Sofistike Off-Road SUV Markası JAECOO

®
Çok Okunanlar

“SUBARU VIZIV TOURER CONCEPT” MODELİNİ TANITACAK

Subaru Corporation, bu yıl 88. kez düzenlenecek olan Cenevre Otomobil Fuarı’nda “SUBARU VIZIV TOURER CONCEPT” isimli modelini tanıtacak. SUBARU VIZIV...

Yeni Ford Ranger ve Ranger Raptor, standartlara meydan okuyor…

Sınıfındaki benzersiz ve rakipsiz özelliklerle çıtayı iyice yükselten yeni Ford Ranger ve Raptor yenilenen motoruyla yüksek performans ve üstün...

Ticari Araç Amortisörleri Plastik Koruma Kitleri

Sachs amortisörleri ile ticari araçlar güvenilir ve ekonomik bir şekilde çalışır. Alman kalite ve dayanıklılık anlayışıyla üretim gerçekleştiren ZF...

Yeni asfaltının aşırı kaygan olduğunu gördük…

VERSTAPPEN VE RED BULL SON DERECE KAYGAN BİR PİSTTE YUMUŞAK C3 HAMURLA BAŞI ÇEKTİ... İstanbul Park’ın dokuz yıllık bir...

Off-Road SUV markası JAECOO, yaz aylarında Türkiye pazarına giriş yapacak. Sağlamlığın ön planda olduğu tasarımıyla öne çıkan JAECOO 7, güvenlik, konfor ve esnekliğin bir arada sunulduğu iç mekanıyla da geleneksel Off-Road genlerini ve Off-Road dünyasının estetik cazibesini yeniden yorumluyor. Safkan Off-Road deneyimini yeniden tanımlayan akıllı sistem ARDIS ile donatılıyor. JAECOO, benzersizliği arayan ve etrafını keşfetmeye hevesli, çok yönlü bir yaşam süren şehirli yeni elitlere hitap ediyor.

Tasarım genlerini “klasiklerden ve klasiğin ötesinden” alan JAECOO’nun dünyanın en hızlı büyüyen otomobil markalarından biri olduğunu ifade eden JAECOO Türkiye Başkan Yardımcısı Ahu Turan ise, “JAECOO markamız şu ana kadar dünya çapında 37 ülkede 1.1 milyonluk bir hayran kitlesi kazanmayı başardı. JAECOO, uluslararası anlamda kullanıcılardan çok sayıda övgü almayı başardı. Müşterilerimize göre JAECOO, bir otomobilden daha fazlası. Aslında yaşam tarzı ve hayatımıza güç/cesaret katarak kolaylıkla hedeflerimize ulaşmamızı sağlıyor. Bize yeni keşiflerde arkadaşlık ederken, seyahat deneyimini de daha keyifli ve teknolojik hale getiriyor” diye konuştu.

Off-Road SUV segmentinin yeni neslini temsil eden JAECOO, Türkiye pazarına adım atmaya hazırlanıyor. Yaz aylarında yollara çıkmaya başlayacak olan JAECOO, Türkiye marka lansmanına “Klasikten Klasiğin Ötesine” temasıyla start verdi. JAECOO, “klasiklerden ve klasiğin ötesinden” gelen üst düzey SUV markalarının tasarım genlerine sahip ancak bu yapıya en son otomotiv teknolojisi yeniliklerini de ekliyor. Daha zengin konfigürasyonlara, daha fazla sürüş modu seçeneğine ve daha iyi yol tutuş ve şasi performansına sahip olmasıyla öne çıkacak olan JAECOO modelleri daha fazla yeni deneyim sunmayı amaçlıyor.

Küresel Off-Road pazarının yükselen yıldızı!

Son bir yıl içerisinde Meksika, Güney Afrika ve Şili gibi önemli pazarlara giriş yaparak küresel varlığını hızla artıran marka, küresel Off-Road pazarında yükselen bir yıldız haline geldi. Geçtiğimiz aykentinde kapsamlı 2030 stratejisini açıklayan JAECOO, Off-Road pazarında yeni bir sayfa açarak segmentinde bir dönüşüm başlattı.JAECOO’nun sadece bir yılda dünya genelinde 37 pazara ulaştı. 1,1 milyonun üzerinde kullanıcının dikkatini çeken JAECOO, 873bayiden oluşan bir ağ kurdu ve güçlü bir küresel marka etkisi oluşturarak küresel pazarlarda en hızlı büyüyen otomotiv markası haline geldi. JAECOO, önümüzdeki üç yıl içinde İspanya, İtalya ve Polonya gibi Avrupa’daki yüksek potansiyelli pazarlar da dahil olmak üzere, 3 binin üzerinde standart bayi kanalından oluşan küresel bir yapılanmaya sahip 60’ın üzerinde pazara girecek.

Rekabet ortamında öncü olacağız!

