Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer

®
Çok Okunanlar

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik...

Otokar’dan Yaza Özel “Servis Kampanyası”

Türkiye'nin otomotiv üreticisi Otokar, otobüs ve kamyon sahipleri için özel olarak "Otokar Servis Kampanyası"nı başlatıyor. 17 Temmuz-16 Ağustos tarihleri...

Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı

Günlük Kiralama Sektörünün Türkiye’deki İlk Kapsamlı Raporunu TOKKDER Yayımladı! Tüm Oto Kiralama ve Mobilite Kuruluşları Derneği (TOKKDER), günlük araç kiralama...

Çarpışantürk kazanmaya devam ediyor…

Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı 2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...

Gen-3 en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti

Goodyear Vector 4seasons Gen-3, en son ADAC testinde en yüksek dereceyi elde etti Goodyear lastikleri olağanüstü kilometre performansı ve mükemmel...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan...

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında...

Škoda Auto Yönetim Kurulu Başkanı Klaus Zellmer, ” Müşterilerimiz Octavia’dan haklı olarak çok şey bekliyor ve bu yenileme en çok satan modelimizi bir üst seviyeye taşıyor. Tamamen yeniden tasarlanmış bir bilgi-eğlence sistemi, yeni güvenlik sistemleri, artan sürdürülebilir malzeme kullanımı ve daha güçlü farlar gibi yenilikler, onu günlük kaşifler için daha da uygun hale getiriyor. En yeni Octavia’mızın sürücülerini ve yolcularını şaşırtacağından ve memnun edeceğinden eminim, en popüler otomobilimiz olarak yerini teyit ediyor.”

Škoda Auto Satış ve Pazarlama Yönetim Kurulu Üyesi Martin Jahn, ” Octavia, Škoda markasının bel kemiğidir. Dört modern nesil ve 7,15 milyondan fazla birim satıldıktan sonra, yükseltilmiş Octavia bu başarı öyküsünü sürdürecek. Rafine bir önden görünüm, yeni yardım sistemleri ve ilk kez 13 inçlik merkezi ekran da dahil olmak üzere son teknoloji bilgi-eğlence ile güncellenmiş en çok satanımız, Avrupa’nın en başarılı modellerinden biri olarak konumunu korumaya hazırlanıyor. Çok yönlülüğü, çekici tasarımı ve paranın karşılığını mükemmel değeriyle günlük kaşifleri etkilemeye devam edeceğine inanıyorum.”

Markanın ikonik modeline yeni ivme
Modern Octavia’nın dördüncü nesli, yenilenen bir amaç duygusuyla bir sonraki üretim aşamasına giriyor. Yenileme, yenilenen ön ve arka tamponlara ve güncellenmiş bir Škoda ızgarasına sahip yeni, yükseltilmiş bir tasarım içeriyor. Ayrıca yeni, ikinci nesil LED Matris huzmeli farlar, animasyonlu göstergelere sahip revize edilmiş LED arka lambalar ve bir dizi yeni alaşım jant tasarımı. Yeni seri yapısı, dört donanım seviyesinden (SE Technology, SE L, SportLine ve vRS) ve iç mekan için dokuz Tasarım Seçeneğinden oluşuyor.

Koltuklar, gösterge paneli ve kapı panelleri için yeni ve sürdürülebilir malzemelere ek olarak, seçilen model varyantlarında artık 10 inçlik bir Dijital Ekran standart olarak geliyor. Dördüncü nesil Octavia’nın lansmanında tanıtılan tanıdık 10 inçlik Sanal Kokpit hala sunulmaya devam ediyor. Octavia’da ilk kez bir seçenek olarak 13 inçlik bir bilgi‑eğlence ekranı mevcut. AI tabanlı ChatGPT chatbot, standart olarak Laura sesli asistanına entegre edilecek.

Diğer Haberler

PETRONAS Madeni Yağlar Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı

PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği

Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi! FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...

Zorlu Enerji CEO’su Elif Yener

Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...  Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...

Alpine, A290 modeliyle hızlandırdı

Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....

Dacia, Avrupa perakende pazarındaki güçlü yapının korudu

Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...

Renault markası globalde büyüdü, Avrupa’da ikinciliğe yükseldi

Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...

BOM, Misano’daki Zorlu Mücadeleden İki Podyumla Döndü

Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...