TotalEnergies ve Nissan…

®
Çok Okunanlar

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

15 yıldır inovasyon tutkusuyla uzmanlıklarını birleştirerek ortaklıklarını sürdüren TotalEnergies ve Nissan, birlikte birçok başarı hikayesi yazdı. Yıllardır süregelen ortaklık, sürücülerin ihtiyaç ve beklentilerine tam olarak uyarlanmış üstün performanslı ürün ve hizmetler geliştirmeyi mümkün kıldı. Avrupa çapındaki ortaklıklarını Türkiye’ye taşıyan Total Turkey Pazarlama ve Nissan Türkiye yeni bir anlaşmaya imza attı. Nissan Türkiye, yapılan anlaşma ile önümüzdeki 3 yıllık süre zarfında Türkiye’de Nissan Orijinal Motor Yağları’nı müşterileriyle buluşturacak.

Bu güçlü ortaklık ve iş birliğinin ürünü Nissan Orijinal Motor Yağları, TotalEnergies’in madeni yağ alanındaki uzmanlığıyla geliştirildi. Nissan araçların özel motor gereksinimlerini karşılayacak şekilde tasarlanan Nissan Orijinal Motor Yağları, ortak mühendislik çalışmalarının bir sonucu olarak, motorun maksimum performansla çalışmasını sağlamak, zararlı gaz emisyonunu düşürmek ve yakıt ekonomisi sağlamak için özel olarak geliştirildi. TotalEnergies – Nissan ortaklığında geliştirilen motor yağlarının performansı yarış pistlerinde test edildi ve onaylandı.

Total Turkey Pazarlama Genel Müdürü Emre Şanda iş birliği hakkında şunları söyledi: “Nissan ile Avrupa çapındaki ortaklığımızı Türkiye’ye taşımaktan mutluluk duyuyoruz. Uzun vadeli iş birliğimiz, her iki şirketin de otomotiv endüstrisine teknolojik verimlilik sağlama vizyonunu yansıtıyor. İnovasyon ve teknoloji temelinde inşa edilen bu iş birliği kapsamında, Nissan Türkiye ile birlikte üstün performanslı özel ürünlerimiz sayesinde Nissan satış sonrası hizmet şebekesi ve son kullanıcılarına yüksek müşteri memnuniyeti sağlamayı hedefliyoruz.”

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...