Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

®
Çok Okunanlar

TEMSA CEO’su Evren Güzel

Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...

Offroad Heyecanı Ankara’da Yaşanacak

2025 Petlas Türkiye Offroad Şampiyonası, ikinci ayağı 27-29 Haziran tarihleri arasında Ankara Mühye'de offroad tutkunlarını bir araya gelmeye hazırlanıyor. ANDOFF...

TotalEnergies Türkiye satış ve pazarlama ağını genişletmeye devam ediyor

İmzalanan distribütörlük anlaşması ile TotalEnergies otomotiv madeni yağlarının Balıkesir, Bursa ve Çanakkale’deki satış ve dağıtımı Sura Petrol tarafından gerçekleştirilecek.  Türkiye’de...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29...

Araç Kiralamada Bayram Yoğunluğu: Erken Rezervasyonlar %46 Tasarruf Sağladı

Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı. 2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...
Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet Kalitesini Kanıtladı!

 Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük mobilite şirketleri arasında yer alan Stellantis, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artıracak çalışmalara imzasını atmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Şirket, İstanbul’da ilkini gerçekleştirdiği Müşteri Odaklılık Yarışması ile, müşteri deneyimini iyileştirici faaliyetlerini sürdürdü. Aralarında Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonelin mücadele ettiği yarışmada dört ayrı kategoride 24 kazanan öne çıktı.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Dare Forward 2030 hedefleri kapsamında çalışmalarını sürdürürken müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırıcı faaliyetlerine de devam ediyor. Bu kapsamda Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA), İstanbul’da gerçekleştirdiği yenilikçi ve ilk Müşteri Odaklılık Yarışmasını başarıyla tamamladı. Şirketin Orta Doğu ve Afrika bölgesinden yetkili satıcı ve servis ağının üstün yeteneklerini ve önde gelenlerini bir araya getiren yarışmada profesyonellerin becerileri ve uzmanlıkları; Satış Danışmanı, Servis Danışmanı, Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı olmak üzere dört ayrı kategoride değerlendirildi.

6 bin profesyonel mücadele etti!

Stellantis MEA Müşteri Odaklılık Yarışması, MEA bölgesindeki farklı yetkili satıcı ve servis noktalarının dört farklı kategorisini temsilen, MEA bölgesindeki 81 pazardan 6 bin profesyonel arasından toplam 24 kazananla sonuçlandı. Etkinliğe Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de aralarında bulunduğu bölgenin dört bir yanından katılımcılar ilgi gösterdi. Yarışmanın kazananları, her alt kategorideki örnek performansları ve uzmanlıkları dikkate alınarak belirlendi. Satış ve Servis Danışmanı kategorisinde kazananlar, En İyi Karşılama ve Danışmanlık, En İyi Müzakere ve Kapanış ve En İyi Teorik Bilgi alanlarındaki mükemmellikleriyle ödüllendirildi. Benzer şekilde Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı kategorisinde de En İyi Birinci Uygulama Testi, En İyi İkinci Uygulama Testi ve En İyi Üçüncü Uygulama Testi dallarında ödüller verildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Orta Doğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan, “Bu yarışma, Stellantis MEA olarak, müşteri memnuniyetinde en üst noktaya ulaşma hedefimizle geleceğe yönelik 2030 stratejimiz doğrultusunda mükemmellik ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı vurguluyor. Bu bağlılık aynı zamanda tüm operasyonlarımızda önceliğimiz olan müşteri odaklı yaklaşımımızı da yansıtıyor. Böylesine olağanüstü bir yetenek ve uzmanlık gösterisi görmekten memnuniyet duyduk. Yarışmada kazananlar müşteri odaklılık ve profesyonellik konusunda gerçek anlamda bir referans noktası oluşturdular” dedi.

2023’te eğitime 2 milyon Euro yatırım yaptı!

Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Ayrıca aşağıdakiler gibi farklı somut önlemler hayata geçirildi:

  • MEA Spotlight programı, en iyi performansı gösteren Danışmanları takdir ediyor ve ödüllendiriyor.
  • NPS Veri Güvenilirliği programı, gerçek müşteri geri bildirimini garanti ediyor.
  • Müşteri Tablolarının devreye alınması Müşteri Hizmetleri çözüm süreçlerini hızlandırılıyor.

Müşteri Odaklılık Yarışmasının başarısı, Stellantis MEA’nın MEA bölgesinde yetenekleri teşvik etme ve müşteri deneyimini iyileştirme konusundaki kararlılığını vurguluyor.

Diğer Haberler

Hyundai Modelleri Çarpışma Testlerinden Zafer

Hyundai Motor Grubu, 2025 Uluslararası Sigorta Kurumu Karayolu Güvenliği (IIHS) çarpışma testleri değerlendirmelerinde birden fazla modelle ödül kazanarak araç güvenliğindeki başarısını bir kez daha...

Drift Heyecanı Kocaeli Körfez’de

2025 Türkiye Drift Şampiyonası ikinci yarışı, Drift Otomobil Spor Kulübü tarafından ICRYPEX, Spor Toto ve HT Spor katkılarıyla 29 Haziran Pazar günü TOSFED Körfez...

MINI TürkiyeT200 Masters Tenis Turnuvası

Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu MINI markasının desteğiyle düzenlenen MINI Türkiye T200 Masters Tenis Turnuvası, Kemer Country Club’da gerçekleşen ödül töreniyle sona erdi. Dokuz...

Opel Modelleri Panoramik Cam Tavan Özelliği

Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa

Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!  Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!  Dünyanın...

Daily Kamyonet ile 2025 Yılının En Büyük Teslimatı

Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...

OSS Yönetim Kurulu Başkanlığına Yeniden Ali Özçete Seçildi

OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...