Taşımacılık Dijitalleşiyor…

®
Çok Okunanlar

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye...

Opel En Hızlı Elektrikli Modelini Tanıttı

Elektrikli Opel’lerin En Hızlısı Yeni Mokka GSE İlk Kez Sahneye Çıktı! Alman otomobil üreticisi Opel’in iddialı SUV modeli Mokka, özel...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

BATI Innovative Logistics başarılı bir şekilde geride bıraktığı 2022 sonrası hız kesmeden 2023 yılı hedefleri özelinde çalışmalarına ediyor. Gündeminde uluslararası alanda adından söz ettirmek, Almanya, İtalya ve Amerika ofislerinden sonra Avrupa ofis sayısını artırmak olan marka dijitalleşme üzerine de büyük yatırımlar yapıyor. Türkiye’de toplam 10 şube ve üç depoya sahip olan BATI Innovative Logistics, Avrupa ve ABD pazarı başta olmak üzere express kargo taşımacılığı ile Ortadoğu’da Pazar lideri olarak hizmetlerine devam ediyor. 

 

BATI Innovative Logistics, İzmir, Mersin, Şanlıurfa, Bursa, İzmit, Gaziantep, İskenderun, İST Havalimanı, Ankara, Çanakkale Limanı, Derince’de toplam 10 şube ve üç depoya sahip bir şirket. Uluslararası alanda faaliyetlerini uzun yıllardır sürdüren şirket, şu anda Avrupa ve ABD pazarı başta olmak üzere ekspres kargo taşımacılığı ile Ortadoğu’da pazar lideri olarak hizmetlerine devam ediyor. Almanya’da Perishable (bozulabilir kargo) taşımalığını gerçekleştiriyor, İtalya’da yaptığı RORO ve proje taşımacılıklarıyla da hedef pazarlarda büyüyor. BATI Innovative Logistics Uluslararası Satış Direktörü Kaan Aydın, geçtiğimiz yıl İtalya, Almanya ve ABD’de ofisler açtıklarını söylüyor. Almanya, İtalya ve ABD ofislerinden sonra Avrupa’da ofis sayısı arttıracaklarını ifade eden Aydın, “Uluslararası alanda müşteri sayımızı artırmak ve yeni navlun servisleri eklemek için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Taşımacılık hizmetlerimizin kalitesini artıracak teknoloji odaklı yatırımlarımıza devam ediyoruz. Başta kendi yazılımımız olan My BATI kargo takip uygulamamızı geliştirmek olmak üzere teknoloji alanında kendimizi geliştirerek lojistik hizmeti veren kuruluşlar arasında teknolojik bir lojistik şirketi olarak anılmayı planlıyoruz” diyor. Gündeminde uluslararası alanda adından söz ettirmek ve Almanya, İtalya ve Amerika ofislerinden sonra Avrupa ofis sayısını artırmak olan marka aynı zamanda dijitalleşme üzerine de büyük yatırımlar yapıyor.

Taşımacılık Dijitalleşiyor!

Dijital dünyaya ayak uydurmak ve yatırım yapmak günümüzde sektörel anlamda atılabilecek en önemli adımlardan birisi. Performansını artırmak isteyen her kuruluş artık dijital dönüşümü göz ardı edemez diyen BATI Innovative Logistics Uluslararası Satış Direktörü Kaan Aydın, “biz BATI olarak odağımızı değişim ve dönüşüme yönlendirirken taşımacılık süreçlerinin tamamını dijitalize ediyoruz” diyor. Bu sayede müşterilerinin daha hızlı fiyat teklifi almalarına destek olduklarını ve gönderilerin daha hızlı planlanabilmesini sağladıklarının altını çizen Aydın, kullandıkları dijital sistem ile farklılaştıklarını, müşterilerini evrak ve kâğıt yükünden kurtarmakla birlikte hızı da çalışma sistemlerine entegre ettiklerini aktarıyor. Dijitalleşmenin yanı sıra daha kaliteli hizmet verebilmek için nitelikli çalışan sayısını da artıran BATI Innovative Logistics 2023 yılında da dijitalleşme yatırımlarına devam edeceğini açıklıyor.

