Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı.
2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada...
Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent'...
Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!
Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir...
Sürdürülebilir denizcilik teknolojileri konusunda son gelişmelerin sergilendiği Electric & Hybrid Marine Expo, 24-26 Haziran tarihleri arasında Hollanda’nın Amsterdam kentinde...
İnsanların Shell’i platformu çerçeve iletişim çalışmalarını sürdüren Shell, “Temiz bir tuvalet arayan, içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” diyerek temiz tuvalet değişimi iddiasını sıcak ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Shell&Turcas, “İnsanların Shell’i” iletişim platformu kapsamında yayımladığı yeni reklam filminin sadece bir akaryakıt istasyonu olmadığını, farklı beklenti ve ihtiyaçlarla gelen insanlara sunulan hizmetlerle “İnsanların istasyonu” olduğunu, bu kez de temiz ve konforlu tuvalet deneyimini merkeze alarak anlatıyor.
Yeni reklam filmi Shell, akaryakıt istasyonuna yalnızca tuvalet için gelen bir misafirin yaşadığı mahcubiyetin sürpriz şekilde ortaya çıkan Engin Akyürek’in sağladığı empati ile kurtulmanı esprili bir şekilde işliyor. Filmde, dışarıda rahat da evdeki kadar temiz tuvalet koridoru olan, bir evde, bir Shell’de tutulabilen insanların hikayesi, “içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” mesajı ile aktarılıyor.
Shell & Turcas CMO’su Özkan Özyavuz, yeni kampanya ile ilgili olarak şunu söyledi: “Shell olarak her zaman istasyonlarımıza gelen insanların gerçek hikayelerinden ilham aldık. İstasyonlarımızda sunduğumuz temiz tuvalet deneyimi samimi bir tedavila sahiplenmemizin amacı de bu. Hepimiz yolculuklarımız sırasında mola verebileceğimiz, içimize sinecek kadar temiz tuvaletlere ihtiyacımız var. Yeni filmimizde, Engin Akyürek’in esprili ve yalnızca tarzıyla, sadece almak için değil, temiz bir tuvaletle de insanlar gönülleyle tercih ettiğimiz bir durak vurguluyoruz.”
Yeni kampanyada da yalnızca bir akaryakıt istasyonu değil, aynı zamanda insanların günlük yaşamlarında çalışabilecekleri mola verebilecekleri bir duraklama süreleri çizen Shell, temiz tuvalet değişimi iddiasını da canlı ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Yenilikçi teknolojileri Alman kalitesiyle buluşturan Opel, model ailesinde sunduğu panoramik cam tavan özelliği ile araçları adeta mobil seyir noktalarına dönüştürebiliyor.Özellikle üst sınıf SUV modeli...
Stellantis’in CEO’su Antonio Filosa Uygulamak İstediği Kültürel Çerçeveyi Çalışanlarıyla Paylaştı!
Yetkin İnsanlar Net Hedefler ve Karşılıklı Güvene Dayalı Bir Ekip RuhuylaBizi Kimse Durduramaz!
Dünyanın...
Merkezi Ankara’da olan 1974 yılında kurulan Zirve Gıda, 50 yılı aşkın süredir Doğu Anadolu Bölgesi’ne gıda tedariği sağlamaktadır. Türkiye genelinde 6 farklı lokasyondan faaliyetlerini...
OSS Derneği, gerçekleştirdiği 2025 yılı Olağan Seçimli İdari ve Mali Genel Kurul Toplantısı’nda yeni Yönetim ve Denetleme Kurulu Üyelerini seçti. Genel Kurulda oy birliğiyle...
Yolcu360, 2025 Kurban Bayramı dönemine ait araç kiralama istatistiklerini açıkladı.
2025 Kurban Bayramı boyunca bir araç kiralamanın günlük maliyeti ortalamada 2.460 TL oldu. Araç kiralamaiçin...
Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilmesi ve 12-16 yaş arası gençlerin ücretsiz olarak katılabileceği sosyal sorumluluk projesi 'TOSFED Next Talent' 01 Temmuz'da başlıyor.
Türkiye Otomobil Sporları...
Mercedes-Benz, IWC Schaffhausen ve ELLE Türkiye iş birliği ile “F1: The Movie” filminin Türkiye'deki özel ön gösterimi İstanbul Soho House'ta düzenlendi.
İş ve sanat dünyasında...