TEMSA, satış sonrası hizmetleriyle ‘her yolda’ müşterisinin yanında

®
Çok Okunanlar

Phinia, SEM’in Stratejik Satın Alımını Tamamladı

20 ülkedeki 44 noktada yaklaşık 13 bin çalışanıyla birinci sınıf yakıt ve elektrik sistemleri, satış sonrası ürünler ve çözümlerde...

Toyota 4-16 Ağustos tarihleri arasında planlı bakım üretime ara…

Yüksek kalite ve ileri üretim teknolojilerini esas alan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye(TMMT), 4-16 Ağustos tarihleri arasında, planlı bakım ve...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini...

DS7 ve DS4 modellerinde ayrıcalıklı finansman

DS Automobiles, ağustos ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor....

Otokar’ı yüzde 18,2’lik yükselişle Anadolu Isuzu, yüzde 17,6’lık artışla Tofaş izledi

Borsa İstanbul'da işlem gören otomotiv şirketleri arasında geçen ay Otokar, yüzde 34,8 ile hisseleri en çok değerlenen otomotiv şirketi...

Brisa, ikinci çeyrek finansal sonuçlarını açıkladı

Brisa, güçlü markaları ve ürün portföyü ile premium segmentte büyüme kaydetti Brisa, 2025 yılının ikinci çeyreğinde katma değerli ve kâr...

Türkiye’de elektrikli otomobil satışı ilk kez 100 bini aştı

Otomotiv Distribütörleri ve Mobilite Derneği (ODMD) verilerinden derlediği bilgilere göre, otomobil satışları bu yılın ocak-temmuz döneminde geçen yılın aynı...

Satış sonrası hizmetler ağını genişleten TEMSA, 2023 yılında Türkiye ile birlikte toplam 7 farklı ülkede yeni servis noktasını bünyesine kattı.

Son yıllarda attığı adımlarla Türkiye’de ve dünyada araç parkını hızla genişleten TEMSA, bir yandan da satış sonrası hizmetler alanındaki yetkinliklerini güçlendirmeye devam ediyor. Türkiye’de sahip olduğu 65 farklı yetkili servis noktasıyla, bu alanda sektörün önde gelen oyuncuları arasında yer alan TEMSA, bünyesine kattığı yeni servis noktalarıyla da bu alandaki büyümesini sürdürüyor.

Geçtiğimiz yıl içerisinde, müşterilerine daha kaliteli hizmet sunabilmek için İstanbul ve İzmir’de, Mapar ve Karsal servislerini faaliyet sokan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler, ayrıca hali hazırda otobüs tarafına hizmet veren Kocaeli’ndeki Öz İkizler servisini de Fuso Canter araçlarına da hizmet verecek şekilde yurt içi servis ağına entegre etti. Bunun yanında aralarında İngiltere, Belçika ve Almanya gibi gelişmiş ekonomilerin de bulunduğu toplam 6 ülkede, 7 yeni servis noktasını bünyesine kattı. Böylece TEMSA, 2023 yılında 7 farklı ülkede servis noktası açmış oldu.

“HER ZAMAN VE HER YOLDA MÜŞTERİMİZİN YANINDAYIZ”

TEMSA’nın satış sonrası hizmetler alanında ortaya koyduğu başarılar ve gelecek dönem yol haritası, geçtiğimiz günlerde İstanbul’da düzenlenen TEMSA Yetkili Servisler Toplantısı’nda masaya yatırıldı. “Her Zaman Her Yolda Birlikteyiz” temasıyla gerçekleştirilen ve Türkiye’nin dört bir yanında 60’a yakın yetkili TEMSA servisinin katıldığı etkinlikte, satış sonrası hizmetler iş biriminin 2024 stratejileri de belirlenerek katılımcılarla paylaşıldı. Organizasyonda konuşan TEMSA Satış Sonrası Hizmetler Genel Müdür Yardımcısı Önder Göker, “TEMSA’nın son yıllardaki başarısının altında yatan en önemli unsur, müşterisi, bayisi, tedarikçisi, servisiyle bir arada olması. TEMSA deneyimini bir bütün olarak sunması. ‘Her Zaman Her Yolda Birlikteyiz’ söylemimizin altında yatan yaklaşım da bu. Müşteri odaklı bir şirket olmak sadece müşterinin bizlerden talep ettiği araçları doğru pazarlara sunmakla açıklanamaz. Bu araçların üretimi ve satışı aslında değer zincirinin ilk ayağı. Ama zincir burada bitmiyor. Satış sonrası hizmetler, bu değerin sürdürülebilir olması, müşterinin bizlere güveni için vazgeçilmez bir unsur. Bizim devreye girdiğimiz nokta, aslında müşterinin bize en çok ihtiyaç duyduğu nokta. Biz burada müşterimizin yanında olarak, aslında ona şunu söylüyoruz: ‘Biz en zor zamanında bile buradayız, her zaman ve her yolda senin yanındayız.’ Müşteriyi bunu hissettirebilmek, ona bu güveni sunabilmek, bugünün dünyasında değer odaklı düşüncenin de en önemli göstergesi” dedi.

