Total İstasyonları İçin Turpak’tan Yeni Proje

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Türkiye’nin başta gelen akaryakıt şirketlerinden TOTAL İstasyonları’nda uzun zamandır kullanılan ve birçok aracın yanlış yakıt almasının önleyen Yanlış Dolum Önleme Sistemi Geliştirme Projesi, her geçen gün kendini yenilemeye devam ediyor. Bu kapsamda TOTAL İstasyonları IT Birimi, TOTAL Satış Destek ekibi ve TURPAK Proje ve IT birimi iş birliğiyle gerçekleştirilen Yanlış Dolum Önleme Sistemi Geliştirme Projesi, geçtiğimiz günlerde Türkiye’deki istasyonların tamamında hayata geçti. 

 TOTAL İstasyonları TURPAK iş birliği ile yaptığı çalışmalarda, akaryakıt dağıtım şirketleri ve filo sahibi şirketlerin işlerini daha verimli ve kârlı yönetebilmeleri için, yanlış dolum önleme sisteminin performansını hayata geçirdiği bu proje ile güçlendiriyor. Aynı zamanda kullanıcı deneyimini iyileştirmek üzere yapılan geliştirmeler ile de, ön saha satış görevlisinin hata yapmasını engelleyerek, müşteri memnuniyetini artırıyor.

Turpak Genel Müdür Yardımcısı Alper Önkol TOTAL ile yapılan bu işbirliği hakkında “Total ile yaptığımız bu işbirliğinden çok mutluyuz. Geliştirilen bu proje ile sektöre katma değer sağlamaya devam ediyoruz. Yanlış dolumları engelleyen teknolojimiz, tüketicilerin korunmasında önemli bir rol üstleniyor.” dedi.

Yanlış Dolum Önleme Sistemi nedir?

Taşıt, Total istasyonlarından art arda 2 kez aynı tür yakıt alımı gerçekleştirdiğinde, taşıtın plakasına o ürün tanımlanıyor. Herhangi bir yakıt alımında taşıta farklı bir yakıt dolumu yapılmak istendiğinde, yanlış yakıt kullanımı hakkında ORTR ekranında yazılı ve görsel olarak uyarılar çıkıyor.  Böylece yanlış yakıt alımının önüne geçiliyor.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...