SsangYong Motor, fabrika üretimini geçici olarak askıya aldı

®
Çok Okunanlar

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Nakit sıkıntısı çeken Güney Koreli otomobil üreticisi olan SsangYong Motor Co., Çarşamba günü yaptığı açıklamada, yüklenicilerinden gelen parça tedarikindeki kesinti nedeniyle üretimi iki gün süreyle askıya alacağını söyledi.

Otomobil üreticisi, Hyundai Mobis Co., S&T Dynamics Co. ve LG Hausys Ltd de dahil olmak üzere beş müteahhitin otomobil parçaları tedarik etmeyi reddettiği için Seul’ün güneyindeki Pyeongtaek’teki fabrikasında 24 Aralık ve 28 Aralık tarihlerinde faaliyetlerini durduracağını söyledi.

Ssangyong Motor, müteahhitleriyle görüştüğünü ve 29 Aralık’ta faaliyetlerine devam edeceğini söyledi.

SsangYong Motor, JP Morgan gibi yabancı borç verenlere 100 milyar won ve Woori Bank ve devlet tarafından işletilen Kore Kalkınma Bankası (KDB) gibi yerli borç verenlere 215 milyar won borçlu.

SsangYong, ana alacaklısı, devlet tarafından işletilen Kore Kalkınma Bankası’ndan (KDB) ve diğer alacaklılardan kredileri çevirmelerini istedi ancak borç verenlerden onay alamadı.

Şirket ayrıca, mahkeme önderliğindeki yeniden yapılanma başlamadan önce önümüzdeki üç ay içinde yeni bir yatırımcı bulmayı hedeflediği için borçlarını ödeme yükümlülüğünü üç ay süreyle askıya aldı.

SEOUL

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...