Saadet Alpago, Renault Türkiye’nin yeni Kurumsal İletişim Müdürü

®
Çok Okunanlar

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor....

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik...

Renault Group Türkiye’nin Kurumsal İletişim Direktörü pozisyonuna, otomotiv sektörünün deneyimli kurumsal iletişimcisi Saadet Alpago getirildi.

1996 yılından bu yana çeşitli firmalarda önemli pozisyonlarda başarıyla görev alan Saadet Alpago, 27 Haziran itibarıyla Renault Group Türkiye’de Kurumsal İletişim Direktörü unvanıyla çalışmaya başlayacak. Bu atama ayrıca Alliance ittifakının yetenek transferi anlamında da büyük önem taşımakta.

Renault Group Türkiye’nin, yeni mobilite ekosisteminin öncüsü olmak ve Türkiye’deki varlığını ve yatırımlarını güçlendirmek amacıyla oluşturduğu stratejisini tüm iş ortaklarıyla birlikte yürütmek ve duyurmak adına önemli bir role sahip olacak Saadet Alpago, gerekli tüm kurumsal ve medya iletişim faaliyetlerinden sorumlu olacak.

Saadet Alpago kimdir?

1995 yılında İstanbul Teknik Üniversitesi Uzay Mühendisliği Bölümü’nden mezun olan Saadet Alpago, İşletme Mühendisliği yüksek lisansını yine aynı üniversitede tamamladı. 1996 yılında iş hayatına atılan Saadet Alpago; sırasıyla Temsa’da Pazarlama ve Ürün Uzmanı, Otomotiv Distribütörler Derneği’nde Pazarlama ve İletişim Müdürü ve Bor Holding’de Pazarlama Müdürü pozisyonlarında çalıştı. Son olarak 2020 Ocak ayından bu yana NISSAN Türkiye Kurumsal İletişim Müdürü görevini yerine getiren Saadet Alpago, evli ve iki çocuk annesi.

Diğer Haberler

TransAnatolia Rally Raid’de 2.190’km’lik Zorlu Mücadele Sona Erdi

Anadolu’nun muhteşem coğrafyasında 15.kez koşulan Uluslararası rally raid yarışı TransAnatolia sona erdi. 30 Ağustos’ta Bursa’dan start alan 2.190 km’lik zorlu mücadele 6 Eylül’de Bolu’da...

Tamamen elektrikli yeni GLC: Sürüş keyfi ve verimlilikten ödün vermiyor

Uzun yıllardır GLC, Mercedes-Benz'in en popüler modeli olarak dünya çapında markanın en çok satan modeli olarak zirvede yer alıyor. Şimdi de heyecan verici yeni...

Benzinli Motorlarda Yeni Dönem Platform İş Birlikleri Hızlanıyor

Küresel otomotiv endüstrisinde içten yanmalı (ICE), hibrit ve elektrikli (EV) ürün stratejileri yeniden şekillenirken, üreticiler maliyet ve regülasyon baskısını motor, batarya ve platform paylaşımı...

Otomotivde Patent Savaşları Kızışıyor…

Elektrikli araçların yaygınlaşmasıyla birlikte otomotiv endüstrisi dünyada köklü bir değişim sürecinden geçiyor. Çinli üreticilerin teknoloji geliştirme hızının küresel dengeleri değiştirdiği bu süreçte, patent savaşları...

İkinci Elde Elektrikli Araç Alırken Dikkat!

BloombergNEF verilerine göre, 2025 yılında dünyada 22 milyonun üzerinde elektrikli ve şarj edilebilir hibrit araç satılacak. Bu rakam, 2024’e kıyasla yüzde 25 artış anlamına...

Toyota Türkiye’nin 2025’in 7 ayındaki sonuçlarını değerlendirdi

Toyota Türkiye Pazarlama ve Satış AŞ Üst Yöneticisi (CEO) Ali Haydar Bozkurt, 2025'in 7 ayında beklenenin üzerinde bir pazar adedi elde edildiğini ve geçen...

Stellantis yılın ilk yarısında Avrupa’da yüzde 17 pazar payına ulaştı

Stellantis, yılın ilk yarısında AB30 pazarında yüzde 17 pazar payı ve 1,3 milyonun üzerinde satışa ulaştı. Şirketten yapılan açıklamaya göre, yılın ilk 6 aylık döneminde...