Röportaj: Gülben Ergen…!

®
Çok Okunanlar

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31...

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun süre iyi çalışması için...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve...

Gülben Ergen, dergimize damgasını vurdu. Geçtiğimiz günlerde Covid-19’a yakalandı ve atlattı. ‘Seni Kırmışlar’ albümünü sevenleriyle buluşturdu. Şimdi hem sağlığı hem keyfi hayli yerinde. “Herkesi ve her şeyi affettim” diyor. Hem çiçeği burnunda yeni albümünü hem de hakkında merak edilenleri konuştuk…

“İZİNSİZ ALINTI YAPILMASI VE KOPYALANMASI YASAKTIR..”

Covid 19 sizin de kapınızı çaldı. Geçmiş olsun. Nasıl bir süreçti?
Teşekkür ederim… Şiddetli bir sırt ve baş ağrısı yaşadım. Fazlasıyla kurallara uyduğum için şüphelenmedim. Ama ikinci gün arttı ve test yaptırdım. İlk yaptırdığım akciğer tomografisi temiz çıktı. Yine de burun ve boğazdan alınan testi de yaptırdım. İyi ki yaptırmışım, orada pozitif çıktı. Zor ama örneklerine baktığımızda ateş ve öksürük olmadan atlattığım için kolaydı.

Psikolojik açıdan bayağı zor bir süreç değil mi?
Kaygı ve endişe şu hayatta en sevmediğim ve beni yoran duygular. Tüm dünyanın yaşadığı bir sınav bu. Ben teslimiyet duygusunu seviyorum. Tedbiri elden bırakmamak şartıyla, takdirin gücüne inanıyorum.

Gelecek adına endişelendiğinizde kendinizi nasıl teselli ediyorsunuz?
Razı olmak, sabır ve teslimiyet, makamların en güzeli. Bu süreçte bilim ve maneviyat yeterince konuşuyor zaten. Dinlemek lazım.

Anne ya da baba olunca; insan kendinden çok evlatlarını düşünüyor. Çocuklarınız için gelecek kaygısı yaşıyor musunuz?
Nasıl bir dünyaya doğru büyüdüklerini görüyorum ama hayatta en önemsediğim üç duyguyu onlara doya doya verdim, yaşattım. Saygı, güven ve sevgi… Gerisini kendileri halledecek kadar olgunlar. Yaşam, düşe kalka yürümekten ibaret. Çocuklarım konusunda çok şanslıyım. İnançlı, saygılı, ne istediğini bilen evlatlar. İnanç olunca, kaygı beslenemiyor ve gölgede kalıyor.

Herkesin, her şeyi ertelediği bir süreçte siz 11’inci albümü çıkardınız. Dönüşlerden memnun musunuz?
Sektöre inanılmaz bir heyecan ve kan oldu. Meğer ne kadar beklenti varmış. Repertuar zaten hazırdı. Doğru karar verdiğimi görüyorum. Fiziki olarak satışta olması da çok iyi geldi insanlara, çünkü albümü eline alıp, dokunmak isteyen kemik dinleyicilerim var.

En beğenilen şarkılardan biri ‘Seni Kırmışlar’ oldu. Siz, kolay kırılabilen biri misiniz?
Rüzgar esse kırılan cinsten bir yüreğim var maalesef. Beni yıllardır ‘Demir Lady’ diye lanse ettiler. “Unutmayın ki bana bir şey olmaz” sözüm slogan haline geldi. “Nasıl olsa Gülben’e bir şey olmaz” diyerek sağlı sollu, bıçaklı, tüfekli, mayın tarlası bombaları ile vurdular da vurdular. Acı çeken yanım nasır tuttu. Ama nefes alabiliyorum ve ışık saçmaya devam ediyorum. Yıllarca toprağın altına saklanan kömürün, elmasa dönüşmesi gibi.

