6’nin Tour de France’da yer alacak tüm resmi araçlarda kullanılacak olmasından gurur duyuyorum. Lastiklerimizin böylesine önemli bir etkinlikle önemli bir rol üstlenmesi bizi oldukça mutlu ediyor. Etkinliğin ana odak noktası sürücüler olsa da destek ekiplerinin de araçlarındaki lastiklere güvenebilmeleri oldukça önemlidir.’’ dedi.

 

Continental, Tour de France’in sürdürülebilirlik çalışmalarında da ana partneri oluyor

Tour de France etkinliğinin sahipleri için önemli bir faktör olan sürdürülebilirlik kapsamında parkur boyunca ekolojik bölgeler teşvik ediliyor ve yarış sırasında çöplerin toplanması özendiriliyor. Continental ise ana sponsor olarak etkinliğin sürdürülebilir geçmesi çalışmalarına devam ediyor. Bu kapsamda konuşan Continental Sürdürülebilirlik Departmanı Başkanı Claus Petschick,Lastik sektörü çok uzun bir süredir sürdürülebilirliği gündemine almış durumda ve bu alanda çalışmalarını sürdürüyor. Bizde Continental olarak ‘Vizyon 2030’ stratejimiz kapsamında tüm proje ve aktivitelerimizi yönetebileceğimiz bir Sürdürülebilirlik Departmanı oluşturduk. Böylelikle dünya çapında daha etkin bir şekilde sürdürülebilirlik çalışmalarımızı ve araştırma projelerimizi yönetebileceğiz. Buradaki en önemli katkı, GPSNR (Küresel Sürdürülebilir Doğal Kauçuk Platformu) ve GIZ (Alman Uluslararası İşbirliği Derneği) ile olan ortaklığımızdır. Bu sayede doğal kauçuğu tedarik etmek için doğrulanabilir sürdürülebilir bir yol oluşturmaya çalışıyoruz. Burada amacımız ise izlenebilir ve sürdürülebilir bir tedarik zinciri oluşturmak ve doğal kauçuk üretiminde en iyi uygulamaları oluşturarak örnek olarak liderlik etmektir. Bu amaçla, lastik üretimi için alternatif hammadde kaynakları geliştirmek hedefi ile birçok alanda temel araştırmalar yapıyoruz.’’ dedi.

Diğer Haberler

Musk, yönetim kurulu yeni tazminat planı sunarken 1 milyar dolarlık Tesla hissesi satın aldı

Tesla'nın hisse senedi fiyatı, teknoloji milyarderi Elon Musk'ın Cuma günü otomobil üreticisi şirketten yaklaşık 1 milyar dolar değerinde hisse satın aldığının açıklanmasının ardından Pazartesi günü yükseldi. Musk'ın...

Bentley’in ABD’deki işleri anlaşmanın ardından toparlanıyor

Dünyanın dört bir yanındaki otomobil üreticileri, Trump Yönetimi'nin gelişen tarife müzakerelerini çevreleyen belirsizliği dengelemek için mücadele ediyor. İngiltere merkezli Bentley Motors, Mayıs ayında üzerinde...

Ford Alman fabrikasında 1,000’e kadar kişiyi işten çıkaracak

Ford, Avrupa'da elektrikli otomobillere olan talebin tahminlerin gerisinde kalması nedeniyle Alman fabrikasında 1,000'e kadar kişiyi işten çıkaracak Ford Motor yaptığı açıklamada, pille çalışan arabalara olan...

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...