GÜÇLÜ VE SÜRDÜRÜLEBİLİR BÜYÜMEMİZİ SÜRDÜRECEĞİZ

TEMSA’nın 2023 yılında ihracat rekoru kırdığını hatırlatan Önder Göker, küresel ayak izlerini satış sonrası hizmetler alanında attıkları adımlarla da güçlendirdiklerinin altını çizerken, “TEMSA’nın global marka değerini güçlendirmek adına, Yurtdışı Çağrı Merkezi hizmetimizi 27 farklı dil seçeneğiyle faaliyete geçirdik. Yenilenen TEMSA Yol Yardım hizmeti ile Avrupa’da TEMSA’nın Satış Sonrası Hizmetleri’nin kalitesini ortaya koyduk. Hem bünyemize kattığımız yeni servis noktalarıyla hem de yeni proje ve uygulamalarımızla güçlü ve sürdürülebilir büyümemize devam ediyoruz. Gelecek dönemde de bu büyümemizi sürdüreceğiz” ifadelerini kullandı.

Diğer Haberler

Ford Transit’in 60 Yıllık Serüveni

9 Ağustos 1965’te üretim hattından indirilen ilk efsanevi Ford Transit’in üzerinden tam 31 milyon 536 bin dakika geçti. 1967’den bu yana Ford Otosan tarafından...

Hyundai, IONIQ Ormanı Projesi ile 1 Milyon Ağaç Dikti

Hyundai Motor Grubu, IONIQ Ormanı girişiminin 10. yıl dönümünü ve dünya genelinde dikilen 1 milyon ağaç kilometre taşını kutluyor. Bu önemli gelişmeleri taçlandırmak için...

Land Rover Özel Asistan Hizmeti Defender ve Discovery Müşterilerine

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği Range Rover, Defender ve Discovery markaları için geliştirilen Land Rover Türkiye mobil uygulaması, ayrıcalıklı ve kişiselleştirilmiş müşteri deneyimi yolculuğunda...

DS7 ve DS4 modellerinde ayrıcalıklı finansman

DS Automobiles, ağustos ayında Fransız lüksünü seyahat sanatıyla buluşturan DS 7 ve DS 4 modellerinde ayrıcalıklı finansman modelleri sunuyor. Bu kapsamda, benzersiz uzmanlığın yüksek...

Citroen özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor

Citroën, üstün konforlu ve gelişmiş teknolojiye sahip modellerini ağustos ayında da birbirinden özel kredi koşulları ve fiyat teklifleriyle sunuyor. Bu kapsamda; sıfır emisyonlu mobilitenin...

Macera ve Özgürlüğün Markası Jeep Ağustos Fırsatları

Jeep, ağustos ayında yeni bir otomobil sahibi olmak isteyenlere cazip satın alım fırsatları sunuyor. Bu kapsamda, mevcut araçlarını Jeep yetkili satıcılarına getirenler, Avenger ve...

Otokar Testleri Başarıyla Geçen İlk Otonom Türk Aracı Oldu

OTOKAR'IN OTONOM e-CENTRO'SU, TÜV RHEINLAND TESTLERİNİ BAŞARIYLA GEÇTİ  Koç Topluluğu şirketlerinden Otokar'ın tamamen kendi mühendislik ve yazılım gücüyle geliştirdiği Otonom e-Centro, Macaristan'da TÜV Rheinland tarafından gerçekleştirilen...