Perşembe, Mayıs 22, 2025

Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet

®
Çok Okunanlar

Portekiz WRC’de Podyum İçin Etaba Çıkıyor

2025 Dünya Ralli Şampiyonası'na iddialı bir giriş yapan Castrol Ford Team Türkiye, İsveç Rallisi'nin ardından sezonun ikinci stadı olan...

2035 yılına kadar Türkiye’de 5 ila 11 milyon arasında

Ulaştırma sektörü, Türkiye'de sanayi ve binalardan sonra en fazla enerjiyi tüketen üçüncü sektör konumundadır. Fosil yakıtlara en bağımlı sektöre...

Škoda’nın Sevilen Modeli Fabia 5 Milyon Üretim

Škoda’nın B segmentindeki efsanevi modeli Fabia, otomotiv tarihinde önemli bir dönüm noktasını daha geride bıraktı. 1999 yılından bu yana...

Global Menkul Değerler, Ford Otosan için araştırma raporu

Yüksek hizmet standartlarıyla sermaye piyasalarının gelişimine katkıda bulunan Global Menkul Değerler (GMD), hazırladığı şirket raporları ile yatırımcılara yol göstermeye...

Petrol fiyatları düşüşe geçti 61,08 dolara geriledi

Petrol fiyatları, İran ile ABD arasında olası bir nükleer anlaşmaya ilişkin spekülasyonların yeniden canlanmasıyla birlikte aşırı arz endişelerinin yoğunlaşmasıyla,...

Türkiye’den Portekiz Rallisi’nde İkincilik Başarısı

Türk ralli pilotları Uğur Soylu ve Şener Güray, Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) Dünya Ralli Şampiyonası'nda (WRC) master klasmanında ikincilik...

PETRONAS ve Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı

PETRONAS, KİMİ ANTONELLİ'YE SIVI TEKNOLOJİSİNDEKİ YENİLİKLERİNİ SERGİLİYOR...  PETRONAS ve Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı, teknik odaklı ortak geliştirme ve performansa...
Stellantis’in 81 Ülkedeki 6 Bin Çalışanı Müşteri Deneyimini İyileştirmek İçin Türkiye’de Yarıştı! Stellantis MEA İlk Müşteri Odaklılık Yarışması’yla Üstün Hizmet Kalitesini Kanıtladı!

 Mobilitenin her alanına yaptığı yatırımlarla sektörün en büyük mobilite şirketleri arasında yer alan Stellantis, müşteri memnuniyetini ve bağlılığını artıracak çalışmalara imzasını atmaya devam ediyor. Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Şirket, İstanbul’da ilkini gerçekleştirdiği Müşteri Odaklılık Yarışması ile, müşteri deneyimini iyileştirici faaliyetlerini sürdürdü. Aralarında Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de bulunduğu 81 ülkeden 6 bin profesyonelin mücadele ettiği yarışmada dört ayrı kategoride 24 kazanan öne çıktı.

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, Dare Forward 2030 hedefleri kapsamında çalışmalarını sürdürürken müşteri memnuniyeti ve hizmet kalitesini artırıcı faaliyetlerine de devam ediyor. Bu kapsamda Stellantis Orta Doğu ve Afrika (MEA), İstanbul’da gerçekleştirdiği yenilikçi ve ilk Müşteri Odaklılık Yarışmasını başarıyla tamamladı. Şirketin Orta Doğu ve Afrika bölgesinden yetkili satıcı ve servis ağının üstün yeteneklerini ve önde gelenlerini bir araya getiren yarışmada profesyonellerin becerileri ve uzmanlıkları; Satış Danışmanı, Servis Danışmanı, Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı olmak üzere dört ayrı kategoride değerlendirildi.

6 bin profesyonel mücadele etti!