Güzelliğiniz için çok para harcar mısınız?
İç güzelliğime, dış güzelliğimden daha özendiğim kesin. İçeriden güzellikle beslenen kadınlar ışık saçıyor. Belki de bu sebeple estetiğim yok, bir süre daha da olmayacak sanırım. Tasavvuf diyor ki: Dışını süslemekten bıkmadın mı? İçini süsle…

Estetiğe karşı mısınız?
İlerisi için büyük konuşmam ve yapan kimseyi yargılamam. Şu ana kadar tercih etmeyişimin temelinde özgüvenim ve inançlarım var. Bakalım bundan sonraki yıllarda neler olacak?

Aşk, hayatınızın neresinde?
Şarkıların özünde, sözünde, notalarında.

Bir kez daha evlilik fikrine nasıl bakıyorsunuz?
Düşündüğüm zamana saklıyorum cevap hakkımı.

Bugüne dek edindiğiniz en büyük tecrübe ne?
Kimseye güven olmaz. Kendi başının çaresine bakmayı bileceksin.

Yaşlanma korkusu yaşadığınız oluyor mu?
Her yaşımın güzelliği ve bana kattıkları farklı. Önümdeki yıllar korksun bana gelirken. Benim hiç korkum yok.
“IRKÇI” DENİLECEK EN SON İNSANIM

İnançlı mısınız?
İnançlarım ne anlatarak anlaşıldı ne yazarak… Anlatmak yerine içimde yaşamayı tercih ediyorum. Saygı ve istikrar delisiyim. Güven; aşk dahil, tüm duyguların ötesinde benim için.

Sanatçılar, zaman zaman siyasi fikirleri yüzünden eleştiriliyor. Benzer şeyler yaşadığınızda ne hissediyorsunuz?
Bazen hiç umursamadım, bazen annem üzülür mü diye dert ettim kendime. Haklının, hakkını yüksek sesle savunmasına gerek kalmıyor. Sessiz kalmak çok şey kazandırdı. Biliyoruz ki yanlış hesap Bağdat’tan dönüyor.

Hiç mahalle baskısı hissettiğiniz oldu mu?
Çook… Ne boş, ne saçma zamanlardı. O ne der, bu ne der? Hepsi geçti, gitti.
Bazı takipçileriniz, 1997 yılında ‘Yaramaz’ şarkısına siyahi bir çocukla çektiğiniz klip sırasında sarf ettiğiniz şu sözü hatırlattı: Aslında maymun oynatacaktık ama bulamadık. Biz de zenci çocuk oynatalım dedik.
”Yok artık! Şaka mı bu? Benden mi bahsediyorsunuz cidden! Yine yalan haber ve kötü bir yalan bu. Hayattaki en büyük hassasiyetim çocuklar. İftira günahtır, yine ahımı aldılar. Çok yazık!

Sizi kıranları affettiniz mi peki?
Hepsini affettim. Ağırdı, zordu ama başardım. Hayatımıza özgürce devam edebilmek için, kimseye kin ve düşmanlık beslememek gerekiyor. Bu duyguları barındıramıyorum. Ben, intikam duyguları ile beslenen birisi değilim. İyilik peşindeyim. Bu sebepledir ki 40 tane anaokulu açtım.

Bugüne kadar seslendirdiğiniz şarkılar arasında en çok hangi şarkınızı sevdiniz?
Toplamda 120’ye yakın şarkım çıkmıştır. İnan bir tanesi bile bana yabancı değil. ‘Ben buralardan gidicem, kendime bir yol çizicem’ diyorum bir şarkımda mesela. Gitme isteğim oldu ama gitmek gibi bir lüksüm hiç olmadı. Üç evlat var, nereye gidiyorum! ve festivaller durdu.

Konserler ve festivaller durdu. Ne zaman normale döneceğimiz de belli değil. Maddi olarak zorlandığınız oluyor mu?
Olmaz mı, herkes kendi derdini, hesabını bilir. Gelir kapımızın yüzde 70’lik kısmı kapandı. Bu, her ev için ciddi bir değişim. Gelir gider tablomuzun dengesi şaştı.
Sanat camiasında enstrümanını bile satmak zorunda kalan müzisyenler oldu.

