BATI Innovative Logistics başarılı bir şekilde geride bıraktığı 2022 sonrası hız kesmeden 2023 yılı hedefleri özelinde çalışmalarına ediyor. Gündeminde uluslararası alanda adından söz ettirmek, Almanya, İtalya ve Amerika ofislerinden sonra Avrupa ofis sayısını artırmak olan marka dijitalleşme üzerine de büyük yatırımlar yapıyor. Türkiye’de toplam 10 şube ve üç depoya sahip olan BATI Innovative Logistics, Avrupa ve ABD pazarı başta olmak üzere express kargo taşımacılığı ile Ortadoğu’da Pazar lideri olarak hizmetlerine devam ediyor.
BATI Innovative Logistics, İzmir, Mersin, Şanlıurfa, Bursa, İzmit, Gaziantep, İskenderun, İST Havalimanı, Ankara, Çanakkale Limanı, Derince’de toplam 10 şube ve üç depoya sahip bir şirket. Uluslararası alanda faaliyetlerini uzun yıllardır sürdüren şirket, şu anda Avrupa ve ABD pazarı başta olmak üzere ekspres kargo taşımacılığı ile Ortadoğu’da pazar lideri olarak hizmetlerine devam ediyor. Almanya’da Perishable (bozulabilir kargo) taşımalığını gerçekleştiriyor, İtalya’da yaptığı RORO ve proje taşımacılıklarıyla da hedef pazarlarda büyüyor. BATI Innovative Logistics Uluslararası Satış Direktörü Kaan Aydın, geçtiğimiz yıl İtalya, Almanya ve ABD’de ofisler açtıklarını söylüyor. Almanya, İtalya ve ABD ofislerinden sonra Avrupa’da ofis sayısı arttıracaklarını ifade eden Aydın, “Uluslararası alanda müşteri sayımızı artırmak ve yeni navlun servisleri eklemek için yatırımlarımıza devam ediyoruz. Taşımacılık hizmetlerimizin kalitesini artıracak teknoloji odaklı yatırımlarımıza devam ediyoruz. Başta kendi yazılımımız olan My BATI kargo takip uygulamamızı geliştirmek olmak üzere teknoloji alanında kendimizi geliştirerek lojistik hizmeti veren kuruluşlar arasında teknolojik bir lojistik şirketi olarak anılmayı planlıyoruz” diyor. Gündeminde uluslararası alanda adından söz ettirmek ve Almanya, İtalya ve Amerika ofislerinden sonra Avrupa ofis sayısını artırmak olan marka aynı zamanda dijitalleşme üzerine de büyük yatırımlar yapıyor.
Taşımacılık Dijitalleşiyor!
Dijital dünyaya ayak uydurmak ve yatırım yapmak günümüzde sektörel anlamda atılabilecek en önemli adımlardan birisi. Performansını artırmak isteyen her kuruluş artık dijital dönüşümü göz ardı edemez diyen BATI Innovative Logistics Uluslararası Satış Direktörü Kaan Aydın, “biz BATI olarak odağımızı değişim ve dönüşüme yönlendirirken taşımacılık süreçlerinin tamamını dijitalize ediyoruz” diyor. Bu sayede müşterilerinin daha hızlı fiyat teklifi almalarına destek olduklarını ve gönderilerin daha hızlı planlanabilmesini sağladıklarının altını çizen Aydın, kullandıkları dijital sistem ile farklılaştıklarını, müşterilerini evrak ve kâğıt yükünden kurtarmakla birlikte hızı da çalışma sistemlerine entegre ettiklerini aktarıyor. Dijitalleşmenin yanı sıra daha kaliteli hizmet verebilmek için nitelikli çalışan sayısını da artıran BATI Innovative Logistics 2023 yılında da dijitalleşme yatırımlarına devam edeceğini açıklıyor.
MY BATI Uygulamasıyla Kendi Yazılımını Kullanan Sayılı Şirketler Arasında
MY BATI kargo takip uygulamasıyla müşterilerinin kargolarını takip etmelerine olanak sağlayan BATI Innovative Logistics bu sayede geleneksel takip yöntemlerinden farklılaşıyor ve müşterileri kargolarının nerede olduğunu, ne zaman ilgili noktaya ulaşacağını kolaylıkla görüntüleyebiliyor. Kovid-19 dünya tarihinde birçok gelişmeyi ters yüz ederken, Batı Innovative Logistics olarak biz kendi yazılımımızı kullanıyor ve verilerimizi bu şekilde depoluyoruz açıklamasında bulunan Kaan Aydın, “sistemimiz sayesinde uzaktan çalışma modeline hızlıca ayak uydurabilen ve sağlıklı bir şekilde yürütebilen şirketler arasında kendimizi ilk sıralarda görüyoruz. Pek çok alanda yapılan dijitalleşmenin bir ucu mutlaka tedarik zincirine bağlanıyor. Lojistikte dijital dönüşüm içerisinde çok fazla konu başlığı var. Biz bu konu başlıklarından başta takip sistemi olmak üzere gümrük ve diğer süreçlerde de evrakları basılı olarak depolamak yerine dijital kanallarla iletilebilecek bir formda süreçlerimize devam ediyoruz. Dijital yeniliklerin yanı sıra çalışanlarımız için çalışma koşullarımızı de yeniden şekillendirdiğimiz bir sürece imza attık. Pandemi ile artan evden çalışma modelinde biz de mesai saatlerimizde ve hafta bir gün evden çalışma modelimizle iş süreçlerimizde bir yeniliğe gittik. Ofis ortamında hijyen kurallarına ekstra özen gösterirken yapılan yeni düzenlemelerle aynı ortamda çalışan kişi sayısını da dengede tutabiliyoruz” diyor.