Taşımacılık Dijitalleşiyor…

®
Çok Okunanlar

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de...

Otokar’dan Premium Pick-up: Tunland V9

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar, hızlı bir başlangıç yaptığı pick-up pazarındaki başarısını, ailenin yeni üyesi Foton Tunland V9 ile...

Otokar ve Daimler Buses Üretim Anlaşması İmzaladı

Türkiye'nin öncü otomotiv üreticisi Otokar ve dünya çapında önde gelen otobüs üreticilerinden biri olan Daimler Buses, Mercedes-Benz Conecto otobüslerinin...

Wat Mobilite ve Beefull Teknoloji, Roaming İş Birliği Sahada

WAT ve Beefull, kullanıcılara tek uygulamada elektrikli araç şarj istasyonlarına erişim imkanı sunuyor... Beefull Teknoloji ve WAT Mobilite, elektrikli araç...

OMODA 7 Tasarımı ve İleri Teknolojileriyle

Yenilikçi tasarım diline sahip modelleri ile kısa sürede dikkatleri üzerine çeken OMODA, yeni D-SUV modeli OMODA 7’de en ileri...

Chery Grubu Ağustos Ayında 243 Bin Adetlik Rekor Satışa İmza Attı

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery, küresel ölçekte satış ve ihracat başarılarına yenilerini eklemeye devam ediyor. Bu kapsamda Chery...

Avrupa lansmanları yapılan yeni modeller FORTHING S7 REEV

DONG FENG MOTOR BÜNYESİNDEKİ FORTHING YENİ MODELLERİNİN LANSMANLARI İLE 2025 MÜNİH AUTOSHOW’DA TÜM DİKKATLERİ ÜZERİNE ÇEKTİ Çin’in lider otomobil üreticilerinden...

BATI Innovative Logistics başarılı bir şekilde geride bıraktığı 2022 sonrası hız kesmeden 2023 yılı hedefleri özelinde çalışmalarına ediyor. Gündeminde uluslararası alanda adından söz ettirmek, Almanya, İtalya ve Amerika ofislerinden sonra Avrupa ofis sayısını artırmak olan marka dijitalleşme üzerine de büyük yatırımlar yapıyor. Türkiye’de toplam 10 şube ve üç depoya sahip olan BATI Innovative Logistics, Avrupa ve ABD pazarı başta olmak üzere express kargo taşımacılığı ile Ortadoğu’da Pazar lideri olarak hizmetlerine devam ediyor. 

 

BATI Innovative Logistics, İzmir, Mersin, Şanlıurfa, Bursa, İzmit, Gaziantep, İskenderun, İST Havalimanı, Ankara, Çanakkale Limanı, Derince’de toplam 10 şube ve üç depoya sahip bir şirket. Uluslararası alanda faaliyetlerini uzun yıllardır sürdüren şirket, şu anda Avrupa ve ABD pazarı başta olmak üzere ekspres kargo taşımacılığı ile Ortadoğu’da pazar lideri olarak hizmetlerine devam ediyor. Almanya’da Perishable (bozulabilir kargo) taşımalığını gerçekleştiriyor, İtalya’da yaptığı RORO ve proje taşımacılıklarıyla da hedef pazarlarda büyüyor. BATI Innovative Logistics Uluslararası Satış Direktörü Kaan Aydın, geçtiğimiz yıl İtalya, Almanya ve ABD’de ofisler açtıklarını söylüyor. Almanya, İtalya ve ABD ofislerinden sonra Avrupa’da ofis sayısı arttıracaklarını ifade eden Aydın, “Uluslararası alanda müşteri sayımızı artırmak ve yeni navlun servisleri eklemek için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Taşımacılık hizmetlerimizin kalitesini artıracak teknoloji odaklı yatırımlarımıza devam ediyoruz. Başta kendi yazılımımız olan My BATI kargo takip uygulamamızı geliştirmek olmak üzere teknoloji alanında kendimizi geliştirerek lojistik hizmeti veren kuruluşlar arasında teknolojik bir lojistik şirketi olarak anılmayı planlıyoruz” diyor. Gündeminde uluslararası alanda adından söz ettirmek ve Almanya, İtalya ve Amerika ofislerinden sonra Avrupa ofis sayısını artırmak olan marka aynı zamanda dijitalleşme üzerine de büyük yatırımlar yapıyor.

Taşımacılık Dijitalleşiyor!

Dijital dünyaya ayak uydurmak ve yatırım yapmak günümüzde sektörel anlamda atılabilecek en önemli adımlardan birisi. Performansını artırmak isteyen her kuruluş artık dijital dönüşümü göz ardı edemez diyen BATI Innovative Logistics Uluslararası Satış Direktörü Kaan Aydın, “biz BATI olarak odağımızı değişim ve dönüşüme yönlendirirken taşımacılık süreçlerinin tamamını dijitalize ediyoruz” diyor. Bu sayede müşterilerinin daha hızlı fiyat teklifi almalarına destek olduklarını ve gönderilerin daha hızlı planlanabilmesini sağladıklarının altını çizen Aydın, kullandıkları dijital sistem ile farklılaştıklarını, müşterilerini evrak ve kâğıt yükünden kurtarmakla birlikte hızı da çalışma sistemlerine entegre ettiklerini aktarıyor. Dijitalleşmenin yanı sıra daha kaliteli hizmet verebilmek için nitelikli çalışan sayısını da artıran BATI Innovative Logistics 2023 yılında da dijitalleşme yatırımlarına devam edeceğini açıklıyor.