JAECOO’nun dünyanın en hızlı büyüyen otomobil markalarından biri olduğunu ifade eden JAECOO Türkiye Başkan Yardımcısı Ahu Turan ise, “Markamız şu ana kadar dünya çapında 37 ülkede 1.1 milyonluk bir hayran kitlesi kazanmayı başardı. Müşterilerimize göre JAECOO, bir otomobilden daha fazlası. Aslında yaşam tarzı ve hayatımıza güç/cesaret katarak kolaylıkla hedeflerimize ulaşmamızı sağlıyor. Bize yeni keşiflerde arkadaşlık ederken, seyahat deneyimini de daha keyifli ve teknolojik hale getiriyor” dedi. Markanın, önümüzdeki 3 yılda60’dan fazla ülkede 3 binden fazla satış noktasına ulaşmayı hedeflediğini vurgulayan Ahu Turan, şöyle devam etti: “Yeni nesil satış noktalarımızla gelecek/moda/teknoloji/ekoloji/e-spor temalı showroom alanları tasarlayıp, müşterilerimizle bağlarımızı kuvvetlendirmeyi hedefliyoruz. Marka stratejimiz gereği öncelikle Avrupa pazarına odaklanıp, burada başarı yakaladıktan sonra diğer pazarlara da güçlü bir şekilde girmeyi hedefliyoruz. 2024 yılında Türkiye ile birlikte İspanya, İtalya, Polonya ve Macaristan başta olmak üzere Avrupa’nın birçok ülkesinde faaliyete başlıyor olacağız. JAECOO, yeni enerji çözümleriyle öne çıkan bir marka. Müşterilerimize tam elektrikli ve PHEV gibi yeni enerji çözümlerini sunarken, aynı zamanda bu teknolojileri sürekli geliştirerek, rekabet ortamında öncü olmayı hedefliyoruz. JAECOO markasını 3 kelime ile tanımlayabiliriz: sofistike, Off-Road ve duyarlı. Yani tasarımı ve üretim kalitesiyle sofistike hem şehir hem arazi koşullarına uygunluğuyla Off-Road, hem de sunduğu yeni enerji çözümleri ve sosyal sorumluluk bilinciyle çevresine duyarlı bir marka olarak geliştirildi.”

Off-road genlerini yeniden yorumluyor!

Küreselleşme yoluyla yerelleşmeyi teşvik etme ve yerelleşme yoluyla küreselleşmeyi destekleme yaklaşımıyla hareket eden JAECOO’nun Türkiye hamlesi, markanın 2030 stratejisi için stratejik bir odak noktası oluşturuyor. Sağlamlığın ön planda olduğu tasarımıyla öne çıkan JAECOO 7, güvenlik, konfor ve esnekliğin bir arada sunulduğu iç mekanıyla da geleneksel Off-Road genlerini ve Off-Road dünyasının estetik cazibesini yeniden yorumluyor. Safkan Off-Road deneyimini yeniden tanımlayan akıllı sistem ARDIS ile donatılıyor. Kum, kar, çamur ve arazi dahil olmak üzere yedi sürüş modu, senaryo tabanlı bir teknolojik mantıkla sürüş gereksinimlerini mükemmel bir şekilde karşılıyor, arazi sürüşlerinde gelişmiş bir hareket özgürlüğü sağlıyor ve aynı zamanda şehirli seçkinler için kişiselleştirilmiş bir sürüş deneyimi yaşatıyor.14,8 inçlik ultra geniş panoramik ekranı, yeni W-Hud göz hizası ekranı ve 50 W ile sektörün en güçlü kablosuz hızlı şarj özelliği ile gelişmiş bir bilgi-eğlence deneyimi sunan JAECOO 7, 540° panoramik şeffaf şasi de dahil olmak üzere 21 adedin üzerinde ADAS işleviyle kapsamlı ve çok yönlü güvenlik özellikleri sunarak kullanıcıların diledikleri zaman ve endişe duymadan arazide sürüş yapmalarını sağlıyor.Ayrıca, küresel 5 yıldızlı güvenlik standartlarına dayanan JAECOO 7, yenilikçi bir kafes tipi enerji emici gövde yapısına sahip. 10 adet havayastığı ile birlikte otomobildeki her yolcuya acil durumlarda çok yönlü koruma, konforlu bir sürüş deneyimi ve güven veren bir sürüş sağlayarak “5 Yıldızlı koruma” sunuyor.

Ürün gamı JAECOO 5 ve 8 ile genişleyecek!

JAECOO, JAECOO 7 modelini pazara sunarak Türkiye Off-Road SUV pazarındaki boşluğu dolduruyor. Gelecekteki ürünlerin yapılanması, konumlandırması ve stratejisine odaklanan marka; JAECOO 8 ve JAECOO 5 gibi yeni modellerle ürün gamını sürekli geliştirmeye devam edecek. Küresel standartlara dayanan marka, JAECOO 7 PHEV ve JAECOO 8 PHEV modelleriyle başlayarak pazara yeni enerji ürünleri sunacak. JAECOO, Türk tüketicisinin Off-Road segmentinde yeni enerji beklentilerini tam olarak karşılamak üzere; içten yanmalı (ICE), hibrit (HEV) ve şarj edilebilir hibrit (PHEV) dahil olmak üzere birden fazla güç-aktarma seçeneği ile tüm pazar segmentlerine hitap edecek. Marka ayrıca, Türk kullanıcıların geri bildirimlerine odaklanarak, yeni otomobil satın alma deneyimleri yaratacak, Türkiye’deki önemli şehirleri ve iş bölgelerini kapsayacak şekilde satış ve servis ağlarını genişletecek ve Türk tüketicilere daha uygun hizmetler sunarak Türkiye’deki yerel stratejisini sürekli olarak geliştirecek.

Türk Kamu Refah Fonu kuracak!

JAECOO, Türkiye’de de sürdürülebilir kalkınma ve kurumsal sosyal sorumluluk projelerine destek olmaya devam edecek. Marka bu kapsamda, küresel ölçekte biyolojik koruma, çevre koruma ve savunmasız grupların bakımı gibi çeşitli alanlarda faaliyetler yürütmek üzere dünya genelinde kamu refahı kuruluşlarıyla iş birliği yapacağını açıkladı. “JAECOO, Türkiye’de, Türkiye için” eylem planı ile sadece kaliteli seyahat ürünleri sunmakla kalmayıp, aynı zamanda uzun vadeli, sistematik sosyal kamu refahı projeleri yürütmek için bir Türk Kamu Refah Fonu kurarak ESG geliştirme konseptini uygulayacak.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...