Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

®
Çok Okunanlar

Credin ve Koçaslanlar’dan otomotivde stratejik finansman hamlesi

Petrol Ofisi Grubu'nun yüzde 100 iştiraki olan finansman şirketi Credin ile Koçaslanlar Holding arasında imzalanan yeni anlaşma kapsamında sıfır...

Nissan sahiplerine Sompo’dan ayrıcalıklı kasko avantajı

Sigorta sektörünün güçlü markası Sompo ile otomotiv dünyasının köklü temsilcisi Nissan, kullanıcı deneyimini odağına alan bir iş birliğine imza...

ZF [pro]Service pazarda benzersiz bir çözüm

ZF Service; kamyon, treyler ve otobüs filolarının ‘Çalışma Sürelerini’ en üst seviyeye çıkarıyor... ZF Aftermarket, etkin ve yüksek kaliteli...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Eurorepar Car Service’in Avrupa’daki En Büyük 6’ncı Pazar

Çok Markalı Bakım Sektörünün Yaygın Şirketi, Eurorepar Car Service, 2025’te 75 Şehirde 300’den Fazla Servis Noktasına Ulaşacak! Eurorepar Car...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...
Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet Kalitesini Kanıtladı!

 Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük mobilite şirketleri arasında yer alan Stellantis, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artıracak çalışmalara imzasını atmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Şirket, İstanbul’da ilkini gerçekleştirdiği Müşteri Odaklılık Yarışması ile, müşteri deneyimini iyileştirici faaliyetlerini sürdürdü. Aralarında Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonelin mücadele ettiği yarışmada dört ayrı kategoride 24 kazanan öne çıktı.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Dare Forward 2030 hedefleri kapsamında çalışmalarını sürdürürken müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırıcı faaliyetlerine de devam ediyor. Bu kapsamda Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA), İstanbul’da gerçekleştirdiği yenilikçi ve ilk Müşteri Odaklılık Yarışmasını başarıyla tamamladı. Şirketin Orta Doğu ve Afrika bölgesinden yetkili satıcı ve servis ağının üstün yeteneklerini ve önde gelenlerini bir araya getiren yarışmada profesyonellerin becerileri ve uzmanlıkları; Satış Danışmanı, Servis Danışmanı, Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı olmak üzere dört ayrı kategoride değerlendirildi.

6 bin profesyonel mücadele etti!

Stellantis MEA Müşteri Odaklılık Yarışması, MEA bölgesindeki farklı yetkili satıcı ve servis noktalarının dört farklı kategorisini temsilen, MEA bölgesindeki 81 pazardan 6 bin profesyonel arasından toplam 24 kazananla sonuçlandı. Etkinliğe Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de aralarında bulunduğu bölgenin dört bir yanından katılımcılar ilgi gösterdi. Yarışmanın kazananları, her alt kategorideki örnek performansları ve uzmanlıkları dikkate alınarak belirlendi. Satış ve Servis Danışmanı kategorisinde kazananlar, En İyi Karşılama ve Danışmanlık, En İyi Müzakere ve Kapanış ve En İyi Teorik Bilgi alanlarındaki mükemmellikleriyle ödüllendirildi. Benzer şekilde Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı kategorisinde de En İyi Birinci Uygulama Testi, En İyi İkinci Uygulama Testi ve En İyi Üçüncü Uygulama Testi dallarında ödüller verildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Orta Doğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan, “Bu yarışma, Stellantis MEA olarak, müşteri memnuniyetinde en üst noktaya ulaşma hedefimizle geleceğe yönelik 2030 stratejimiz doğrultusunda mükemmellik ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı vurguluyor. Bu bağlılık aynı zamanda tüm operasyonlarımızda önceliğimiz olan müşteri odaklı yaklaşımımızı da yansıtıyor. Böylesine olağanüstü bir yetenek ve uzmanlık gösterisi görmekten memnuniyet duyduk. Yarışmada kazananlar müşteri odaklılık ve profesyonellik konusunda gerçek anlamda bir referans noktası oluşturdular” dedi.

2023’te eğitime 2 milyon Euro yatırım yaptı!

Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Ayrıca aşağıdakiler gibi farklı somut önlemler hayata geçirildi:

  • MEA Spotlight programı, en iyi performansı gösteren Danışmanları takdir ediyor ve ödüllendiriyor.
  • NPS Veri Güvenilirliği programı, gerçek müşteri geri bildirimini garanti ediyor.
  • Müşteri Tablolarının devreye alınması Müşteri Hizmetleri çözüm süreçlerini hızlandırılıyor.

Müşteri Odaklılık Yarışmasının başarısı, Stellantis MEA’nın MEA bölgesinde yetenekleri teşvik etme ve müşteri deneyimini iyileştirme konusundaki kararlılığını vurguluyor.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...