Renault MAİS İletişimi WhatsApp’a Taşıyor

®
Çok Okunanlar

6. Elektrikli ve Hibrit Araçlar Sürüş Haftası Başlıyor

Türkiye’de ilk kez 2019 yılında düzenlenen Elektrikli ve Hibrit Sürüş Haftası’nın altıncısı, 13-14 Eylül 2025 tarihlerinde İstanbul Autodrom yarış...

Trafik ve Yol Güvenliği Eğitimleri Bursa’da Devam Etti

Bugüne kadar toplam 27 ayrı ilde binlerce öğrenciye ulaşan Velinin Karnesi Nasıl? Trafik ve Yol Güvenliği Eğitimleri, son olarak...

Bosch ve Cariad, otonom sürüşü yapay zeka ile daha güvenli

Bosch ve Cariad, Otonom Sürüş İttifakı (Automated Driving Alliance) kapsamında iş birliğini yoğunlaştırıyor: ortaklar, yapay zekayı tam kapasite kullanarak...

Citroën Marka Direktörü Bora Duran Açıklamaları

Fransız otomotiv devi Citroën, Türkiye pazarındaki ağırlığını yeni modelleriyle birlikte artırmaya devam ediyor. Temmuz ayında elektrikli araç pazarında 3’üncü...

Tuzla Karting Park’ta Büyük Çekişme Yaşandı

2025 Türkiye Karting Şampiyonası üçüncü ayak yarışları, Kütahya Çini Spor Kulübü tarafından MOTUL, Spor Toto, Tuzla Belediyesi ve HT...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem...

Araç filosunun yaklaşık yüzde 20’si elektrikli

Allianz Türkiye'den yükselen elektrikli araç trendine tam destek!  Türkiye’de otomotiv sektöründe elektrikli dönüşüm hızla devam ediyor. Son veriler, elektrikli araç...

Renault MAİS, teknoloji ve inovasyon alanındaki yatırımlarına devam ediyor. Müşteri memnuniyetini bir üst seviyeye taşımak için hizmetlerini dijitalleştiren Renault MAİS, otomotiv sektöründe bir ilki gerçekleştirerek müşterileri ile WhatsApp üzerinden iletişime geçiyor.

Müşteriler, Renault Diyalog’un 444 66 22 numarasına WhatsApp uygulaması üzerinden mesaj göndererek yardım ve bilgi alabiliyor.

Renault MAİS, WhatsApp için özel hazırlanmış görsel içerik, kısa ses kayıtları ve birebir canlı yardım gibi birçok yeniliğin yanı sıra kişiye özel indirimler ve sürprizlerle de müşterilerine çok yönlü bir hizmet sunuyor.

Renault MAİS, OYAK’ın müşteri memnuniyeti vizyonu doğrultusunda temellerini 2,5 yıl önce attığı dijital dönüşüme büyük önem veriyor. Bu doğrultuda müşterilerine Diyalog platformu ile sesli hizmetlerden sosyal ve dijital kanallara kadar kişiye özel, kolay ve benzersiz bir deneyim sunuyor. Diyalog İletişim Hattı, kaza ve arıza gibi durumlarda anlık müdahale hizmeti sunan Renault Yardım, tüm başvuru ve taleplerin değerlendirildiği Şikayet Yönetim Ekibi, kalite ve memnuniyet kontrol aramalarının yapıldığı Renault Dinliyor’un yanı sıra Sosyal Medya ve Dijital Kanallar ekibi ile kesintisiz hizmet veriyor.

Diğer Haberler

30 Günde 1 Milyon Aktif Kullanıcıya Ulaştık….

Türk dijital medyasının ulusal ve resmi otomobil dergisi, otomotiv sektörünün açık ara lideri. 12.12.2012 tarihinde Automobile Magazine haber sitesinin yayına başladığı dijital dünyada sosyal...

CUPRA, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modellerin yanı sıra ürün yelpazesinde daha fazla teklife ek olarak onayladı

CUPRA, Born serisindeki modellerin Seviye 2 1.500 £ Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (EKG) indirimine hak kazanacağını doğruladı. Geçen ay duyurulan yeni plan,...

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti Elektrikli Otomobil Hibesi için uygun olan ilk elektrikli modelleri onayladı

Volkswagen, Birleşik Krallık Hükümeti'nin Elektrikli Otomobil Hibesi (ECG) indirimine hak kazanan tamamen elektrikli ID. serisindeki ilk modelleri onayladı. Geçen ay duyurulan yeni plan, müşterilerin...

Direksiyonda mesaj kaza riskini 23 kat artırıyor

Elde tutularak yapılan görüşmeler de kaza riskini 4 kat artırıyor! Trafikteki en büyük tehlikelerden biri olan cep telefonu kullanımı hem dünyada hem de Türkiye'de artan...

Hatalı Kurulan Elektrikli Araç Şarj İstasyonları, Yapı Güvenliğini Tehdit Ediyor

Apartman ve sitelere kontrolsüz şekilde kurulan elektrikli araç şarj sistemleri, ciddi güvenlik sorunlarına yol açıyor. Çünkü hatalı kurulum ve yetersiz elektrik altyapısı, yangın riskini...

Yeni TRW motosiklet fren balataları: daha çabuk duruyor

TRW motosiklet fren balataları, daha kısa fren mesafesi ve daha güçlü ilk kavrama ile anında tepki sağlıyor Ekstrem koşullar altında bile yüksek ısıya dayanıklı ve...

Maxus Modellerinde 1 Milyon TL Finansman Fırsatı

Ticarette Verimlilik ve Konfor: Maxus’tan Ağustos Ayına Özel Ayrıcalıklı Teklifler SAIC bünyesindeki Maxus, ağustos ayına özel sunduğu ayrıcalıklı teklifleriyle yüksek verimlilik ve tasarruf arayanların ihtiyaçlarına...