Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler
SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek...
Fransız otomotiv devi Citroën, Türkiye pazarındaki ağırlığını yeni modelleriyle birlikte artırmaya devam ediyor. Temmuz ayında elektrikli araç pazarında 3’üncü...
2025 Türkiye Pist Şampiyonası’nın ikinci ayak yarışları, Spor Toto, AVIS, Tuzla Belediyesi ve Salados katkılarıyla 16-17 Ağustos tarihlerinde TOSFED İstanbul...
Continental markalarından General Tire, TransAnatolia 2025’in resmi lastik sponsoru olarak bu yıl da yarışçılara çamurdan taşlı yollara, kumdan gevşek...
Stellantis ve 4screen’den Araç İçi Konfor Seviyesini Artıracak İş Birliği…
Stellantis, 4screen ile Gerçek Zamanlı Konum Bazlı Mobilite Hizmetlerini Hayata Geçiriyor!
Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, yeni iş birliği 4screen platformu ile araçlarına Kuzey Amerika ve Avrupa genelinde, gerçek zamanlı ve konum bazlı içerikleri getiriyor. Kullanıcılar, bilgi-eğlence ekranı üzerinden restoranlar, marketler, otoparklar, akaryakıt ve şarj istasyonları ile Stellantis bayileri gibi yakın konumları keşfedebiliyor. Sonuçlar kişiselleştirilmiş ve bağlamsal olarak sunuluyor; her yolculuğa özel en alakalı ilgi noktaları (POI) filtrelenip gösterilebiliyor. Bu yeni deneyim, 4screen’in büyüyen iş ortakları ağına daha fazla işletmenin katılmasıyla gelişmeye devam edecek.
Mobilitenin her alanına yatırım yapan dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden Stellantis, yenilikçi modellerini daha da iddialı hale getirmek için yeni iş birliklerine imza atmaya devam ediyor. Bu kapsamda şirket, sürücü etkileşiminde öncü platform 4screen ile Stellantis’in ikonik araç markalarına gerçek zamanlı, konum bazlı dijital hizmetler sunmak üzere iş birliği yaptığını duyurdu. Bu ortaklık, Avrupa ve Kuzey Amerika’daki kilit pazarlarda Stellantis müşterilerine daha konforlu ve bağlamsal bir araç içi deneyim sunmayı hedefliyor.
Mobil müşteri deneyimine değer katan akıllı çözümler!
4screen platformu, Uconnect 4 veya Uconnect 5 sistemleriyle donatılmış seçili FIAT, Jeep ve Ram modellerinde kullanılabilir olacak. Sürücüler, bilgi-eğlence sistemi üzerinden yakınlardaki hizmetlere, tekliflere ve ilgi noktalarına erişebilecek. Dağıtım genişledikçe diğer Stellantis markaları da bu hizmete dahil edilecek. Bu iş birliği, sürücülerin yolculuk sırasında daha iyi kararlar almasını sağlayan kesintisiz bir bilgi akışı sunuyor. İster bir restoranda kısa bir mola, ister yakındaki bir market, akaryakıt veya şarj istasyonu, otopark, oto yıkama ya da Stellantis bayisine uğramak isteyenler, platform sürücülere kolaylık sağlamak üzere tasarlandı. İlgili noktalar konuma ve bağlama göre filtreleniyor; sürücüler her yolculuk için hangi tür
yerlerin kendileri için önemli olduğunu tanımlayabiliyor. 4screen platformu, sürücülerin araç navigasyonu üzerinden çevredeki işletmeleri ve hizmetleri keşfetmelerine yardımcı oluyor. Sonuçlar, sürücünün konumuna ve ihtiyaçlarına göre özelleştirilmiş bilgiler içeriyor: çalışma saatleri, iletişim bilgileri, seçenekler ve araç içinden anında erişilebilen özel teklifler gibi.
Diğer uygulamalardan farklı olarak, 4screen hizmeti araç bilgi-eğlence arayüzüne sorunsuz şekilde entegre edilmiştir. İlgili içerikler bağlamsal ve sorumlu bir şekilde sunulur; sürücünün dikkatini dağıtmaz veya bilgiyle boğmaz. Konu hakkında değerlendirme yapan Stellantis Yazılım İş Birimi Kıdemli Başkan Yardımcısı Cristiani Campos,“Amacımız, müşterilerimize anlamlı değer sunan bağlantılı teknolojiler geliştirmek. 4screen ile iş birliğimiz, sürücülere ihtiyaç duydukları anda ve yerde, kendi tercihleri doğrultusunda faydalı içerikler sunmamıza yardımcı oluyor” dedi. Platformun, araç içi ekranı akıllı bir mobilite yardımcısına dönüştürdüğünü söyleyen 4screen CEO’su ve Kurucu Ortağı Fabian Beste ise, “Stellantis ile birlikte bu gelişmiş deneyimi birçok marka ve bölgede sunmaktan gurur duyuyoruz” diye konuştu. Stellantis müşterileri, bu hizmetin araçlarına kablosuz güncellemeler yoluyla kademeli olarak sunulması sayesinde iyileştirmeleri şimdiden deneyimlemeye başlayabilir.
Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...
CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...
Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...
Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor!
Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem dünyada hem de Türkiye'de artan...
Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve yetersiz elektrik altyapısı, yangın riskini...
TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor
Ekstrem koşullar altında bile yüksek ısıya dayanıklı ve...
Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler
SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek verimlilik ve tasarruf arayanların ihtiyaçlarına...