TEMSA, satış sonrası hizmetleriyle ‘her yolda’ müşterisinin yanında

®
Çok Okunanlar

1 Milyon Adetten Fazla Araç Satışı

Chery Ocak-Mayıs Döneminde 1 Milyon Adetten Fazla Araç Satışına İmza Attı!  Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, ilk 5 aylık...

Nissan Türkiye “Babalar Günü” etkinlikleri

Nissan Türkiye, babalar gününe özel yetkili satıcılarının düzenleyeceği aktivasyonlarla babalar otomobil tutkusunun devam edeceği giden tüm babalar ve çocuklarını...

Bilal Gümüşsoy Atandı…

Türkiye'de yaklaşık 1200 istasyonunda her gün 1 milyondan fazla misafiri ağırlayan Shell&Turcas'ın Tedarik Zinciri Direktörlüğü ve İcra Kurulu Ü yeliği'ne Bilal...

Türkiye’de elektrikli araçlar için şarj haritası hızla genişliyor

Enerji dönüşümü politikaları, devlet teşvikleri ve otomobil üreticilerinin model çeşitliliğini artırmasıyla, Türkiye yollarında elektrikli araç sayısında kayda değer artış...

MG’nin Benzersiz EXE181 Konsepti iF Design Awards

MG, markanın asil ve sportif ruhunu yansıtan modelleriyle dikkat çekiyor. Bu paralelde, iddialı konsept otomobili MG EXE181, en prestijli...

Petrol fiyatlarının 50 doların altına gerileyebileceği öngörülüyor

Petrol İhraç Eden Ülkeler Örgütü (OPEC) ve OPEC dışı bazı üretici ülkelerden oluşan OPEC+ grubu üyelerinin petrol üretimini artırma...

AllSeason-Grip 2 Çok Yakında Yollarda

1985 yılından bu yana bir Continental markası olan Avusturya menşeli köklü marka Semperit, ilk dört mevsim lastiğini piyasaya çıkarmasının...

Satış sonrası hizmetler ağını genişleten TEMSA, 2023 yılında Türkiye ile birlikte toplam 7 farklı ülkede yeni servis noktasını bünyesine kattı.

Son yıllarda attığı adımlarla Türkiye’de ve dünyada araç parkını hızla genişleten TEMSA, bir yandan da satış sonrası hizmetler alanındaki yetkinliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye’de sahip olduğu 65 farklı yetkili servis noktasıyla, bu alanda sektörün önde gelen oyuncuları arasında yer alan TEMSA, bünyesine kattığı yeni servis noktalarıyla da bu alandaki büyümesini sürdürüyor.

Geçtiğimiz yıl içerisinde, müşterilerine daha kaliteli hizmet sunabilmek için İstanbul ve İzmir’de, Mapar ve Karsal servislerini faaliyet sokan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler, ayrıca hali hazırda otobüs tarafına hizmet veren Kocaeli’ndeki Öz İkizler servisini de Fuso Canter araçlarına da hizmet verecek şekilde yurt içi servis ağına entegre etti. Bunun yanında aralarında İngiltere, Belçika ve Almanya gibi gelişmiş ekonomilerin de bulunduğu toplam 6 ülkede, 7 yeni servis noktasını bünyesine kattı. Böylece TEMSA, 2023 yılında 7 farklı ülkede servis noktası açmış oldu.

“HER ZAMAN VE HER YOLDA MÜŞTERİMİZİN YANINDAYIZ”

