Test Sürüşü: JAGUAR I-PACE EV400 AWD

®
Çok Okunanlar

Türkiye Pist Şampiyonası İstanbul Park Yarışında Texaco Team AMS

15-16-17 Ağustos tarihlerinde gerçekleşen Türkiye Pist Şampiyonası 2 ayak yarışları Maksi ve Süper olmak üzere 2 farklı grupta gerçekleşti....

Opel’in Yeni Vizyonunu Yansıtan Konsept Otomobili

Opel, 8-14 Eylül tarihleri arasında Münih’te düzenlenecek olan IAA Mobility 2025’te tanıtımını gerçekleştireceği yeni konsept otomobiline ait ilk ön...

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217...

J aguar’ın Tesla’ya meydan okuyan, tamamen elektrikli, performans lüks SUV aracı. Elektrikli motorları ve kusursuza yakın ağırlık dağıtımıyla 696 Nm seviyesinde anında tork ve spor otomobillere özgü çeviklik sunabiliyor. 0.29Cd’lik düşük sürtünme katsayısı ile şık ve son derece aerodinamik bir tasarıma sahip olan Tamamen Elektrikli Jaguar I‑PACE,maksimum menzil ve denge için verimlilik sağlayacak şekilde yaratılmış.

Jaguar I-PACE akıcı bel çizgisi, motor kapağının etkileyici biçimi ve karakteristik arka bölümü sayesinde her açıdan heyecan verici olduğu kesin. Jaguar I-PACE, teknolojik ve geniş bir iç hacim sunarken; İç tasarım, yenilikçi özellikleri ve akıcı çizgileriyle yalın bir tasarım eşlik ediyor. Elektrikli motor, yapısı gereği araç içinde daha geniş bir alan yaratılmış. Jaguar I-PACE’in iç tasarımı tarafından sunulan konfor ile daha fazla kendinizi özgür hissedebiliyorsunuz.

Yeni dokunmatik Pivi Pro haber/eğlence sistemi tüm önemli haber/eğlence bilgilerini tek bir bakışta görebilmenizi sağlamış. Akıllı telefonunuzdan ilham alan sistem bir o kadar sezgisel. Hızlanma (saniye) 0-100 km/sa sadece 4.8 saniye. Jaguar, I-PACE’in dış tasarımını değiştirmedi çünkü hala harika görünüyor. 2019’da Yılın Dünya Otomobil Tasarımını kazanan tasarımın ta kendisi. Bu pürüzsüz ve agresif ön uç, her modern model gibi zarafet ve performansı aktarmada hala liderliği elinde tutuyor.

Zıtlık ve incelik, kontrast oluşturan siyah öğeler, markaya ait çıkıntılı su birikintisi lambaları ve kilitlendiğinde veya sürüş sırasında gövdeye giren gömme kapı kolları ile arkaya doğru farklı şekillerde açılıyor. Arkada ise Jaguar logosu, geniş arka farlar ve daha düz arka cam eğimi, XE ve XF kardeşleri gibi görünmesini sağlıyor.

Dört tekerlekten çekişli olmasına rağmen, genel şekli, dik, üstten ağır bir SUV’dan daha çok yerden yüksek bir hatcback aracı ortaya çıkarıyor. İç tarafta, etrafınızdaki kırpılmış yok edilmiş metal alanlar, bol miktarda deri ve yüksek çözünürlüklü ekranlarla kesinlikle bir lüks duygusu yaşarsınız. Hatta klima kontrollerine kadar. İki düğmenin kendi ekranları vardır ve düğmeyi itip çekmek size farklı ayarları değiştirmenizi sağlar. Çok havalı. Kabinin bir başka harika yönü de, büyük bir SUV’den farklı olmayan, elde ettiğiniz mutlak pratiklik ve alan. Ön koltuk yükseklikleri hafifçe yükseltilmiştir, bu nedenle bir SUV kadar geniş ve binip inmesi kolay bir his veriyor. I-PACE’de arka yolcular da unutulmuyor.

Kaliteli genişletilmiş deri, rahat koltuklar, USB bağlantı noktaları, bardak tutucular ve havalandırma delikleri ile tam lüks muamele. Tek sorun, orta koltuktaki yolcunun ayaklarında bir aktarma organları tüneli çıkıntısı ile pazarlık etmesi gerektiği ve bir EV’de tünelin neden gerekli olduğundan da aslında emin değiliz. Arka bagaj 656 litre depolama alanı sunuyor. Ayrıca arka koltukları 40:20:40 oranında katlayarak boyutunu 1453 litreye kadar çıkarmanız mümkün. En önemli teknolojilerden bazıları; ileri ve geri çarpışma azaltma, şeritte kalma yardımı ve kalkış uyarısı, subwoofer’lı 11 hoparlörlü mükemmel bir ses sistemi, kablosuz hotspot, 19 inç alaşımlar, uzaktan çalıştırma ile çift bölgeli klima kontrolü, seçilebilir sürüş modları.

Yazar | Gökçer ALP

Diğer Haberler

1996 Ferrari F50 GT1 “En İyi Otomobil” ödülüne layık görüldü

Monterey Otomobil Haftası’nın en prestijli etkinliği; dünyanın önde gelen üreticileri ve butik tasarımcılarının imzasını taşıyan birçok özel lansmana, sayısız motor sporları efsanesine ve 200’ün...

Hibrit SUV’da artış dikkat çekiyor

2015'te yalnızca 565 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil sayısı, haziranda 250 bin barajını aştı. Temmuz 2024'te 131 bin 217 olan trafiğe kayıtlı elektrikli otomobil...

Türkiye Pist Şampiyonası İstanbul Park Yarışında Texaco Team AMS

15-16-17 Ağustos tarihlerinde gerçekleşen Türkiye Pist Şampiyonası 2 ayak yarışları Maksi ve Süper olmak üzere 2 farklı grupta gerçekleşti. Yarışlar sonunda Texaco Team AMS...

Opel’in Yeni Vizyonunu Yansıtan Konsept Otomobili

Opel, 8-14 Eylül tarihleri arasında Münih’te düzenlenecek olan IAA Mobility 2025’te tanıtımını gerçekleştireceği yeni konsept otomobiline ait ilk ön görselleri yayımladı. Konsept otomobilin paylaşılan...

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...

CUPRA, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modellerin yanı sıra ürün yelpazesinde daha fazla teklife ek olarak onayladı

CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modelleri onayladı

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...