Test Sürüşü: JAGUAR I-PACE EV400 AWD

®
Çok Okunanlar

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde...

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

Hyundai, IONIQ Ormanı Projesi ile 1 Milyon Ağaç Dikti

Hyundai Motor Grubu, IONIQ Ormanı girişiminin 10. yıl dönümünü ve dünya genelinde dikilen 1 milyon ağaç kilometre taşını kutluyor....

Toyota 4-16 Ağustos tarihleri arasında planlı bakım üretime ara…

Yüksek kalite ve ileri üretim teknolojilerini esas alan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye(TMMT), 4-16 Ağustos tarihleri arasında, planlı bakım ve...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr...

4 şirket ilk yarıya ilişkin finansal sonuçlarını açıkladı

Şirketlere ilişkin geçen ay öne çıkan gelişmelere bakıldığında; Otokar 6 aylık konsolide finansal sonuçlarını açıkladı. Şirket, yılın ilk yarısında...

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu MINI; markanın enerjisi ve karakteriyle örtüşen tenis sporunu Türkiye’de desteklemeye devam ediyor. MINI bu...

J aguar’ın Tesla’ya meydan okuyan, tamamen elektrikli, performans lüks SUV aracı. Elektrikli motorları ve kusursuza yakın ağırlık dağıtımıyla 696 Nm seviyesinde anında tork ve spor otomobillere özgü çeviklik sunabiliyor. 0.29Cd’lik düşük sürtünme katsayısı ile şık ve son derece aerodinamik bir tasarıma sahip olan Tamamen Elektrikli Jaguar I‑PACE,maksimum menzil ve denge için verimlilik sağlayacak şekilde yaratılmış.

Jaguar I-PACE akıcı bel çizgisi, motor kapağının etkileyici biçimi ve karakteristik arka bölümü sayesinde her açıdan heyecan verici olduğu kesin. Jaguar I-PACE, teknolojik ve geniş bir iç hacim sunarken; İç tasarım, yenilikçi özellikleri ve akıcı çizgileriyle yalın bir tasarım eşlik ediyor. Elektrikli motor, yapısı gereği araç içinde daha geniş bir alan yaratılmış. Jaguar I-PACE’in iç tasarımı tarafından sunulan konfor ile daha fazla kendinizi özgür hissedebiliyorsunuz.

Yeni dokunmatik Pivi Pro haber/eğlence sistemi tüm önemli haber/eğlence bilgilerini tek bir bakışta görebilmenizi sağlamış. Akıllı telefonunuzdan ilham alan sistem bir o kadar sezgisel. Hızlanma (saniye) 0-100 km/sa sadece 4.8 saniye. Jaguar, I-PACE’in dış tasarımını değiştirmedi çünkü hala harika görünüyor. 2019’da Yılın Dünya Otomobil Tasarımını kazanan tasarımın ta kendisi. Bu pürüzsüz ve agresif ön uç, her modern model gibi zarafet ve performansı aktarmada hala liderliği elinde tutuyor.

Zıtlık ve incelik, kontrast oluşturan siyah öğeler, markaya ait çıkıntılı su birikintisi lambaları ve kilitlendiğinde veya sürüş sırasında gövdeye giren gömme kapı kolları ile arkaya doğru farklı şekillerde açılıyor. Arkada ise Jaguar logosu, geniş arka farlar ve daha düz arka cam eğimi, XE ve XF kardeşleri gibi görünmesini sağlıyor.

Dört tekerlekten çekişli olmasına rağmen, genel şekli, dik, üstten ağır bir SUV’dan daha çok yerden yüksek bir hatcback aracı ortaya çıkarıyor. İç tarafta, etrafınızdaki kırpılmış yok edilmiş metal alanlar, bol miktarda deri ve yüksek çözünürlüklü ekranlarla kesinlikle bir lüks duygusu yaşarsınız. Hatta klima kontrollerine kadar. İki düğmenin kendi ekranları vardır ve düğmeyi itip çekmek size farklı ayarları değiştirmenizi sağlar. Çok havalı. Kabinin bir başka harika yönü de, büyük bir SUV’den farklı olmayan, elde ettiğiniz mutlak pratiklik ve alan. Ön koltuk yükseklikleri hafifçe yükseltilmiştir, bu nedenle bir SUV kadar geniş ve binip inmesi kolay bir his veriyor. I-PACE’de arka yolcular da unutulmuyor.

Kaliteli genişletilmiş deri, rahat koltuklar, USB bağlantı noktaları, bardak tutucular ve havalandırma delikleri ile tam lüks muamele. Tek sorun, orta koltuktaki yolcunun ayaklarında bir aktarma organları tüneli çıkıntısı ile pazarlık etmesi gerektiği ve bir EV’de tünelin neden gerekli olduğundan da aslında emin değiliz. Arka bagaj 656 litre depolama alanı sunuyor. Ayrıca arka koltukları 40:20:40 oranında katlayarak boyutunu 1453 litreye kadar çıkarmanız mümkün. En önemli teknolojilerden bazıları; ileri ve geri çarpışma azaltma, şeritte kalma yardımı ve kalkış uyarısı, subwoofer’lı 11 hoparlörlü mükemmel bir ses sistemi, kablosuz hotspot, 19 inç alaşımlar, uzaktan çalıştırma ile çift bölgeli klima kontrolü, seçilebilir sürüş modları.

Yazar | Gökçer ALP

Diğer Haberler

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den bu yana Ford Otosan tarafından...

Hyundai, IONIQ Ormanı Projesi ile 1 Milyon Ağaç Dikti

Hyundai Motor Grubu, IONIQ Ormanı girişiminin 10. yıl dönümünü ve dünya genelinde dikilen 1 milyon ağaç kilometre taşını kutluyor. Bu önemli gelişmeleri taçlandırmak için...

Land Rover Özel Asistan Hizmeti Defender ve Discovery Müşterilerine

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Range Rover, Defender ve Discovery markaları için geliştirilen Land Rover Türkiye mobil uygulaması, ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yolculuğunda...

DS7 ve DS4 modellerinde ayrıcalıklı finansman

DS Automobiles, ağustos ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor. Bu kapsamda, benzersiz uzmanlığın yüksek...

Citroen özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini ağustos ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep yetkili satıcılarına getirenler, Avenger ve...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...