Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa...
Stellantis, hidrojen yakıt hücresi teknolojisi geliştirme programını durdurma kararını açıkladı. Hidrojen yakıt ikmali altyapısının sınırlı mevcudiyeti, yüksek sermaye gereksinimleri...
General Grabber X3'ün olağanüstü insanlara deneyimleme fırsatı sunacak. Tüm off-road araçlarında Grabber X3 kullanılacak ve cinsi kayalık, çamurlu ve...
Karsan, sektörde ilkleri gerçekleştirmeye devam ediyor. Şimdi de havalimanı ulaşımını elektrikli ve otonom araçlarıyla dönüştürmeye başlayan Karsan, bu kapsamda...
İnsanların Shell’i platformu çerçeve iletişim çalışmalarını sürdüren Shell, “Temiz bir tuvalet arayan, içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” diyerek temiz tuvalet değişimi iddiasını sıcak ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Shell&Turcas, “İnsanların Shell’i” iletişim platformu kapsamında yayımladığı yeni reklam filminin sadece bir akaryakıt istasyonu olmadığını, farklı beklenti ve ihtiyaçlarla gelen insanlara sunulan hizmetlerle “İnsanların istasyonu” olduğunu, bu kez de temiz ve konforlu tuvalet deneyimini merkeze alarak anlatıyor.
Yeni reklam filmi Shell, akaryakıt istasyonuna yalnızca tuvalet için gelen bir misafirin yaşadığı mahcubiyetin sürpriz şekilde ortaya çıkan Engin Akyürek’in sağladığı empati ile kurtulmanı esprili bir şekilde işliyor. Filmde, dışarıda rahat da evdeki kadar temiz tuvalet koridoru olan, bir evde, bir Shell’de tutulabilen insanların hikayesi, “içine sinen temiz tuvaleti bulunca içi rahat olan insanların Shell’i Hep İleride” mesajı ile aktarılıyor.
Shell & Turcas CMO’su Özkan Özyavuz, yeni kampanya ile ilgili olarak şunu söyledi: “Shell olarak her zaman istasyonlarımıza gelen insanların gerçek hikayelerinden ilham aldık. İstasyonlarımızda sunduğumuz temiz tuvalet deneyimi samimi bir tedavila sahiplenmemizin amacı de bu. Hepimiz yolculuklarımız sırasında mola verebileceğimiz, içimize sinecek kadar temiz tuvaletlere ihtiyacımız var. Yeni filmimizde, Engin Akyürek’in esprili ve yalnızca tarzıyla, sadece almak için değil, temiz bir tuvaletle de insanlar gönülleyle tercih ettiğimiz bir durak vurguluyoruz.”
Yeni kampanyada da yalnızca bir akaryakıt istasyonu değil, aynı zamanda insanların günlük yaşamlarında çalışabilecekleri mola verebilecekleri bir duraklama süreleri çizen Shell, temiz tuvalet değişimi iddiasını da canlı ve samimi bir dille ortaya koyuyor.
Mini Cooper S, daha keskin ve sert ama göstermiyor...
Mini Cooper, her zaman kendine özüne, geçmişine sadık kalarak değişir ve en yeni nesil, yenilenmiş bir...
Renault’nun C segmentindeki başarılı temsilcisi Yeni Renault Austral, yeni yüzü ve geliştirilen donanımıyla 2.190.000 TL’den başlayan fiyatlarla Türkiye’de satışa sunuldu. Yepyeni tasarım çizgilerine kavuşan...
Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörlüğünü üstlendiği BMW, Türkiye'ye özel motor ve donanım özellikleriyle geliştirilen Yeni BMW X3 20 modeliyle konfor, günlük kullanım ve BMW'nin karakteristik...
Başkent Otomobil Sporları Kulübü tarafından bu yıl ilk kez düzenlenen Kapadokya Rallisi, doğa ile tarihin eşsiz buluşma noktası olan peri bacalarının eteklerinde gerçekleştirildi. 40...
Renault Group, 2025 yılının ilk yarısında pazardaki daralmaya rağmen gelirlerini artırmayı başardı. Grup, 27,6 milyar avroluk ciroya ve %6 işletme marjına ulaşırken, değer odaklı...
Sürüşü geliştirmek için tasarlanmış özgün tasarım ve teknoloji
Bmw X3 xDrive 20d M Sport Pro bir şekilde yenilendi ve ürün yelpazesi, pazarımızda takdir edilmeye devam...
Otomotiv sektörünün geleceğine ilişkin belge imzalandı.
İtalya Başbakanı Giorgia Meloni, Avusturya Şansölyesi Christian Stocker ile Palazzo Chigi'de otomotiv sektörü "Endüstrinin Geleceği" sözleşmesini Avusturya ile imzaladığını...