Renault MAİS İletişimi WhatsApp’a Taşıyor

®
Çok Okunanlar

iCAR Dubai Marka Gecesi’nde Tamamen Yeni Bir Orta-Büyük SUV

Çin’in otomotiv alanındaki ihracat lideri Chery ve SmartMi Tech iş birliğiyle ortaya çıkan iCAR, yepyeni SUV modelinin örtüsünü kaldırmak...

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak

Çevre dostu özellikleri ve dikkat çekici tasarımıyla tamamen elektrikli Microlino, yazın en keyifli buluşması için Bodrum’da! Borusan Otomotiv’in Türkiye...

Karsan Chitila ve Focşani Şehirleri ile Toplam 42 Adetlik e-ATA

Dünyada toplu taşımanın dönüşümüne öncülük eden Karsan, ana hedef pazarlarından Romanya’da iki yeni sözleşmeye daha imza attı. Chitila ve...

Mercedes-Benz’de ikonik tasarım tamamen elektrikli GLC

Geleceğin yüzü: Mercedes-Benz’deki ikonik tasarımın yeni çağı tamamen elektrikli GLC ile başlıyor... Mercedes-Benz, otomotiv tarihinin en ikonik tasarım öğelerinden birini...

Toyota 4-16 Ağustos tarihleri arasında planlı bakım üretime ara…

Yüksek kalite ve ileri üretim teknolojilerini esas alan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye(TMMT), 4-16 Ağustos tarihleri arasında, planlı bakım ve...

Polonya PHEV pazarındaki ilk otomobil oldu

Avrupa pazarı JAECOO 7 SHS'nin yükselişi açısından önemli bir bölge haline geldi ve birçok ulusal pazarda güçlü bir büyüme...

İŞKUR ve Maxion Jantaş İş Birliğiyle Nitelikli İş Gücüne Yatırım

Maxion Jantaş Jant Sanayi ve Ticaret A.Ş., Manisa Çalışma ve İş Kurumu İl Müdürlüğü iş birliği gerçekleştirilen “Temel Metal...

Renault MAİS, teknoloji ve inovasyon alanındaki yatırımlarına devam ediyor. Müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak için hizmetlerini dijitalleştiren Renault MAİS, otomotiv sektöründe bir ilki gerçekleştirerek müşterileri ile WhatsApp üzerinden iletişime geçiyor.

Müşteriler, Renault Diyalog’un 444 66 22 numarasına WhatsApp uygulaması üzerinden mesaj göndererek yardım ve bilgi alabiliyor.

Renault MAİS, WhatsApp için özel hazırlanmış görsel içerik, kısa ses kayıtları ve birebir canlı yardım gibi birçok yeniliğin yanı sıra kişiye özel indirimler ve sürprizlerle de müşterilerine çok yönlü bir hizmet sunuyor.

Renault MAİS, OYAK’ın müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 2,5 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Diğer Haberler

Sıradaki Yetenek Halil İbrahim Karadavut

Türkiye Otomobil Sporları Federasyonu (TOSFED) tarafından Uluslararası Otomobil Federasyonu (FIA) desteğiyle hayata geçirilen ve 12-16 yaş aralığındaki gençlerin ücretsiz olarak katılabildiği sosyal sorumluluk projesi ‘TOSFED...

Toyota 4-16 Ağustos tarihleri arasında planlı bakım üretime ara…

Yüksek kalite ve ileri üretim teknolojilerini esas alan Toyota Otomotiv Sanayi Türkiye(TMMT), 4-16 Ağustos tarihleri arasında, planlı bakım ve revizyon çalışmaları nedeniyle üretime geçici...

JWRC Tarihinde Yarış Kazanan İlk Türk

Red Bull sporcusu Ali Türkkan, Dünya Ralli Şampiyonası’nın (WRC) en hızlı duraklarından biri olan Finlandiya Rallisi’nde mücadele etti. Bu yıl 74. kez düzenlenen 'Dünya Ralli...

MAPESAD Başkanı Tayfun Koçak

Madeni yağlar, endüstriyel yağlar, kimyasallar ve katkı maddeleri gibi birçok alanda uzmanlaşmış 100’ün üzerinde markanın katılacağı İstanbul Fuar Merkezi’nde düzenlenecek Eurasian Lubricants Show 2025...

Microlino İkonik Tasarımıyla Bodrum Yalıkavak

Çevre dostu özellikleri ve dikkat çekici tasarımıyla tamamen elektrikli Microlino, yazın en keyifli buluşması için Bodrum’da! Borusan Otomotiv’in Türkiye distribütörü olduğu Microlino, 1–15 Ağustos...

MINI, Türk Tenisinin Geleceği Zeynep Sönmez

Borusan Otomotiv'in Türkiye distribütörü olduğu MINI; markanın enerjisi ve karakteriyle örtüşen tenis sporunu Türkiye’de desteklemeye devam ediyor. MINI bu vizyonla, teniste Türkiye’nin adını uluslararası...

Euromaster’ın Yeni Genel Müdürü Serhat Sezginsoy

Euromaster’ın Türkiye Operasyonu Serhat Sezginsoy’a Emanet! Michelin Grubu çatısı altında Türkiye’nin 51 ilinde yer alan 163 servis noktasıyla profesyonel lastik ve araç bakım hizmeti veren...