Sanatçılar arasında bir dayanışma söz konusu mu?
Hep konuşuyoruz, çözüm üretmeye çalışıyoruz ama tedbir konusunda ilk kapanan, ilk yasaklanan hep müzik oluyor. Müzisyenlerin aileleri, okula giden çocukları ne durumda? Hepsi perişan oldu. Stüdyo kayıtlarıyla yaşamaya çalışıyorlar. İbo Show gibi ekranda müziğin hakim olduğu şovları özlemişiz. Müzisyenlerimiz ekranda da çalışabilir.

Ünlülerin pek çoğu artık sosyal medya üzerinden para kazanmaya çalışıyor. Siz, bu mecralardan kazanç elde ediyor musunuz?
Ben, sosyal medya reklamlarını yedi-sekiz yıldır hep reddettim. “Özelim orası” dedim ama şimdi öyle değil. Bir yıldır ‘Story’ reklamlarını kabul ediyorum. Ama marka ve ürün seçiciliğim yüzünden az yapıyorum.

Maddi olarak iyi yatırımınız var mı?
Hayatta en bilmediğim şey para ve para yönetimidir. “Taksi plakaları var” dediklerinde yıllarca güldüm ama bir yandan da özendim. Yatırım bilmem, kâr etmek nedir bilmem. Yakın çevrem iyi bilir bunu. Sadece şarkılara, işime, sahneme yatırım yaparım. Birikimim; ailem, çocuklarım ve mesleğim üzerine.

“İZİNSİZ ALINTI YAPILMASI VE KOPYALANMASI YASAKTIR..”

“ÖZGÜR ARAS’A TEŞEKKÜR EDERİZ…”

“GÜLBEN ERGEN HANIMI YENİ SAYILARIMIZDA ARACI İLE DERGİMİZİN KAPAĞINDA GÖRMEK İSTİYORUZ.. “

Diğer Haberler

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior, tutkularınızı uyandıracak ve aşkı yeniden keşfetmenizi sağlayacak. İleri teknolojisi,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil Sporları Kulübü tarafından 31 Ekim - 2 Kasım tarihleri...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel Üretim Başkanı ve Stellantis Liderlik Ekibi üyesi olarak şirkete...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear, Merlas Oto Lastik ve Türkiye'nin önde gelen lojistik filolarından...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil edilen İtalyan lüks otomobil üreticisi Maserati, Türkiye'deki ilk ve...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli etkinliklerinden biri olan Uluslararası Otomotiv Mühendisliği Konferansı (IAEC), bu...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir atama gerçekleştirdi. Enerji ve kimya sektörlerinde 18 yıla yakın...

Test Sürüşü: Alfa Romeo Junior Ibrida 1.2 Hybrid VGT 145 HP

Test ve Fotoğraf: Özgür Sunay Sportif duruşu, ferah iç mekanı ve İtalyan tasarımıyla Alfa Romeo Junior,...

Offroad Heyecanı Baja Attalos ile Kepez’de

Burhan Turan 2025 Türkiye Baja Şampiyonası'nın üçüncü ayağı olan Baja Attalos, Antalya Offroad ve Otomobil...

Francesco Ciancia Stellantis’e Geri Dönüyor

Dünyanın en büyük mobilite şirketlerinden biri olan Stellantis N.V., Francesco Ciancia'nın 1 Kasım'dan itibaren Küresel...

Goodyear, Sultantur Uluslararası Taşımacılık ile Kontrol Noktası Anlaşması İmzaladı

Sultantur Uluslararası Taşımacılık, Goodyear'ın yenilikçi filo çözümüyle filo operasyonlarını güçlendiriyor ve daha verimli hale getiriyor. Goodyear,...

