Test Sürüşü: JAGUAR I-PACE EV400 AWD

®
Çok Okunanlar

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor. Sportif karakterini korurken malzemeleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis...

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun süre iyi çalışması için...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve...

J aguar’ın Tesla’ya meydan okuyan, tamamen elektrikli, performans lüks SUV aracı. Elektrikli motorları ve kusursuza yakın ağırlık dağıtımıyla 696 Nm seviyesinde anında tork ve spor otomobillere özgü çeviklik sunabiliyor. 0.29Cd’lik düşük sürtünme katsayısı ile şık ve son derece aerodinamik bir tasarıma sahip olan Tamamen Elektrikli Jaguar I‑PACE,maksimum menzil ve denge için verimlilik sağlayacak şekilde yaratılmış.

Jaguar I-PACE akıcı bel çizgisi, motor kapağının etkileyici biçimi ve karakteristik arka bölümü sayesinde her açıdan heyecan verici olduğu kesin. Jaguar I-PACE, teknolojik ve geniş bir iç hacim sunarken; İç tasarım, yenilikçi özellikleri ve akıcı çizgileriyle yalın bir tasarım eşlik ediyor. Elektrikli motor, yapısı gereği araç içinde daha geniş bir alan yaratılmış. Jaguar I-PACE’in iç tasarımı tarafından sunulan konfor ile daha fazla kendinizi özgür hissedebiliyorsunuz.

Yeni dokunmatik Pivi Pro haber/eğlence sistemi tüm önemli haber/eğlence bilgilerini tek bir bakışta görebilmenizi sağlamış. Akıllı telefonunuzdan ilham alan sistem bir o kadar sezgisel. Hızlanma (saniye) 0-100 km/sa sadece 4.8 saniye. Jaguar, I-PACE’in dış tasarımını değiştirmedi çünkü hala harika görünüyor. 2019’da Yılın Dünya Otomobil Tasarımını kazanan tasarımın ta kendisi. Bu pürüzsüz ve agresif ön uç, her modern model gibi zarafet ve performansı aktarmada hala liderliği elinde tutuyor.

Zıtlık ve incelik, kontrast oluşturan siyah öğeler, markaya ait çıkıntılı su birikintisi lambaları ve kilitlendiğinde veya sürüş sırasında gövdeye giren gömme kapı kolları ile arkaya doğru farklı şekillerde açılıyor. Arkada ise Jaguar logosu, geniş arka farlar ve daha düz arka cam eğimi, XE ve XF kardeşleri gibi görünmesini sağlıyor.

Dört tekerlekten çekişli olmasına rağmen, genel şekli, dik, üstten ağır bir SUV’dan daha çok yerden yüksek bir hatcback aracı ortaya çıkarıyor. İç tarafta, etrafınızdaki kırpılmış yok edilmiş metal alanlar, bol miktarda deri ve yüksek çözünürlüklü ekranlarla kesinlikle bir lüks duygusu yaşarsınız. Hatta klima kontrollerine kadar. İki düğmenin kendi ekranları vardır ve düğmeyi itip çekmek size farklı ayarları değiştirmenizi sağlar. Çok havalı. Kabinin bir başka harika yönü de, büyük bir SUV’den farklı olmayan, elde ettiğiniz mutlak pratiklik ve alan. Ön koltuk yükseklikleri hafifçe yükseltilmiştir, bu nedenle bir SUV kadar geniş ve binip inmesi kolay bir his veriyor. I-PACE’de arka yolcular da unutulmuyor.

Kaliteli genişletilmiş deri, rahat koltuklar, USB bağlantı noktaları, bardak tutucular ve havalandırma delikleri ile tam lüks muamele. Tek sorun, orta koltuktaki yolcunun ayaklarında bir aktarma organları tüneli çıkıntısı ile pazarlık etmesi gerektiği ve bir EV’de tünelin neden gerekli olduğundan da aslında emin değiliz. Arka bagaj 656 litre depolama alanı sunuyor. Ayrıca arka koltukları 40:20:40 oranında katlayarak boyutunu 1453 litreye kadar çıkarmanız mümkün. En önemli teknolojilerden bazıları; ileri ve geri çarpışma azaltma, şeritte kalma yardımı ve kalkış uyarısı, subwoofer’lı 11 hoparlörlü mükemmel bir ses sistemi, kablosuz hotspot, 19 inç alaşımlar, uzaktan çalıştırma ile çift bölgeli klima kontrolü, seçilebilir sürüş modları.

Yazar | Gökçer ALP

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior, tutkularınızı uyandıracak ve aşkı yeniden keşfetmenizi sağlayacak. İleri teknolojisi,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...