Giresun Offroad Yarışı, Bulancak'ta Yapıldı
2025 PETLAS Türkiye Offroad Şampiyonası'nın 3. ayağı, Giresun Offroad Spor Kulübü tarafından Giresun Valiliği, Bulancak...
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara...
FIAT FROFESSIONAL’DAN TEMMUZ AYINA ÖZEL YÜZDE 0 FAİZLİ FİNANSMAN İMKANLARI!
Yenilikçi modelleri ile ticari araç müşterilerinin hayatını kolaylaştıran FIAT Professional,...
İnsanların Shell’i platformu çerçeve iletişim çalışmalarını sürdüren Shell, “Temiz bir tuvalet arayan, içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” diyerek temiz tuvalet değişimi iddiasını sıcak ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Shell&Turcas, “İnsanların Shell’i” iletişim platformu kapsamında yayımladığı yeni reklam filminin sadece bir akaryakıt istasyonu olmadığını, farklı beklenti ve ihtiyaçlarla gelen insanlara sunulan hizmetlerle “İnsanların istasyonu” olduğunu, bu kez de temiz ve konforlu tuvalet deneyimini merkeze alarak anlatıyor.
Yeni reklam filmi Shell, akaryakıt istasyonuna yalnızca tuvalet için gelen bir misafirin yaşadığı mahcubiyetin sürpriz şekilde ortaya çıkan Engin Akyürek’in sağladığı empati ile kurtulmanı esprili bir şekilde işliyor. Filmde, dışarıda rahat da evdeki kadar temiz tuvalet koridoru olan, bir evde, bir Shell’de tutulabilen insanların hikayesi, “içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” mesajı ile aktarılıyor.
Shell & Turcas CMO’su Özkan Özyavuz, yeni kampanya ile ilgili olarak şunu söyledi: “Shell olarak her zaman istasyonlarımıza gelen insanların gerçek hikayelerinden ilham aldık. İstasyonlarımızda sunduğumuz temiz tuvalet deneyimi samimi bir tedavila sahiplenmemizin amacı de bu. Hepimiz yolculuklarımız sırasında mola verebileceğimiz, içimize sinecek kadar temiz tuvaletlere ihtiyacımız var. Yeni filmimizde, Engin Akyürek’in esprili ve yalnızca tarzıyla, sadece almak için değil, temiz bir tuvaletle de insanlar gönülleyle tercih ettiğimiz bir durak vurguluyoruz.”
Yeni kampanyada da yalnızca bir akaryakıt istasyonu değil, aynı zamanda insanların günlük yaşamlarında çalışabilecekleri mola verebilecekleri bir duraklama süreleri çizen Shell, temiz tuvalet değişimi iddiasını da canlı ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
PETRONAS Madeni Yağlar, Karayolu Taşımacılığının Değişen İhtiyaçlarına Yanıt Veren Geliştirilmiş PETRONAS Urania’yı Tanıttı
PETRONAS Madeni Yağlar (PLI), bugün ticari araçlara yönelik ana ürün serisi olan...
Yerli Üretim Fiat Scudo’ya Yeni Gövde Seçeneği! Yerli Scudo Ailesi Yeni Combi Versiyonuyla Genişledi!
FIAT’ın geniş ürün gamındaki ticari araçları temsil eden FIAT Professional,yeni seçeneklerle...
Zorlu Enerji, İsrail'deki enerji yatırımlarının satışını memnuniyetle karşıladı...
Zorlu Enerji, İsrail'de azınlık ortağı olduğu doğalgazlı santrallerinin satışını tamamlayarak; bölgesel elektrik üretim ve satışına ilişkin bütün...
Alpine markası, 2025'in ilk yarısında 5.015 adetlik tescil ile %85'lik büyüme kaydetti. Bu artışta en büyük katkıyı, 3.699 adetlik satışa ulaşan A290 modeli sağladı....
Dacia markası, 2025 yılı ilk yarısında dünya çapında 356.084 adet satış gerçekleştirerek, geçen yılın aynı parlaklıklarına göre %0,7 oranında sınırlı bir düşüş yaşadı. Bu...
Renault Grubu, 2025'in ilk yarısında da ticari stratejisini hacimden çok değer yaratmaya odaklanarak sürdürdü. Grup, en kârlı kanal olan perakende satışlara parlaklık kazandırarak, bu...
Borusan Otomotiv Motorsport (BOM), GT4 Avrupa Serisi 2025 sezonunun dördüncü ayağını İtalya’nın Misano Pisti’nde başarıyla tamamladı. 19 – 20 Temmuz tarihlerinde gerçekleşen yarış hafta...