“Satış” ve “İletişim” kategorilerinde toplam 22 dalda ödül verildi

®
Çok Okunanlar

3-9 Ekim arasında DAKAR Fas Rallisi ile devam edecek…

Toyota GAZOO Racing pilotları Fernando Alonso ve Marc Coma, Dakar Rallisi hazırlığı kapsamında Güney Afrika’daki “Lichtenburg 400” yarışına katıldı. Toyota'dan...

Büyük filolarda operasyonel kiralama ön plana çıkıyor…

TEB Arval’in desteğiyle, filo sektörünün mevcut durumu ve geleceğine ışık tutmak amacıyla, gerçekleştirilen Arval Mobility Observatory Filo Barometrenin 2019...

2020 İkinci El Otomobil Trendleri…

Otomobil üreticisi ve satıcısı için zor bir yılı geride kaldı. 2. el araç ilan platformu arabam.com ODD verileri ve...

İnci GS Yuasa, Teknoloji ve İnovasyonda Zirvede

İnci Holding ve Japon akü devi GS Yuasa’nın iştiraki İnci GS Yuasa, ödüllerine bir yenisini daha ekledi. Türkiye'nin sektöründe...

ON BİRİNCİ ODD GLADYATÖR ÖDÜLLERİ
SAHİPLERİNİ BULDU…
Otomotiv Distribütörleri Derneği’nin (ODD) markaların satış ve iletişim başarılarını ödüllendirmek amacıyla organize ettiği ODD Satış ve İletişim Ödülleri’nin on birincisi dijital ortamda yine görkemli ve heyecanlı bir törene sahne oldu.
6 Ocak 2021 tarihinde gerçekleştirilen geleneksel ödül töreninde, toplam 22 dalda ödüller sahiplerini buldu. Otomotiv sektörünün bir araya geldiği törende, Duygu Demirdağ başarılı sunumu, Zaytung ekibi ise keyifli videoları ile ödül törenine renk kattılar.
Otomotiv sektörünün en dikkat çeken, kapsamlı ve prestijli organizasyonu olan “ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2020 Gladyatörleri” bu yıl da güçlü bir rekabete sahne oldu. Sektörün “en”lerinin belirlendiği organizasyonda kazanan en başarılı markalar ve çalışmaları heyecanlı ve görkemli bir törenle ödüllerini aldı.

6 Ocak 2021 tarihinde ilk kez online ortamda gerçekleştirilen ödül törenine, ODD üye markaları, otomotiv dünyasının temsilcileri, basın mensupları ve davetliler katıldı.
“Otomotiv sektörü ve ODD, 2020 yılında da ekonomiye değer katmaya devam etti.”
Törende konuşma yapan ODD Yönetim Kurulu Başkanı Ali Bilaloğlu bu yıl on birincisi düzenlenen ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2020 Gladyatörleri ödül törenine katılan tüm adayları ve etkinlikte tüm emeği geçenleri tebrik ederken, 2020 yılını da değerlendirdi,
“2020 yılı hepimizin hafızasına kazınan bir yıl oldu. Artık bildiğimiz ve tecrübe ettiğimiz gibi Pandemi gerek iş gerek özel hayatımızı derinden değiştirdi, bazı bölümlerini ciddi sınırladı ama bazı bölümlerine yeni bir boyut kattı. Bundan dolayı bu senenin ODD Gladyatör ödülleri konseptini ‘Eşsiz Yıl’ olarak belirledik.

Derneğimiz bu yıl Genel Kurul’unun hemen ardından dünyanın karşı karşıya geldiği pandemi sürecinde birçok konuda proaktif davrandı.
Sektörümüz faaliyetlerinin devamlılığı yönünden, çözüme kavuşturulması gereken konularda hızla girişimlerde bulunduk. Dijital ortamda sektör temsilcilerimiz ile kamuyu ve elbette diğer paydaşları bir araya getiren çok sayıda toplantı gerçekleştirdik. ODD olarak otomotiv sektöründe her bakımdan değer yaratmayı ve destek olmayı sürdüreceğiz.’’
Organizasyon toplam 22 dalda rekabete sahne oldu
“Satış” ve “İletişim” kategorilerinde toplam 22 dalda ödül verildi.

