60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde
TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme...
Elektrikli mobilitenin öncü temsilcilerinden Leapmotor, yeni nesil iki önemli oyuncusunun tanıtımını bir arada gerçekleştirdi. IAA Mobility 2025’e güçlü bir...
Team Petrol Ofisi sporcusu Kerem Kazaz, 12-14 Eylül tarihlerinde Eskişehir'de gerçekleşen zorlu Esok Rallisini genel klasmanda 4. sırada tamamlayarak...
İnsanların Shell’i platformu çerçeve iletişim çalışmalarını sürdüren Shell, “Temiz bir tuvalet arayan, içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” diyerek temiz tuvalet değişimi iddiasını sıcak ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Shell&Turcas, “İnsanların Shell’i” iletişim platformu kapsamında yayımladığı yeni reklam filminin sadece bir akaryakıt istasyonu olmadığını, farklı beklenti ve ihtiyaçlarla gelen insanlara sunulan hizmetlerle “İnsanların istasyonu” olduğunu, bu kez de temiz ve konforlu tuvalet deneyimini merkeze alarak anlatıyor.
Yeni reklam filmi Shell, akaryakıt istasyonuna yalnızca tuvalet için gelen bir misafirin yaşadığı mahcubiyetin sürpriz şekilde ortaya çıkan Engin Akyürek’in sağladığı empati ile kurtulmanı esprili bir şekilde işliyor. Filmde, dışarıda rahat da evdeki kadar temiz tuvalet koridoru olan, bir evde, bir Shell’de tutulabilen insanların hikayesi, “içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” mesajı ile aktarılıyor.
Shell & Turcas CMO’su Özkan Özyavuz, yeni kampanya ile ilgili olarak şunu söyledi: “Shell olarak her zaman istasyonlarımıza gelen insanların gerçek hikayelerinden ilham aldık. İstasyonlarımızda sunduğumuz temiz tuvalet deneyimi samimi bir tedavila sahiplenmemizin amacı de bu. Hepimiz yolculuklarımız sırasında mola verebileceğimiz, içimize sinecek kadar temiz tuvaletlere ihtiyacımız var. Yeni filmimizde, Engin Akyürek’in esprili ve yalnızca tarzıyla, sadece almak için değil, temiz bir tuvaletle de insanlar gönülleyle tercih ettiğimiz bir durak vurguluyoruz.”
Yeni kampanyada da yalnızca bir akaryakıt istasyonu değil, aynı zamanda insanların günlük yaşamlarında çalışabilecekleri mola verebilecekleri bir duraklama süreleri çizen Shell, temiz tuvalet değişimi iddiasını da canlı ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
İsveç’te Otonom Toplu Ulaşım Karsan Otonom e-ATAK ile Başladı
“Mobilitenin Geleceğinde Bir Adım Önde” olma vizyonuyla bir dünya markası olan Karsan, dünya çapında gerçekleştirdiği başarılarına...
KPMG'nin “Küresel Otomotiv Yöneticileri” anketine göre sektördeki her üç yöneticiden biri üç yıl içinde iş modellerinin tamamen değişeceğini öngörürken, otomotiv şirketlerin yüzde 86'sı yapay...
Aon, Formula 1'in en köklü takımlarından Scuderia Ferrari HP ile uzun süreli bir sponsorluk anlaşması imzaladı. Monza'daki İtalya Grand Prix'siyle başlayan iş birliği; hız,...
60 Milyar TL’lik Yedek Parça Tedariki Sigorta Eksperlerinin Yönetiminde
TÜSED Türkiye Sigorta Eksperleri Derneği Yönetim Kurulu, sigorta sektöründe kritik öneme sahip olan yedek parça tedarik...
BMW ConnectedDrive ve MINI Connected ile Geleceğin Mobilite Deneyimi Borusan Otomotiv’de
Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW ve MINI markalı 40 bin bağlantılı otomobil, sürücülerine...
YD Türkiye, Kemerburgaz’da inşa ettiği özel alanda YANGWANG U8 ve YANGWANG U9’un benzersiz yeteneklerini sergilediği nefes kesen teknoloji şovunun ardından, şimdi de bu modelleri...
Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu BMW’nin dünyanın en yüksek sporcu katılımına sahip golf turnuvası BMW Golf Cup 2025 Türkiye Elemeleri, 17 – 21 Eylül...