Škoda Auto, 200.000 adet Enyaq ve Enyaq Coupé modelinin üretimine işaret ederek e-mobilite stratejisini geliştirmede önemli bir kilometre taşına ulaştı.
Enyaq, daha güçlü ve verimli aktarma organları, daha da fazla menzil, daha hızlı şarj ve yükseltilmiş ve daha sezgisel bir kullanıcı arayüzüne sahip yeni yazılımlar gibi geliştirmelerle gelişmeye devam ediyor. İleriye baktığımızda Škoda Auto, bu yılın ilerleyen saatlerinde yeni Elroq’un dünya prömiyeri ile e-mobiliteye olan bağlılığını ilerletmeye hazırlanıyor. Bu tamamen elektrikli kompakt SUV, Škoda’nın tamamen elektrikli serisini tamamlamak için önümüzdeki yıllarda toplamda altı yeni elektrikli modeli tanıtan iddialı bir kampanyanın başlangıcına işaret ediyor.
Škoda Auto Üretim ve Lojistik Yönetim Kurulu Üyesi Andreas Dick, “ Enyaq, e-mobilite kampanyamızın sorumluluğunu üstlendi; Model ailesinin başarısı, stratejimizle doğru yolda olduğumuzun kanıtıdır. Geçen yıl, Avrupa’da en çok satan dördüncü elektrikli araç serisi oldu ve 2022’ye göre %52,1 artışla 81.700 adetlik rekor kıran küresel satış rakamına ulaştı. Bu başarı, elektrikli araç yelpazemizi önümüzdeki yıllarda toplam altı yeni modele genişletme taahhüdümüzün altını çiziyor. Yeni e-mobilite çağına sorunsuz bir geçiş sağlayan ekibimizin uzmanlığı ve Sade zekamız sayesinde iddialı hedeflerimize ulaşılabiliyor.” dedi…