-İletişim Ödülleri kategorisinde halka açık kategorilerde adaylar;
Yılın Dergi Uygulaması, Yılın Dijital Deneyim Uygulaması, Yılın Sosyal Medya Uygulaması, Yılın Gazete Uygulaması, Yılın Radyo Uygulaması, Yılın Outdoor Uygulaması, Yılın TV Uygulaması, Dünden Bugüne En İyi TV Uygulaması, Dünden Bugüne En İyi Radyo Uygulaması ve Dünden Bugüne En İyi Gazete Uygulaması dallarında www.oddgladyator.com web sitesi üzerinden verilen oylar ile ilk 5 içine girmeye çalıştılar.
Halk oylaması ile ilk beşe kalan projeler ve halk oylamasına açık olmayan Yılın PR/Etkinlik Uygulaması, Yılın Entegre İletişim Uygulaması, Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi kategorilerinde yer alan tüm aday çalışmalar jüri üyeleri tarafından değerlendirilerek ödül töreninde canlı oylandı.
Bu ödüllerin yanı sıra Jüri Özel Ödülü de sahibini buldu.
‘Yılın Basın Lansmanı’ ödülünü yine otomotiv basını belirledi
“Yılın Basın Lansmanı” ödülünü her yıl olduğu gibi bu yıl da otomotiv basınının değerli temsilcileri belirledi. Basın mensuplarının, 2020 yılı içerisinde katıldıkları online veya offline lansmanlar içerisinden marka ve modellerin test sürüşü ya da tanıtım etkinliklerini değerlendirdikleri bu kategoride aday olan markalar sistem üzerinden oylandı.

En yüksek katılım Sosyal Medya Uygulaması kategorisinde oldu
ODD üyesi markaların iletişim kategorilerine katılımları çok yoğundu. En büyük ilgi 11 aday çalışma ile “Sosyal Medya Uygulaması” kategorisinde olurken, “TV Uygulaması” ve “PR/Etkinlik Uygulaması’’ kategorilerinde 10’ar adet çalışma yer aldı. Tüm kategoriler toplamında 69 çalışma ödül almak için mücadele verdi.
-Satış Ödülleri kategorisinde; En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası, En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası, En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli, En Çok Satılan Otomobil Modeli, En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası, En Çok Satılan Otomobil Markası ve En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası kategorilerindeki birinciler, ODD veri tabanına işlenen yıllık satış adetleri sonuçlarına göre belirlendi.

Tüm kategorilerde ödül alan firmalar, ödüller ile eş zamanlı olarak hazırlanan ve ODD tarafından onaylanan logoların bir yıllık kullanım hakkına da sahip oldu.

2020 Gladyatörlerinin Yol Arkadaşları
Türk otomotiv sektörünün temsilcilerini buluşturan ve bu yıl on birincisi gerçekleştirilen ODD Satış ve İletişim Ödülleri, 2020 Gladyatörleri’nin destekçileri arasında; ana sponsor sahibinden.com başta olmak üzere, Castrol, Bridgestone, Avis Filo, Autorola, Garanti BBVA, GEFCO, ALJ Finans ve Ipsos yer aldı.
Jüri üyeleri 2020’nin “en’lerini” belirledi
Gladyatör Ödülleri’nin on birinci yılında da Lider İletişimi ve Paydaş İlişkileri Yönetimi Stratejik Danışmanı, Toksü & Chase Halkla İlişkiler Yöneticisi, TOBB Medya ve İletişim Meclisi Başkan Yardımcısı, SEDEFED Başkan Yardımcısı Sayın Fügen Toksü başkanlığında iletişim ve pazarlama alanında uzman akademisyenlerden oluşan tecrübeli jürinin profesyonel değerlendirmeleriyle sonuçlar belirlendi.

Jüri Üyeleri:
1. Fügen Toksü, Lider İletişimi ve Paydaş İlişkileri Yönetimi Stratejik Danışmanı, T & C Halkla İlişkiler Yöneticisi, TOBB Medya ve İletişim Meclisi Başkan Yardımcısı, SEDEFED Başkan Yardımcısı
2. Prof. Dr. Suat Gezgin, Yeditepe Üniversitesi İletişim Fakültesi Öğretim Üyesi ve Avrupa Çalışmaları Enstitüsü Müdürü
3. Prof. Dr. İbrahim Kırcova, Yıldız Teknik Üniversitesi, İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümü Öğretim Üyesi
4. 12. Prof. Dr. Melda Cinman (Şimşek), Marmara Üniversitesi İletişim Fakültesi Halkla İlişkiler ve Tanıtım Bölümü Öğretim Üyesi
5. Dr. Cüneyt Evirgen, Sabancı Üniversitesi Yönetici Geliştirme Birimi Direktörü
6. Dr. Şafak Şahin, Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesi Dekan Yardımcısı, Kreatif Endüstriler Merkezi Direktörü
7. İsmail Hakkı Polat, Kadir Has Üniversitesi İletişim Fakültesi Yeni Medya Bölümü Öğretim Görevlisi
8. Ahmet Akın, Marka ve İletişim Danışmanı
9. Emine Pura, Tribal Sahada Pazarlama, Ajans Başkanı ve Doğrudan Pazarlama İletişimcileri Derneği IV. Dönem Başkanı
10. Zehra Öney, 360+Media Interactive Kurucu Ajans Başkanı, Teknolojide Kadın Derneği Kurucu Yönetim Kurulu Başkanı
11. Melda Barkın, Reklamcılık Vakfı Yönetim Kurulu Üyesi, Reklam Özdenetim Kurulu Asbaşkanı ve McCann İstanbul CEO’su
12. Neslihan Olcay, Mindshare Türkiye CEO’su ve IAB TR Yönetim Kurulu Başkanı
13. Nazım Erdoğan, sahibinden.com, CMO
14. Nilay Tatlısöz , Castrol Türkiye, Marka ve İletişim Müdürü
15. Evren Güzel, Brisa Pazarlama ve Uluslararası Pazarlar Genel Müdür Yardımcısı

