Subaru’nun 3 modeline “En İdeal SUV” Ödülü

®
Çok Okunanlar

Tesla Çin’de fiyatları düşürdü

Tesla, Çin'deki elektrikli otomobillerinin fiyatlarını 2.000 dolar daha düşürüyor. Grubun bilanço rakamlarının açıklanmasının arifesinde, yenilenen Model 3, daha önce...

Yeni C3 Aircross ile ilgili ilk görselleri yayınladı

Mobilite dünyasının her alanında, herkes için ulaşılabilir modeller sunan Citroën, yakında Avrupa'da satışa sunulacak olan yeni C3 Aircross ile...

EFI Automotive Robot Şarj Cihazı

Robot Şarj Cihazıyla Islak veya Tozlu Şarj Kablolarına Dokunmaya Gerek Kalmayacak!  Aracınızı Park Edin EFI Automotive’in Robotu Gelip Şart Etsin!  Fransız otomotiv...

Subaru’un SUV modelleri, XV, Forester ve Outback, kendi segmentlerinde beklentileri en fazla karşılayan, kullanıcıları tarafından en ideal bulunan araçlar seçildi. Otomobilleri satın alarak minimum 90 gün süre kullanan müşteriler ile yapılan anket sonucunda ortaya çıkan “2016 AutoPacific İdeal Araçlar Ödülleri”nde XV modeli bu yıl, 2013’ten sonra ikinci kez sıralamaya girerken, Forester ve Outback modelleri kendi segmentlerinde 2 yıl üst üste bu ünvanı kazanarak büyük bir başarı gösterdiler.

 1469183448_Subaru_AutoPasific2016

Toplamda 24 kategorinin yer aldığı araştırmada 9 farklı SUV ve Crossover segmenti bulunuyor ve Subaru bu 9 kategorinin 3’ünü kazanarak müşterilerinin araçlarından ne denli memnun olduklarını bir kez daha kanıtladı. Bu da Crossover ve SUV araçlar üretme konusunda Subaru’nun ne denli tüketici odaklı olduğunu bir kez daha göstermiş oldu. 

1469183463_Subaru_Outback_XV_Forester

Subaru XV modeli, kompakt Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” seçildi. Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde Subaru Forester “En İdeal Araç” seçilirken Subaru Outback modeli Premium Orta Segment Crossover-SUV kategorisinde “En İdeal Araç” olmayı başardı. 

1986 yılında kurulan AutoPacific şirketinin 2016 anketi, 2015 ve 2016 model yıllarında otomobil satın almış 65.000’i aşkın kişiyi kapsıyor. Minimum 3 ay boyunca otomobillerini kullanmış kişilere yöneltilen ankette 15 farklı sorunun cevaplanması isteniyor. Anketin yapılmasındaki amaç, müşteri araçlarının sürüş dinamikleri, iç mekan kapasitesi, güvenlik ekipmanı, performans ve teknoloji gibi 5 farklı alanda geliştirilmesine yönelik değerlendirmeleri içeriyor. Müşteriler araçlarıyla ilgili ne denli az değişiklik talep ediyorlarsa, araçlar o denli hedefe uygun tasarlanmış ve pazarlanmış anlamına geliyor. Subaru’nun 3 kategoride ulaştığı bu ödül, tüketici beklentilerine ne denli yakın bir marka olduğunu kanıtlıyor.

Son Haberler

Yeni Renault Duster Türkiye’de Satışa Sunuldu…

“Renault Uluslararası Oyun Planı 2027” kapsamında, Türkiye'yi hem Avrupa pazarı hem de uluslararası ihracatta merkez haline getirmeyi amaçlayan en...

Diğer Haberler