Stellantis MEA Müşteri Odaklılık Yarışması, MEA bölgesindeki farklı yetkili satıcı ve servis noktalarının dört farklı kategorisini temsilen, MEA bölgesindeki 81 pazardan 6 bin profesyonel arasından toplam 24 kazananla sonuçlandı. Etkinliğe Türkiye, Fas, Mısır, Güney Afrika, Tunus, Katar gibi ülkelerin de aralarında bulunduğu bölgenin dört bir yanından katılımcılar ilgi gösterdi. Yarışmanın kazananları, her alt kategorideki örnek performansları ve uzmanlıkları dikkate alınarak belirlendi. Satış ve Servis Danışmanı kategorisinde kazananlar, En İyi Karşılama ve Danışmanlık, En İyi Müzakere ve Kapanış ve En İyi Teorik Bilgi alanlarındaki mükemmellikleriyle ödüllendirildi. Benzer şekilde Teknisyen ve Yedek Parça Danışmanı kategorisinde de En İyi Birinci Uygulama Testi, En İyi İkinci Uygulama Testi ve En İyi Üçüncü Uygulama Testi dallarında ödüller verildi. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Orta Doğu ve Afrika Operasyon Direktörü Samir Cherfan, “Bu yarışma, Stellantis MEA olarak, müşteri memnuniyetinde en üst noktaya ulaşma hedefimizle geleceğe yönelik 2030 stratejimiz doğrultusunda mükemmellik ve müşteri memnuniyetine olan bağlılığımızı vurguluyor. Bu bağlılık aynı zamanda tüm operasyonlarımızda önceliğimiz olan müşteri odaklı yaklaşımımızı da yansıtıyor. Böylesine olağanüstü bir yetenek ve uzmanlık gösterisi görmekten memnuniyet duyduk. Yarışmada kazananlar müşteri odaklılık ve profesyonellik konusunda gerçek anlamda bir referans noktası oluşturdular” dedi.

2023’te eğitime 2 milyon Euro yatırım yaptı!

Müşteri memnuniyetini güçlendirmek için 2023 yılında eğitime yaklaşık 2 milyon Euro yatırım yapan Stellantis MEA, bölge genelinde çalışanlarına 70 bin saatlik eğitim verdi. Ayrıca aşağıdakiler gibi farklı somut önlemler hayata geçirildi:

  • MEA Spotlight programı, en iyi performansı gösteren Danışmanları takdir ediyor ve ödüllendiriyor.
  • NPS Veri Güvenilirliği programı, gerçek müşteri geri bildirimini garanti ediyor.
  • Müşteri Tablolarının devreye alınması Müşteri Hizmetleri çözüm süreçlerini hızlandırılıyor.

Müşteri Odaklılık Yarışmasının başarısı, Stellantis MEA’nın MEA bölgesinde yetenekleri teşvik etme ve müşteri deneyimini iyileştirme konusundaki kararlılığını vurguluyor.

Diğer Haberler

Hot Wheels’tan 50 Yılın En Büyük Devrimi

Hot Wheels'tan 50 Yılın En Büyük Devrimi: Yeni Speed Snap Pist Sistemi Geliyor! Hot Wheels'ın yeni Speed Snap (Daha Kolay Bağlanabilir Parçalar) Pist Sistemi Ağustos'taki...

Michelin Türkiye Gözde Alpaslan atama

Mobilite ve inovasyon alanında dünyanın önde gelenlerinden biri olan Michelin, Türkiye'deki operasyon operasyonunda önemli bir ayrılık gitti. 1 Haziran 2025 tarihi itibariyle geçerli olacak...

Türkiye’den Portekiz Rallisi’nde İkincilik Başarısı

Türk ralli pilotları Uğur Soylu ve Şener Güray, Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) Dünya Ralli Şampiyonası'nda (WRC) master klasmanında ikincilik elde etti.  FIA Dünya Ralli Şampiyonası’nın...

Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı

Jan Ptacek, Renault Hafif Ticari Araçlar Başkan Yardımcısı olarak atandı Renault Grubu Türkiye CEO'su Jan Ptacek, 1 Temmuz itibarıyla Renault Hafif Ticari Araçlar Başkanlık Yardımcılığı...

Hyundai Yeni Elektrikli INSTER Şimdi Türkiyede…

Şehrin Yeni Elektriklisi Hyundai INSTER Şimdi Türkiye'de. Hyundai INSTER Advance'in Türkiye'deki satış fiyatı 1.319.000 TL. Hyundai Motor Türkiye, uzun süredir beklenen A – SUV segmentindeki...

PETRONAS ve Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı

PETRONAS, KİMİ ANTONELLİ'YE SIVI TEKNOLOJİSİNDEKİ YENİLİKLERİNİ SERGİLİYOR...  PETRONAS ve Mercedes-AMG PETRONAS Formula 1 Takımı, teknik odaklı ortak geliştirme ve performansa dayalı inovasyon üzerine kurulu 15...

Yeni Opel Frontera Türkiye’de…

Her Günün Macerasına Hazır Yeni Opel Frontera Türkiye’de!  Geleceğin teknolojisini bugüne taşıyan Alman otomotiv üreticisi Opel’in cesur ve yalın tasarım felsefesinin sağlam bir yorumu olarak...