Maserati Türkiye’den Dünyada Bir İlk: Maserati Lounge

Dünyanın İlk ve Tek Maserati Lounge'ı Fethiye Lov Hotels'te Açıldı! Tofaş'ın Türkiye'deki iştiraki Fer-Mas tarafından temsil...

Otomotiv Mühendisliği Konferansı – IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı

Otomotiv Sanayi, Uluslararası Otomotiv MühendisliğiKonferansı - IAEC 2025 İçin Geri Sayıma Başladı! Otomotiv sanayisinin en prestijli...

Ovolt & Sharz.Net’te Üst Düzey Atama

Türkiye’nin önde gelen şarj operatörlerinden Ovolt ve Sharz.net, e-mobilite sektöründeki büyüme stratejisini güçlendirecek önemli bir...

Yarış pilotu Koray Kamiloğlu İtalya Kupası’nda tarih yazdı

TCR pilotu Koray Kamiloğlu, 25-26 Ekim’de İtalya’daki Misano pistinde son ayağı düzenlenen Coppa Italia Turismo’da...

Alfa Romeo Tonale 2026: İtalyan SUV tarzını koruyor

2026 Alfa Romeo Tonale, daha fazla versiyon, renk ve rafine tasarımıyla kompakt SUV segmentinde ilerliyor....

Hibrit otomobillerin ömrü ne kadardır? Uzmanlar ne diyor?

Hibrit bir otomobilin ve aküsünün kaç yıl dayanabileceğini, ömrünü hangi faktörlerin etkilediğini ve daha uzun...

Karsan’dan İtalya Bari’ye 18 Metrelik Yüzde 100 Elektrikli 42 Adet e-ATA

Bari’de Elektrikli Toplu Taşımaya Karsan Damgası Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, İtalya Bari’de yeni...

Türk Otomotiv Aftermarketi Paris’te Küresel Sahneye Çıktı

Otomotiv Satış Sonrası Ürün ve Hizmetleri Derneği, otomotiv satış sonrası sektörünün en önemli uluslararası buluşma...

Opel Otonom Araçlarda Yapay Zeka Destekli Aydınlatma

Opel ekibi, geleceğin araçlarının neler yapabileceğini göstermek amacıyla önce olası kullanım senaryolarını belirledi. Bunlar, “bir...

Otomotiv Japon Devi Mazda’yı da Portföyüne Ekledi

Doğan Trend Otomotiv, portföyüne bir başka saygın global markayı daha ekleyerek Mazda Motor Europe ile...

MAXUS DELIVER L2H1 Versiyonu Türkiye’de…

Ticareti Konfor ve Verimlilikle Buluşturan MAXUS Ürün Gamını Genişletiyor!  Ülkemizde Doğan Trend Otomotiv tarafından temsil...

DS E-TENSE FE25’in tasarımını tanıttı

DS Automobiles ve PENSKE AUTOSPORT, sezon öncesi Formula E testleri için birkaç gün içinde Valencia'da...

Chery’nin Küresel Kullanıcılar ile Ortak Yaratım Hamlesi

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery,yılın en önemli etkinliklerinden 2025 Chery Uluslararası Kullanıcı Zirvesi ve...

PETLAS Lastik başına taşıma kapasitesi 7.7 ton artırıldı

Türkiye’de lastik sektörünün lider markası Petlas, yeni nesil iş makinelerinin artan ağırlığı ve gücüyle başa...

En Yakıt, Türk Hava Yolları Miles&Smiles ile ‘Her Şarj Yeni Bir Yolculuk’

Türkiye’nin elektrikli şarj ağı işletmeci lisansını alan ilk firma olan En Yakıt, Türk Hava Yolları...

Test Sürüşü: Hyundai INSTER Advance 84.5 kW Elektrik Otomatik

Yazar-Fotoğraf: Özgür Sunay INSTER, gelişmiş güvenlik ve sürücü destek sistemlerinin yanı sıra uzun menzil ve geliştirilmiş...