TEMSA’nın satış sonrası hizmetler alanında ortaya koyduğu başarılar ve gelecek dönem yol haritası, geçtiğimiz günlerde İstanbul’da düzenlenen TEMSA Yetkili Servisler Toplantısı’nda masaya yatırıldı. “Her Zaman Her Yolda Birlikteyiz” temasıyla gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanında 60’a yakın yetkili TEMSA servisinin katıldığı etkinlikte, satış sonrası hizmetler iş biriminin 2024 stratejileri de belirlenerek katılımcılarla paylaşıldı. Organizasyonda konuşan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Önder Göker, “TEMSA’nın son yıllardaki başarısının altında yatan en önemli unsur, müşterisi, bayisi, tedarikçisi, servisiyle bir arada olması. TEMSA deneyimini bir bütün olarak sunması. ‘Her Zaman Her Yolda Birlikteyiz’ söylemimizin altında yatan yaklaşım da bu. Müşteri odaklı bir şirket olmak sadece müşterinin bizlerden talep ettiği araçları doğru pazarlara sunmakla açıklanamaz. Bu araçların üretimi ve satışı aslında değer zincirinin ilk ayağı. Ama zincir burada bitmiyor. Satış sonrası hizmetler, bu değerin sürdürülebilir olması, müşterinin bizlere güveni için vazgeçilmez bir unsur. Bizim devreye girdiğimiz nokta, aslında müşterinin bize en çok ihtiyaç duyduğu nokta. Biz burada müşterimizin yanında olarak, aslında ona şunu söylüyoruz: ‘Biz en zor zamanında bile buradayız, her zaman ve her yolda senin yanındayız.’ Müşteriyi bunu hissettirebilmek, ona bu güveni sunabilmek, bugünün dünyasında değer odaklı düşüncenin de en önemli göstergesi” dedi.

GÜÇLÜ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜMEMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ

TEMSA’nın 2023 yılında ihracat rekoru kırdığını hatırlatan Önder Göker, küresel ayak izlerini satış sonrası hizmetler alanında attıkları adımlarla da güçlendirdiklerinin altını çizerken, “TEMSA’nın global marka değerini güçlendirmek adına, Yurtdışı Çağrı Merkezi hizmetimizi 27 farklı dil seçeneğiyle faaliyete geçirdik. Yenilenen TEMSA Yol Yardım hizmeti ile Avrupa’da TEMSA’nın Satış Sonrası Hizmetleri’nin kalitesini ortaya koyduk. Hem bünyemize kattığımız yeni servis noktalarıyla hem de yeni proje ve uygulamalarımızla güçlü ve sürdürülebilir büyümemize devam ediyoruz. Gelecek dönemde de bu büyümemizi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma

Renault Symbioz ve Captur 2026 model yılı için yeni güç aktarma organlarıyla güncellendi Renault SUV ürün gamında 2026 model yılı için bir dizi güncelleme yapıldı....

Volvo Cars, SSAB ile geri dönüştürülmüş çelik anlaşması imzaladı

Volvo Cars, 2025'ten itibaren yüksek kaliteli, geri dönüştürülmüş ve sıfıra yakın emisyonlu çelik tedariki için İsveçli çelik firması SSAB ile yeni bir anlaşma imzaladı....

Chery’nin Ücretsiz Yaz Kontrolü Kampanyası

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,üstün satış sonrası hizmetleri ile Türk kullanıcılara ayrıcalıklı hizmetler sunmaya devam ediyor. Bu kapsamda Chery, Türkiye çapındaki 51Yetkili Servis...

Xiaomi SU7 Ultra Nürburgring’de Rekor

Xiaomi SU7 Ultra, Nürburgring Nordschleife pistinde 7:04.957 dakikalık tur süresiyle elektrikli üst segment araçlar kategorisinde yeni bir rekora imza attı. Xiaomi EV, bu başarıyı...

WRC3 yarışmasında 4.’lüğe yükseldi

Türkiye rallisinde genç şampiyonluk unvanını kazanan Kerem Kazaz, 2025 FIA Dünya Ralli Şampiyonası 6. yarışı olan İtalya Sardunya Rallisi'ndeki performansı ile WRC3 Dünya Ralli Şampiyonası'nda...

Yandex Türkiye, Maps’i Daha Gerçekçi ve Kullanışlı

Yandex Haritalar, Türkiye'nin dinamik şehir dokusuna uyum sağlayan bir dizi yeniliğiyle geliyor. Daha net, daha prosedürlü ve kullanıcı dostu hale gelen uygulama; ülkeler, yayalar,...

Nissan Türkiye “Babalar Günü” etkinlikleri

Nissan Türkiye, babalar gününe özel yetkili satıcılarının düzenleyeceği aktivasyonlarla babalar otomobil tutkusunun devam edeceği giden tüm babalar ve çocuklarını Nissan deneyimi için test sürüşüne...