Sıralamanın sonuncusu 181 puanla BMW…

®
Çok Okunanlar

İtalyan Markası SWM İki SUV Modeliyle Türkiye’de…

Çin’in önde gelen ve hızla büyüyen otomotiv üreticilerinden Shineray Group bünyesinde yer alan SWM, Türkiye’de iki yeni SUV modelini...

40. İstanbul Maratonu’ndaTürkiye’nin Geleceği İçin Koşacak…

Yol yardımdan çekiciye, konut onarımdan hava ambulansına kadar farklı alanlarda toplam 6bini aşkın hizmet birimi ile tüketicilerin yanında olan...

800 bin TL krediye %0 faiz ve 12 ay vade

Togg T10X, nisan ayına özel finansman desteğiyle kullanıcılarla buluşuyor. Togg, nisan ayına özel başlattığı kampanyada, en donanımlı versiyon olan...

Amerikan araştırma şirketi J.D. Power‘ın yaşı 3’ü geçmeyen otomobillerin arasında gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçlarına göre Peugeot, yılın en güvenilir markası oldu. İkinci ve üçüncü sıradaysa Skoda ve Hyundai yer aldı.

Amerikan araştırma şirketi J.D. Power‘ın İngiltere temsilciliği analistlerinin, yaşı 3’ü geçmeyen otomobillerin arasında gerçekleştirdiği araştırmanın sonuçları açıklandı. Araştırmayı yapan uzmanlar, İngiltere’de 11 bin 500’ün üzerinde otomobil kullanıcısına ulaşarak yaşları 3’ü geçmeyen toplam 25 otomobil markasını değerlendirdi.

Her markanın 100 adet aracında tespit edilen sorun sayısının baz alınarak puanlama yapılan araştırmada, elektronik aksam, ses, iletişim ve navigasyon sistemleri sorunları, dış gövde ve iç detay bozuklukları, klima, motor ya da şanzıman arızaları gibi farklı kategorilere bölünen 170 farklı şikâyet değerlendirildi.

Araştırma sonuçlarına göre 100 otomobilde 77 puan ile Peugeot, en az arıza göstererek en güvenilir birinci marka oldu. İkinci ve üçüncü sıradaysa Skoda (88) ve Hyundai (90) yer aldı.

Dördüncülüğü ve beşinciliği 94’er puan alan Nissan ve Suzuki paylaşırken, sıralamanın ilk onuna ayrıca Opel (95), Kia (101), Mini (103), Ford ve Volvo (106) da dahil oldu.

Sıralamanın sonuncusu 181 puanla BMW olurken, son on sırada ayrıca Toyota (134), Mercedes-Benz (136), Land Rover (142), Jaguar (159), Audi (167), Fiat (173) gibi markalar yer aldı.

J.D Power’ın Avrupa temsilcisi Josh Halliburton’a göre üreticilerin yeni teknolojiler yarışına girmiş olması, otomobillerde mükemmel olmayan ve her an arızalanabilecek daha çok yeni sistemlerin kullanılmasına ve markaların güven kaybına uğramasına yol açıyor.

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...