Scuderia Ferrari SF21’i Tanıttı…

®
Çok Okunanlar

MG Yılın En Büyük Kampanyasını Başlattı

Otomotiv devi SAIC tarafından üretilen köklü İngiliz otomobil markası MG, rekabetçi fiyatları ve çok avantajlı kampanyalarını, yılın son ayında...

Şükrü Bekdikhan önümüzde çok daha zor bir yıl var…

Mercedes-Benz Otomotiv İcra Kurulu ve Otomobil Grubu Başkanı Şükrü Bekdikhan, 'Rekor bir satış adediyle bu yılı kapatacağız. Ama biliyoruz...

Yaris yenilenen 4. nesli ile yollara çıkıyor…

Toyota’nın B segmentindeki temsilcisi Yaris’in dördüncü neslinin dünya prömiyeri Amsterdam’da gerçekleştirildi. Şirketten yapılan açıklamaya göre, Toyota’nın TNGA platformu üzerine yapılan...

KYMCO DTX 360, 2021’de Türkiye’de…

Dünyanın en büyük scooter motosiklet üreticilerinden ve Türkiye’de Doğan Trend Otomotiv distribütörlüğünde olan KYMCO, ürün yelpazesine dahil ettiği yeni...

Scuderia Ferrari, Mission Winnow’un bu sezon yarışacak olan yarış otomobiliSF21, lanse edildi. Değerlendirmesine,“Aracın arka kısmı, Ferrari 125 S’nin bordo kırmızısını anımsatıyor.” diyerek başlayan Takım PatronuMattia BinottoAncak kokpite doğru ilerledikçe aracın rengi yavaş yavaş son yıllarda kullandığımız modern kırmızıya dönüşüyor.Bizi son derece zorlu bir sezon bekliyor. Ancak bu görünüm sayesinde görsel olarak geçmişten gelen gücümüzle, geleceğe umutla yürüyoruz.” diye konuştu.

Formula 1 Dünya Şampiyonası’nda yarışmak için Maranello’da üretilen 67’nci otomobil olan SF21, geçen sezonda yarışan SF1000’in evrimi olarak da lanse edildi.FIA ve F1 yönetimi takımların 2021 sezonu için, geçtiğimiz yılın etkilediği COVID-19 nedeniyle, 2020’de kullanılan araçlarınşasilerinin korunması ve değişiklik yapılacak alanların sınırlanması kararını almıştı. Yönetmeliğingereği olarak, SF21’de; 2020 yılındaki şasi yer alırken tamamen yeni bir motor kullanıldı. Aracın arka kısmındaki aerodinami iyileştirildi. Takım böylece değişiklik yapma hakkını bu iki alanda kullanmış oldu.

Ferrari SF21:

Teknik özellikler

  • Motor:             065/6
  • Hacim:             1600 cc
  • Maksimum devir: 000 d/d
  • Aşırı besleme: Tek turbo
  • Yakıt akışı:             100 kg/saat maksimum
  • Konfigürasyon: V6 90°
  • Çap:                         80 mm
    Strok:                         53 mm
    Supap adedi: silindir başına 4 supap
    Enjeksiyon:             500 bar direkt enjeksiyon

ERS Sistemi

  • Konfigürasyon: Elektromotorlu jeneratör ünitesi ile hibrit enerji geri kazanım sistemi
  • Batarya kiti: 20 kg ağırlığa sahip lityum-iyon batarya
  • Batarya kiti maksimum kapasitesi: 4 MJ
  • MGU-K maksimum güç: 120 kW (161 HP)
  • MGU-K maksimum devir: 000 d/d
  • MGU-H Maksimum devir: 000

Otomobil

  • Toplam ağırlık- soğutma sıvısı, yağ ve sürücü dahil752 kg.
  • Kokpit etrafında halo koruma ünitesiyle birlikte karbon fiber ve petek şeklinde kompozit malzemeden üretilen şasi.
  • Karbon fiberden yapılmış gövde ve koltuk.
  • Hidrolik tork konvertörlü arka diferansiyel.
  • Önde ve arkada Brembokarbon fren diskleri.
  • Arka frenlerde elektronik fren sistemi.
  • 8 ileri ve bir geri vitesli uzunlamasına monte edilmiş Ferrari şanzımanı.
  • Push-rod ön süspansiyon, pull-rod arka süspansiyon.
  • 13 inçlik ön ve arka jantlar

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...