MY BATI Uygulamasıyla Kendi Yazılımını Kullanan Sayılı Şirketler Arasında 

 MY BATI kargo takip uygulamasıyla müşterilerinin kargolarını takip etmelerine olanak sağlayan BATI Innovative Logistics bu sayede geleneksel takip yöntemlerinden farklılaşıyor ve müşterileri kargolarının nerede olduğunu, ne zaman ilgili noktaya ulaşacağını kolaylıkla görüntüleyebiliyor. Kovid-19 dünya tarihinde birçok gelişmeyi ters yüz ederken, Batı Innovative Logistics olarak biz kendi yazılımımızı kullanıyor ve verilerimizi bu şekilde depoluyoruz açıklamasında bulunan Kaan Aydın, “sistemimiz sayesinde uzaktan çalışma modeline hızlıca ayak uydurabilen ve sağlıklı bir şekilde yürütebilen şirketler arasında kendimizi ilk sıralarda görüyoruz. Pek çok alanda yapılan dijitalleşmenin bir ucu mutlaka tedarik zincirine bağlanıyor. Lojistikte dijital dönüşüm içerisinde çok fazla konu başlığı var. Biz bu konu başlıklarından başta takip sistemi olmak üzere gümrük ve diğer süreçlerde de evrakları basılı olarak depolamak yerine dijital kanallarla iletilebilecek bir formda süreçlerimize devam ediyoruz. Dijital yeniliklerin yanı sıra çalışanlarımız için çalışma koşullarımızı de yeniden şekillendirdiğimiz bir sürece imza attık. Pandemi ile artan evden çalışma modelinde biz de mesai saatlerimizde ve hafta bir gün evden çalışma modelimizle iş süreçlerimizde bir yeniliğe gittik. Ofis ortamında hijyen kurallarına ekstra özen gösterirken yapılan yeni düzenlemelerle aynı ortamda çalışan kişi sayısını da dengede tutabiliyoruz” diyor.

Diğer Haberler

Güney Kore, Hyundai fabrikası baskınında gözaltına alınan işçilerin serbest bırakılıp evlerine bırakacağını söyledi

Federal ve göçmenlik büroları geçen hafta Georgia'daki tesiste düzenlenen operasyonda yüzlerce Güney Koreli işçiyi tutukladı. Başkan Lee Jae Myung'un ofisi yaptığı açıklamada, Hyundai tesisine düzenlenen...

Rapora göre Chery Auto, 17 Eylül’de 18 milyar ABD doları hedef değerlemeyle halka arz planlıyor

Çin'in önde gelen otomobil üreticilerinden biri olan Auto, 140 milyar HKD (18 milyar ABD Doları) hedef değerlemeyle ilk halka arzına (IPO) 17 Eylül'de başlayacak. Şirket,...

Toyota, Dijital Ekran Sorununu Çözmek İçin Yaklaşık 591,000 Aracı Geri Çağırıyor

Toyota ve Lexus sahipleri için, 12.3 inçlik dijital gösterge paneli ekranlarında sorunlar yaşandı, yani kararabilir, bu açıkça oldukça büyük bir sorun olabilir ve şu...

Stellantis’in yakıt pompası sorunu nedeniyle 53.000’den fazla ABD aracını geri çağıracağını söyledi

Ulusal Karayolu Trafik Güvenliği İdaresi (NHTSA) Salı günü yaptığı açıklamada, Chrysler'in sahibi Stellantis'in yakıt pompasındaki bir sorun nedeniyle ABD'de 53.849 aracı geri çağırdığını ve...

Togg’un ikinci modeli T10F 1 milyon 860 bin TL satışa sunuldu

Togg’un ikinci modeli T10F satışa sunuldu... Türkiye’nin mobilite alanında hizmet veren küresel teknoloji markası Togg, ikinci akıllı cihazı T10F’i Türkiye’de siparişe açtı. Sadece Togg’un dijital...

Continental’den Avrupa Hareketlilik Haftası’nda Sürdürülebilir Mobilite Taahhüdü

Sürdürülebilir mobilitenin öncüsü Continental, Avrupa Hareketlilik Haftası’nda geleceğin şehirlerine ilham veriyor. Yenilenebilir ve geri dönüştürülmüş hammaddelerle geliştirilen lastikleri, ISCC PLUS sertifikalı üretim süreçleri ve...

Bridgestone, Lamborghini Fenomeno’nun Resmi Lastik Tedarikçisi

Brisa’nın global ortağı Bridgestone, Lamborghini'nin yeni Fenomeno süper otomobili için resmi lastik tedarikçisi olarak seçildi. Lamborghini’nin 20. yıl dönümünü kutlamak için tasarlanan otomobil, sınırlı sayıda,...