MY BATI Uygulamasıyla Kendi Yazılımını Kullanan Sayılı Şirketler Arasında 

 MY BATI kargo takip uygulamasıyla müşterilerinin kargolarını takip etmelerine olanak sağlayan BATI Innovative Logistics bu sayede geleneksel takip yöntemlerinden farklılaşıyor ve müşterileri kargolarının nerede olduğunu, ne zaman ilgili noktaya ulaşacağını kolaylıkla görüntüleyebiliyor. Kovid-19 dünya tarihinde birçok gelişmeyi ters yüz ederken, Batı Innovative Logistics olarak biz kendi yazılımımızı kullanıyor ve verilerimizi bu şekilde depoluyoruz açıklamasında bulunan Kaan Aydın, “sistemimiz sayesinde uzaktan çalışma modeline hızlıca ayak uydurabilen ve sağlıklı bir şekilde yürütebilen şirketler arasında kendimizi ilk sıralarda görüyoruz. Pek çok alanda yapılan dijitalleşmenin bir ucu mutlaka tedarik zincirine bağlanıyor. Lojistikte dijital dönüşüm içerisinde çok fazla konu başlığı var. Biz bu konu başlıklarından başta takip sistemi olmak üzere gümrük ve diğer süreçlerde de evrakları basılı olarak depolamak yerine dijital kanallarla iletilebilecek bir formda süreçlerimize devam ediyoruz. Dijital yeniliklerin yanı sıra çalışanlarımız için çalışma koşullarımızı de yeniden şekillendirdiğimiz bir sürece imza attık. Pandemi ile artan evden çalışma modelinde biz de mesai saatlerimizde ve hafta bir gün evden çalışma modelimizle iş süreçlerimizde bir yeniliğe gittik. Ofis ortamında hijyen kurallarına ekstra özen gösterirken yapılan yeni düzenlemelerle aynı ortamda çalışan kişi sayısını da dengede tutabiliyoruz” diyor.

Diğer Haberler

Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelir

Stellantis2025’in İlk Yarısına İlişkin Finansal Sonuçlarını Açıkladı! Yılın İlk Yarısını 74,3 Milyar Euro’luk Net Gelirle Kapatan Stellantis Kârlı Büyümeye Odaklandı! Stellantis Dış Kaynaklı Olumsuzluklara Rağmen...

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis…

Alfa Romeo 2025 Hopman Kupası’nda Tenis Kortlarını İtalyan Ruhuyla Renklendirdi Tarzın ve tutkunun markasıAlfa Romeo,temmuz ayındadüzenlenen tarihi uluslararası karma tenis takımlarıturnuvası “2025 Hopman Kupası Otomotiv...

Winter Command ve Winter Command Cargo lastik serileri

Türkiye'ye özel ürün portföyünü genişletmeye devam eden Goodyear, Winter Command ve Winter Command Cargo olmak üzere iki yeni lastik serisi ile hem binek hem...

Tata Motors Iveco Group satın alım anlaşması açıklamalar

Ticari araçlar ve mobilite sektöründe Avrupa lideri olan Iveco Group N.V. (EXM: IVG) ile küresel otomotiv devi Tata Motors Limited (NSE: TATAMOTORS), sektörde güçlü...

Mercedes-Benz Sprinter 30 yaşında

Mercedes-Benz Hafif Ticari Araçlar, 30 yıl önce Sprinter ile büyük panelvan araçlar kategorisinin sembolü haline gelecek aracı tanıttı. Mercedes-Benz Sprinter o zamandan bugüne, farklı...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme yaşanıyor. Veriler, SHS Süper Hibrit...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal Şekillendirme Elemanı Mesleğinde Nitelikli İşgücü...