Ödül Alan Gladyatörlerimiz:
SATIŞ ÖDÜLLERİ
En Hızlı Büyüyen Hafif Ticari Araç Markası: Mitsubishi
En Hızlı Büyüyen Otomobil Markası: SSangyong
En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Modeli: FORD Tourneo Courier
En Çok Satılan Otomobil Modeli: FIAT Egea
En Çok Satılan Hafif Ticari Araç Markası: FORD
En Çok Satılan Otomobil Markası: RENAULT
En Çok Satılan Otomobil ve Hafif Ticari Araç Markası: FIAT
İLETİŞİM ÖDÜLLERİ
Yılın Dergi Uygulaması: AUDI Quattro 40.yıl Dergi İlanı
Yılın Sosyal Medya Uygulaması: FORD 19 Mayıs E-Spor Yarışı Uygulaması
Yılın Dijital Deneyim Uygulaması: TOYOTA Yandex Güvenli Sürüş Uygulaması
Yılın Gazete Uygulaması: RENAULT Yeni Clio Benzersiz Lansman Gazete Uygulaması
Yılın Radyo Uygulaması: HONDA Orijinal Yedek Parça – Nitro Radyo Spotu
Yılın Outdoor Uygulaması: LAND ROVER Defender Lansman Gününe Canlı Geri Sayım Outdoor Uygulaması
Yılın PR/Etkinlik Uygulaması: BORUSAN BOM Akademi Kar ve Buz Sürüşü Basın Etkinliği
Yılın TV Uygulaması: HYUNDAI MasterChef TV Sponsorluk Projesi Reklam Filmi
Yılın Entegre İletişim Uygulaması: RENAULT Yeni Clio Benzersiz Lansman Uygulaması
Yılın Sosyal Sorumluluk Projesi: TOYOTA Toyota’da Engel Yok! Projesi
Yılın Dünden Bugüne En İyi TV Uygulaması: PEUGEOT 206 Reklam Filmi
Yılın Dünden Bugüne En İyi Radyo Uygulaması: FORD Focus | Apollo – Otomatik Park Sistemi Radyo Spotu
Yılın Dünden Bugüne En İyi Gazete Uygulama: MERCEDES-BENZ Sprinter Gazete Uygulaması
Yılın Jüri Özel Ödülü: FIAT Hayat Durur Fiat Durmaz Projesi
Yılın Basın Lansmanı: PEUGEOT 3008, 5008 ve TOYOTA Hilux Lansmanları

Diğer Haberler

Volvo XC90 Danimarka ile İsveç arasında yapılan bir test sürüşünde

Volvo XC90, amiral gemisi SUV için konfor ve teknoloji... Büyük SUV Volvo XC90 üçüncü nesline ulaşıyor ve Çinli Geely grubuna ait İskandinav markasının tipik DNA'sını...

Petrol fiyatları pazartesi günü düşüş kaydetti

Petrol fiyatları, Orta Doğu'da ateşkes görüşmelerinin olumlu sonuçlanabileceği beklentileri ve dünyanın en büyük petrol ithalatçısı Çin'de ekonomik yavaşlamaya işaret eden verilerle pazartesi günü düşüş...

Petrol Ofisi Grubu CEO’su Mehmet Abbasoğlu

Petrol Ofisi Grubu CEO'su Mehmet Abbasoğlu, 14. Türkiye Enerji Zirvesi açılışında konuştu.. Türkiye enerji sektörünün en önemli buluşma noktalarından biri olan Türkiye Enerji Zirvesi, Petrol...

Nissan Türkiye’ye yeni satış direktörü

2016 yılından bu yana Nissan Türkiye çatısı altında farklı görevler üstlenen ve son olarak Nissan Türkiye Satış Planlama Müdürü olarak görev yapan Yiğit Boztürk...

Kış mevsiminde akü arızaları yüzde 170 artıyor

Kış mevsiminin zorlu koşullarına sürücüler araçlarını hazırlamaya başladı. Kış lastiği ve antifriz kontrolü kadar listede en önemli maddelerden biri de akü bakımı. Dünyanın enerji...

Zorunluluk için değil zor durumlar için: Kışın Kış Lastiği

Aniden bastıran kar, 7 derecenin altına düşen sıcaklıklar... Kış, tüm zorluklarıyla kapımızda! 1 Aralık 2024'te başlayacak Zorunlu Kış Lastiği Uygulaması ise güvenli sürüşe büyük bir katkı...

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği

Petlas’tan Yeni Nesil Otobüs Lastiği:  Coach, Zorlu Yol Şartlarında Üstün Direnç Sağlıyor AKO Grup bünyesinde faaliyet gösteren Petlas, yeni nesil otobüs lastikleri RH ve SH...