TEST:2019 Hyundai Ioniq İnceleme…Hyundai Ioniq, İyi Bir Araba mı?

®
Çok Okunanlar

Varil başına 88.02 dolarlık kapanış fiyatından %0.21 arttı

Petrol fiyatları, ABD stoklarındaki düşüş ve Orta Doğu'daki gerginlikler üzerine yükseldi - ABD'nin ticari ham petrol stoklarındaki düşüş ve Orta...

Yamaha MT-09 ve XMAX 300 Modelleri

Kurulduğu 1955 yılından bu yana müşterilerine, Japonca’da kuvvetli tatmin ve heyecanı ifade eden “KANDO” deneyimini sunan, dünyanın önde gelen...

MAN, hidrojen yanmalı motora sahip araç serisi

MAN Truck & Bus, hidrojen yanmalı motora sahip araçları piyasaya süren ilk Avrupalı kamyon üreticisi olmaya hazırlanıyor. Şirket, bu...

Ioniq iyi bir kompakt otomobil ve hem de melez. Çok az sayıda otomobil Ioniq’in yakıt ekonomisi ile karşılaştırılabilir.  Ioniq’in hatchback tasarımı oldukça bagaj alanı yaratıyor. Hyundai Ioniq, melez arayan herkese hitap eder, özellikle başlangıç ​​fiyatı sınıftaki diğer melezlerin fiyatından daha düşük olduğundan, Mükemmel yakıt ekonomisi arıyorsanız, Toyota Prius’a da bakmak isteyebilirsiniz. Nissan Leaf ise size başka bir seçenek olarak Ioniq elektrik sürümünden daha fazla elektrikli sürüş mesafesi sağlar.Hyundai Ioniq, 2017 model yılı için tamamen yeni bir otomobil olarak tasarlandı.  Bir plug-in hibrid model, 2018 serisine katıldı ve hem sürücü dikkat uyarısı hem de otomatik uzun far yardımı 2019 model yılı için isteğe bağlı hale geldi. 

Hangisi Daha İyi: Hyundai Ioniq veya Toyota Prius? Her iki araba da herhangi bir hibridin en yüksek yakıt ekonomisi derecesine sahiptir. Hyundai  Ioniq şehir içinde ortalama 4.8 Litres/100km yakıt tüketirken, Toyota Prius 4.9 Litres/100km şehir içinde ortalama yakıt tüketimi sunar. Teknik ve özelliklere gelince her birinin avantajları vardır. Ioniq, Prius’ta elde edemediğiniz standart Android Auto ve Apple CarPlay özelliklerine sahiptir. Bununla birlikte, Toyota’nın  kaplamalarında parlak 11,6 inç dokunmatik ekran bulunuyor ve tüm modeller sayısız çarpma önleme özelliği ile standart olarak donatılmış geliyor. Bu ikisi arasında karar vermek kişisel tercihlere bağlı olabilir. Nissan Leaf ve Hyundai Ioniq Elektirikli modeller benzer başlangıç ​​fiyatlarına sahiptir. 2019 Ioniq beş kişiyi barındırıyor. Kabin kendini açık ve havadar hissettiriyor, ayrıca uzun boylu sürücüler ve yolcular için oldukça fazla baş ve bacak boşluğu yer almakta. Oturma konforu iyi, ancak alt koltuk minderleri uzun sürüşlerde destek eksikliği hissettiriyor. Arka koltuk alanı kompakt bir otomobil için standart ölçülerde. Ioniq, tahtadan yapılmış iç parçalar, volkanik taş ve ham şeker kamışı da dahil olmak üzere geri dönüştürülmüş ve çevreye duyarlı malzemeler içerir. Birkaç eleştirmen, kabin parçalarının sıkıcı ya da düşük kaliteli olduğunu düşünüyor, ancak çoğu eleştirmen, genel olarak iç kaliteyi takdir ediyor. Arka bagaj bölümünde, Yük açıklığı, alçak bir tavan çizgisi ve yüksek bir bagaj döşemesi nedeniyle sınırlandırılmış, bu da ağır yüklerde kaldırmayı ve bagaj içine yerleştirmeyi zorlaştırabiliyor. Ioniq, Android Auto ve Apple CarPlay içeren, kullanımı kolay 7 inçlik dokunmatik ekranlı bir bilgi eğlence sistemi de dahil olmak üzere birçok harika olanakla birlikte standart olarak satılıyor. Menüler arasında gezinmek kolay ve ses veya klima ayarlarını yapmak için fiziksel düğmeler de bulunması güzel. İsteğe bağlı bir sistem, Infinity premium stereo, navigasyon ve kablosuz şarj ile birlikte 8 inç dokunmatik ekran da sunuyor.2019 Ioniq için üç aktarma organı seçeneği vardır: geleneksel hibrit, takmalı hibrit ve elektrikli modeli. Her biri toplam 139 beygir gücüne sahip, altı ileri otomatik şanzımanla standart olarak sunuluyor.Ioniq pilinin şarj edilmesi standart 110 veya 120 volt prizden yaklaşık sekiz buçuk saat ve 220 veya 240 volt kaynaktan 2 saat 18 dakika sürer. Tamamı elektrikli Ioniq, herhangi bir elektrikli otomobilin en yüksek MPGe değerlerinden birine sahiptir – 136 MPGe. 124 mil menzile sahip ve yaklaşık dört buçuk saat içinde şarj oluyor. İyi Frenler, Uyuşmuş Direksiyon direksiyon hissi uyuşuk. Yol testlerinde, Ioniq, kırık engeli geçerken dikkat çekici bir şekilde sıçrama eğiliminde. Ayrıca, yüksek hızlarda veya bir otoyolda giderken küçük hareketler ile direksiyon düzeltmesi gerekiyor. 2019 Ioniq’e, beşte 3.5’in biraz üzerinde bir öngörülen güvenilirlik derecesi almıştır.

2019 Ioniq’a farları ne kadar iyi aydınlatacağı konusunda altı çarpışma testinde en yüksek puanla En İyi Güvenlik Seçimi hakkını aldı.  İsteğe bağlı otomatik acil durum frenlemesi ile donatılmış modeller, önden çarpmayı önleme konusunda Üstün dereceye sahiptir. 2019 Ioniq modellerinin tümü arka görüş kamerası ile birlikte standart olarak geliyor. Bunlar arasında arka park sensörleri, adaptif farlar, otomatik uzun farlar, adaptif cruise control sistemi, sürücü dikkat izleme, kör nokta izleme, arka çapraz trafik uyarısı, şerit kalkış uyarısı ve otomatik acil durum frenlemesi bulunur.

Standart özellikler arasında kumaş döşeme, altı yönlü manuel olarak ayarlanabilen ön koltuklar, çift bölgeli otomatik klima kontrolü, yakınlık anahtarı girişi, basmalı düğmenin başlatılması ve arka görüş kamerası bulunur. Standart 7 inçlik dokunmatik ekranlı bilgi eğlence sistemi Bluetooth, USB bağlantı noktası, HD Radyo, uydu radyo, Android Auto ve Apple CarPlay ile birlikte geliyor. Ioniq satışları bu yıl 2018’de aynı aralığa göre yüzde 21,9 arttı.

Son Haberler

Ford Otosan Ekosistemdeki Liderliğini Sürdürüyor

”Gelecek Şimdi” vizyonu ile ortaya koyduğu uzun dönemli sürdürülebilirlik hedefleri doğrultusunda tüm ekosistemde dönüşümün öncüsü olma amacıyla faaliyetlerini sürdüren...

Diğer Haberler